Facebook را به کاربران زمانی که آنها در مورد به اشتراک گذاری خارج از تاریخ اطلاعات

Facebook در حال حاضر خواهد شد اطلاع رسانی به کاربران در صورتی که محتوای آنها به اشتراک گذاری است که بیش از سه ماه است.

“بیش از گذشته چند ماه ما داخلی تحقیقات نشان داده که بهنگام بودن یک مقاله مهم قطعه ای از بافت است که کمک می کند تا مردم تصمیم بگیرند که چه به عنوان خوانده شده اعتماد و به اشتراک گذاری” Facebook معاون رئیس جمهور از خوراک و داستان John Hegeman نوشت: در وبلاگ این شرکت.

کاربران داده خواهد شد و گزینه ای برای ادامه برای به اشتراک گذاشتن این مقاله اگر آنها بر این باورند آن است که هنوز هم مربوطه یا “بازگشت” اگر آنها نمی دانند این مقاله ممکن است خارج از تاریخ.

با توجه به Facebook, اخبار ناشران ابراز نگرانی در مورد همسر مشترک بودن داستان و ندانسته زیرا آنها می توانند انحراف خوانندگان برداشت از وقایع جاری است.

مقالات قدیمی هستند که نه تنها محتوا است که باعث Facebook pop-up. از سایت های رسانه های اجتماعی نیز با توجه به مشابه اطلاع رسانی که کاربران فراهم می کند با اطلاعات در مورد COVID-19.


Facebook امر اطلاع رسانی به کاربران در مورد منبع یک لینک به اشتراک گذاری آنها و مستقیم مردم به اطلاعات آن مرکز در مورد کوروناویروس.

آن را تا به حال ارائه شده است از جمله اطلاعات در بالای خوراک خبری است.

Facebook است نه تنها شرکت معرفی pop-ups به صورت مقالات. توییتر در حال حاضر در حال آزمایش با ویژگی های مشابه زمانی که یک کاربر تلاش می کند برای به اشتراک گذاشتن یک مقاله آنها را نمی خواند.

این خبر می آید به عنوان تحقیقات نشان می دهد که افرادی که به طور منظم با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات در coronavirus هستند بیشتر احتمال دارد به این باور تئوری های توطئه در مورد COVID-19 و شکستن قفل قوانین.

دیدگاهتان را بنویسید