درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2

تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول اپشن (L3). جاده ها نیمه بیابانی هستند ، اما مهمتر از همه ، آنها تر

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول اپشن (L3). جاده ها نیمه بیابانی هستند ، اما مهمتر از همه ، آنها ترکیبی کامل از پیچ های آهسته و سریع هستند. لبه چرخ به اندازه کافی پهن و هندلینگ آن کاهش یافته است ، بنابراین هنگام پیچ خوردن می توانید به راحتی دستان خود را روی پای خود این لینک بکشید. پژو 106 رالی علیرغم سنش ، سرعت خود را بسیار سخت می کند و حتی اگر چرخ جلو قفل شده در حال سیگار کشیدن باشد ، می تواند به پیچ ها برود. با این حال ، پس از 4.500 دور در دقیقه ، ارزن روشن می شود و شروع به جیغ کشیدن و کشیدن قاطعانه تا 7.500 دور در دقیقه می کند. یکسان ترمزهای بدون ABS آنها بسیار سرگرم کننده ارائه می دهند: آنها بسیار مدولار هستند و تا زمانی که قفل نکنید ، پدال سخت تر و سخت تر می شود. در چند سال گذشته بسیاری از خودروهای اقتصادی فرانسوی از این گیربکس برخوردار بودند و به دلیل عملکرد مثبت این گیربکس، سایر شرکتهای خودروسازی نیز به استفاده از آن روی آوردند، اما گیربکس AL4 در حال حاضر نسبت به گیربکسهای پیشرفته جدیدی که در بازار وجود دارد، بسیار ضعیف بوده و عملکرد کند آن باعث آزار رانندگان خواهد شد.

1. در اینجا چند نظر در مورد مقالات ما از مشتریان ارائه شده است.:تشک کفپوش عالی پژو 307 ، من اخیراً یکی را در این مکان خریداری کردم و همه چیز عالی شده است ، هیچ شکایتی در مورد آن وجود ندارد. با معرفی استاندارد یورو ۳ این موتور به سامانه سوخترسانی انژکتوری چند نقطهای مجهز شد. قدرت این موتور کاربراتوری ۹۳ اسب بخار بود ولی گونهای ارتقا یافته این موتور مجهز به سوخت رسانی انژکتوری قدرتی برابر با ۱۰۱ اسب بخار داشت که برای استفاده در پژو ۲۰۵ رالی آماده شده بود. الکساندرامن در این سایت حصیر کفهای پژو 307 را که لازم داشتم پیدا کردم ، کل کار بسیار آسان و بدون مشکل بود ، بدون شک بهترین گزینه. شما بسیار پایین تر از یک اتومبیل جمع و جور اسپرت مدرن می نشینید و میزان ارتعاش و اطلاعاتی که از صندلی های نازک عبور می کند به شما این حس را می دهد که به جاده ای متصل شده اید که امروزه پیدا کردن آن دشوار است. بعد از عرضه این خودرو در بازار و درو کردن تمام رکوردهای فروش، در اتفاقی بیسابقه این خودرو با رای بسیار بالا بهعنوان بهترین خودرو سال اروپا برگزیده شد. این یک ماشین کامل نیست ، حتی کمی ، اما ساده ، ارتباطی و پر سر و صدا است ، به طور خلاصه ، همه چیز را برای سرگرم کردن و بیشتر شما کلیک نیاز دارد.

اما ایده این خودرو چگونه شکل گرفت و دلیل محبوبیت آن چه بود؟ در آن زمان مسابقات رالی توسط نامهایی همانند لانچیا و آئودی قبضه شده بود و شکست این دو کاری محال به كليك كنيد نظر میآمد. موتور آن را به یک نمونه ۲۵۰۰ سیسی تنفس طبیعی و یه نمونه ۱۷۸۵ سیسی توربوشارژ تغییر داد که بیشینه قدرت آن معتدل ۲۵۰ اسب بخار بود. عرضه مدل توربو2 ، موتور وسط و چرخ متحرک در عقب ، تنوع موتور از 1400 سی سی توربو یه قدرت 160 اسب تا 2 لیتر 6 سیلندر و نیز مدل ماکسی توربو با قدرتی نزدیک 400 اسب که بر حسب موتور 1400 سی سی چهار سیلندر ساخته شد ، مدل توربو2 بعدها از سوی پژو و در مدل 205 مورد کپی برداری قرار گرفت . چهار سیلندر کوچک در قسمت اول تاکومتر واقعاً خالی است. که در موتور موتور چهار سیلندر 1.9 لیتری 16 سوپاپ به خوبی کار می کند 160 اسب بخار و 180 نیوتن متر گشتاورخوب ، 30 اسب بخار بیشتر از استاندارد 205 GTi ، به لطف واحد کنترل با صفحه نمایش متفاوت ، کولر روغن جدید ، فیلتر هوا و اگزوز اسپرت جدید. 98 اسب بخار در دور 7.500 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 5 سرعته دستی قدرتی که تقریبا شما را به لبخند وا می دارد ، اما تنها با وزن 810 کیلوگرم ، 106 سریعتر از چیزی است که تصور می کنید.

گیربکس مورد استفاده در 206 های معمولی، با اهداف اقتصادی و کاربری شهری طراحی شده اند، بنابراین باعث اتلاف قدرت پیشرانه RC میشدند. در انتها در مورد پژو 206 باید گفت که این خودرو به دلیل خاصیت اسپرتی ذاتی که دارد، میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای تیونینگ باشد. در دنیای حرفهای تیونینگ رسم است که اگر خودروی از نظر فنی و قوای محرکه ارتقاء پیدا کند، به همان میزان نیز باید ترمزهایش بهینه سازی شود زیرا کنترل یک خودی قدرتمند با ترمزهای ضعیف کاری نشدنی است.بههمین دلیل تیونر بوستر و تعدادی از متعلقات سیستم ترمز را با نمونههای مورد استفاده در مدلهای RC جایگزین کرده است که میتواند به خوبی خودرو را متوقف کند. از سوی دیگر ، گزارش ها بی پایان است و اگر به حد سوم برسید ، به این معنی است که شما قبلاً از بزرگراه خارج شده اید. 207i از سال 1389 به بازار داخلی عرضه شد و به لطف روند نه چندان سریع پیشرفت صنایع خودرو سازی این محصول نیز در کنار خانواده 206 به یکی از خودروهای محبوب بازار تبدیل شد. با وجود پژو 205 ده سال بزرگتر از 106، به نظر می رسد از برخی جهات مدرن تر از این دو است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402