Facebook راه اندازی یک کمپین جدید برای کمک به مردم نقطه داستان نادرست و اطلاعات غلط.

تبلیغات خواهد مردم را تشویق به سوال آنچه که آنها به عنوان خوانده شده آنلاین در Facebook اخبار و جاهای دیگر زمانی که آنها راه اندازی از ماه جولای.

این می آید به عنوان Facebook و سیستم عامل های دیگر صورت سوال چگونه محکم آنها باید تنظیم گمراه کننده داستان و این که آیا آنها در حال انجام به اندازه کافی برای جلوگیری از خود را گسترش.

ابداع مشاوره با واقعیت-چک کردن شریک زندگی کامل واقع تبلیغات را درخواست عمومی برای بررسی اینکه آیا یک پست از یک منبع قابل اعتماد و اطمینان آنها به عنوان خوانده شده فراتر از عناوین و هشدار به دستکاری تصاویر و همچنین تأمل در چگونه آن را احساس می کنید.

“کسانی که اخبار نادرست سعی در دستکاری احساسات خود را” هشدار یکی از پیام.

“اگر آن را به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد, این احتمالا است.”

می آید در یک زمان هم برای این غول تکنولوژی است که با آن مواجه سوالات بیش از آن در دست زدن به اطلاعات غلط در طول coronavirus بیماری همه گیر.

پیش از آن در ماه ژوئن پزشکان گفت: نمایندگان مجلس که اطلاعات غلط در مورد Covid-19 آنلاین است که با داشتن یک تاثیر مستقیم بر کار خود و نام سیستم عامل به انجام بیشتر برای مقابله با این مسئله است.

مدیران ارشد از Google, YouTube, Facebook و توییتر شده اند گریل شده توسط دیجیتال, فرهنگ رسانه و ورزش کمیته در مورد این موضوع چندین بار در طول مستند.

Facebook می گوید آن را حذف کرده است صدها نفر از هزاران نفر از coronavirus مرتبط با اطلاعات غلط است که می تواند کمک به قریب الوقوع آسیب فیزیکی پس از وقوع شروع این ادعا را نادرست در مورد درمان و محتوای مضر که لینک 5G تکنولوژی به این بیماری است.

صحبت در مورد کمپین جدید, استیو, دریچه, Facebook معاون رئیس جمهور برای شمال اروپا گفت: “با بسیاری از راه هایی برای مصرف این اخبار می توان آن را دشوار است به انتخاب آگاهانه در مورد آنچه به عنوان خوانده شده اعتماد و به اشتراک گذاری.

“این کمپین این است که مورد درخواست مردم سه سوال ساده برای کمک به آنها را به چالش اطلاعات آنها در حال خواندن به طوری که آنها می تواند آگاهانه تر.

“سواد رسانه ای بخشی بسیار مهم از توقف گسترش اخبار نادرست و ما افتخار می کنیم به کار کردن با واقعیت و دیانا جایزه برای کمک به مقابله با این مسئله است.”

این تبلیغات ظاهر می شود در Facebook در سراسر انگلستان و اروپا و آفریقا و خاورمیانه و ترکیه در کنار اختصاصی مشاوره وب سایت stampoutfalsenews.com.

“مردم باید از خود سه سوال ساده در مورد هر چیزی که آنها به عنوان خوانده شده آنلاین” گفت: Moy, مدیر اجرایی کامل واقعیت است.

“جایی که در آن است ؟ چه گم شده ؟ و چگونه آن را احساس می کنید ؟

“احساسی محتوا می تواند احتمال بیشتری برای متقاعد کردن شما را به باور غلط news.”

Facebook به تازگی اعلام کرد که آن شروع خواهد شد هشدار به کاربران اگر یک مقاله آنها در مورد به اشتراک گذاری است که برای جلوگیری از منسوخ شده خبر از استفاده می شود برای گمراه کردن.

پست حاوی یک مقاله بیش از 90 روز انجام خواهد شد اطلاع رسانی هر زمان که کلیک کاربر بر روی دکمه اشتراک گذاری.

در جای دیگر این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که این ممنوعیت تبلیغات حاوی ادعا می کند که مردم از خاص و نژاد و مذهب و یا گرایش جنسی یک تهدید برای دیگران به عنوان بخشی از اقدامات برای مقابله با سخنرانی نفرت.

مدیر اجرایی مارک زوکربرگ گفت: Facebook می خواهد به انجام بیشتر برای منع “تفرقه و التهاب زبان است که استفاده شده است برای ایجاد اختلاف”.

گزارش اضافی توسط انجمن مطبوعات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de