Etro انتقاد برای داشتن یک سیاه تاثیر گذار' در میلان مد نشان می دهد

خانه مد ایتالیایی, Etro رو نقد پس از ظاهر شدن به دعوت هر سیاه اثرگذارندهها به آن های اخیر مد میلان نشان می دهد

توسط FARDAALEFBA در 27 تیر 1399

خانه مد ایتالیایی, Etro رو نقد پس از ظاهر شدن به دعوت هر سیاه اثرگذارندهها به آن های اخیر مد میلان نشان می دهد.

روز چهارشنبه طراح مشخص شده بازگشت به مد نشان می دهد با مخاطبان زندگی می کنند که از آن برگزار شد آن بهار/تابستان 2021 نشان می دهد در چهار فصل در میلان, ایتالیا.

با توجه به رژیم غذایی Prada, the Instagram حساب کند که فقیر رفتار در صنعت مد نشان می دهد با حضور 80 مهمان 24 از آنها اثرگذارندهها که برجسته شد در Etro را Instagram داستان.

اما به اشاره با رژیم غذایی پرادا Instagram های اثرگذارندهها دعوت به نشان درجه اول سفید تنها با یک غیر سفید تاثیر گذار, Bryan خاکستری Yambao در حضور و غیاب.

"Etro تاثیر گذار تنوع چک" حساب زیر نویس یک عکس نشان دادن تمام سفید اثرگذارندهها که حضور داشتند نشان می دهد. "مد شدن دوباره به حالت عادی پس از توقف سنگ زنی از Covid. Etro میلان نشان می دهد که اولین نمایش مد با مخاطبان است.

"حدود 80 با حضور 24 نفر آنها اثرگذارندهها برجسته در پرتره در Etro را instagram داستان. از کسانی که 24 وجود دارد تنها یکی از تاثیر گذار از رنگ (@bryanboycom). چندین آمده بود به میلان از دیگر نقاط اروپا پس چه بهانه ای برای داشتن یک سیاه تاثیر گذار?"

با توجه به حساب های تجاری را آشکار تصمیم به دعوت سیاه اثرگذارندهها در مخالفت با این تنوع دیده می شود بر روی باند فرودگاه با ورونیکا Etro گفتن رواج باند مدل ریخته بود "اگر به عنوان بسیاری از مختلف provenances شد چک کردن به هتل با داستان منحصر به فرد خود را به بگویید و ثروت خود را از خاطرات و تجربه برای به اشتراک گذاشتن."

"اگر مارک می خواهید به اصیل برقراری ارتباط ارزش خود را از تنوع و شمول آن نیاز به نشان می دهد در تمام سطوح و نه فقط در مدل ریخته گری است که اساسا استاندارد در حال حاضر," رژیم غذایی پرادا ادامه داد. "اتاق, تاثیرگذاران, مهمان, و به درستی اذعان منابع فرهنگی بخشی از یک تصویر است که می تواند منعکس کننده تنوع الهام بخش گنجانیده شده با نام تجاری 'زیبایی'."

در پاسخ به آشکار حضور در درجه اول سفید اثرگذارندهها بسیاری از مردم از جمله سوپر نائومی کمپبل به نام از نام تجاری برای عدم تنوع.

"بیمار از آن این است که برای جلوگیری از" کمپبل نوشت.

فرد دیگری گفت: "صادقانه تنوع و شمول هستند و علم موشک نیست. چرا این مارک/مردم باید یک زمان سخت شدن آن درست است؟!"

"همه آنها مانند نگاه کمی متفاوت از نسخه های دقیق همان فرد" شخص دیگری اظهار نظر.

رژیم غذایی پرادا نیز اشاره کرد که طراحی خانه دارای یک تاریخچه از "سیاه و سفید شویی" با آن "امضا", بته جقه, چاپ منشاء آن در ایران و هند است.

"بته جقه, طولانی, طراحی, تاریخچه مشترک ریشه در بسیاری از نقاط جهان هر چند هیچ یک از آنها ایتالیا" را Instagram حساب نوشت. "این یک چیز را به قدردانی از پارچه های زیبا از فرهنگ ها در سراسر جهان آن را یکی دیگر از استفاده از آنها بی هدف به نقطه ای از حک."

مستقل در تماس است Etro نظر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن