باب دیلن بررسی خشن و داد و بیداد کن راه: وجود واقعی تسلی در دیلن را آسان رفتن در آغوش خود تناقضات

هنگامی که باب دیلن شد اولین ترانه سرا برنده جایزه نوبل در ادبیات در سال 2016 او “رو به تعجب که چگونه من آهنگ ها مربوط به ادبیات”. به جای ارائه سخنرانی پذیرش خود را در فرد مانند اکثر مردم دیلن ثبت یک. در “میدان راه” او به این نتیجه رسیدند که معنی و بی ربط است که داستان و صدا و احساس همه که مهم است. بنابراین مانند یک باستان بارد او گفته سه داستان کلاسیک – موبی دیک, همه آرام در جبهه غرب و ادیسه – بیش از پیچهای تودرتوی صدای جرنگ جرنگ کردن یک کوکتل پیانو.

خود را غنی خواب الود آلبوم جدید خود مواد جدید پس 2012 را Tempest – نمایشنامه مثل یک فرمت است که گفتار: یک مردمی تلاوت ادبی و پاپ منابع آلاینده بیش طولانی متزلزل آهنگ با حداقل (عمدتا آکوستیک) ملودی که نوسان به جلو و عقب پشت سر او مانند پرده ها در یک نور ملایم. نقل قول از هومر و شکسپیر و بلیک حوصلگی با شکلک در Stevie Nicks و Patsy Cline. این یک تسکین دهنده مناسب برای مستند و خوی که در آن زمان و به معنی احساس عجیبی کشیده و untethered میکنند.

طرفداران در حال حاضر شنیده ام “بیشترین قتل ناپاک” 17 دقیقه حماسی که recasts ترور جان اف کندی به عنوان یک تراژدی یونانی و آن سی دی خود را در اینجا. این رویداد است که به نمایندگی از فرزندان نسل از دست دادن بی گناهی رخ داده است که دیلن بود فقط 22 سال سن دارد. او می خواهم او منتشر شد دومین آلبوم The Freewheelin’ Bob Dylanشش ماه زودتر و در حال حاضر به پایان رسید ضبط سوم بار آنها Changin. آلبوم بعدی خود را پیدا کنید او را به نوبه خود به دور از اعتراض و آهنگ ها و نگاه به درون در راه است که خشم بسیاری را در به صورت جدی عامیانه ،

در این ماه او شده است به دنبال و صحبت کردن دوباره. او را به نام کشتن جورج فلوید “فراتر از زشت” و امیدوار است که “عدالت می آید سویفت”. او صحبت کردن در برابر “استکبار” از رهبران ما در برخورد با این بیماری همه گیر. بنابراین زمانی که “بیشترین قتل ناپاک” او را می یابد تاسف خوردن “سن دجال” او ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ذهن است. اگر چه همه آن را – مثل همیشه – هر کسی را حدس بزنید.

این آهنگ در خلق و خوی است هنوز آسمان خاکستری. بیش از یک نسیم ملایم شستشو از پیانو و ویولن سل, 79 ساله, Dylan – که ماشین در حال حاضر ورزش جهان بهترین پدر بزرگ سپر دشنه – croaks: “Twas یک روز تاریک در دالاس نوامبر ’63/ یک روز است که زندگی در رسوایی…” اوایل قافیه و کلیشه کمی naff. بر خلاف لئونارد کوهن که معروف زمان سال بیش از خود شعر دیلن همیشه به عنوان به احتمال زیاد به بازی شیر یا خط کردن خطوط را به سنگ تیز کردن آنها را. این به این معنی “بیشترین قتل ناپاک” طول می کشد در حالی که به رفتن. اما آن را به ارزش حلق آویز برای “what’s new pussycat? چه می خواهم بگویم ؟ / به من گفت: روح یک ملت است دور زده/ و آن ها شروع به رفتن به یک فروپاشی آهسته/ و آن را در 36 ساعت گذشته روز قیامت.” او صحبت کردن در مورد ، او به ما می گوید که چگونه می توانید از طریق وحشتناک بار. تصدیق غیر قابل اجتناب از غم و اندوه و کاهش, او ارائه می دهد آرامش از آهنگ ها مثل last rites: “بازی ‘Aa’/ بازی عمیق در یک رویا “/ و بازی “چرخ رانندگی’/ بازی “‘سونات مهتاب’ در F-sharp… نگران نباشید آقای رئیس جمهور/ کمک در راه است.”

آهنگ های دیگر پیدا کردن او را در سبک خلق و خوی. “من حاوی انبوه” با نویسنده زمان خود mythologising و ساردین-بسته بندی شده با لذت قافیه. عنوان برداشته از والت ویتمن است و بازی کردن در برابر دشمنی خونی, نقاشی, عکس گوناگون بووی “همه ساله” و شوپن مقدمات – اگر چه بازی با پدیده. دیلن هشدار می دهد: “من به شما فروش شما پایین رودخانه من قرار دادن یک قیمت بر روی سر خود را/ چه بیشتر می تواند شما بگویم ؟ / من خواب با مرگ و زندگی در همان رختخواب/ گرفتن از دست, مادام, دریافت کردن من زانو/ نگه داشتن دهان خود را دور از من…”

مرگ شیفت از “مادام” از “کثرت” به فرض قالب یک شکارچی فضل در فلامنکو بهمراه رگه “سیاه سوار”. “به من بگویید که به من بگویید که چگونه” می پرسد قدیمی gunslinger “اگر وجود دارد هرگز یک زمان و سپس اجازه دهید آن را در حال حاضر/ اجازه دهید من از طریق باز کردن درب/ جان من مضطرب است ذهن من در جنگ است.”

من تمایل به irked توسط طبقه-قدم زدن تکرار barroom, بلوز. کسانی که دیلن ارائه می دهد در اینجا – “پیامبر دروغین”, “خداحافظی جیمی رید” و “عبور از خط مرزی” – شامل بی قرار ارواح از 45s چرخید روی موضوع زمان رادیو ساعت. آنها اضافه کردن بافت. اما با کمی اتفاق می افتد در ملودی من ترجیح می دهم این آهنگ که در آن موسیقی باقی مانده است آکوستیک, پس زمینه. من عاشق افق گسترده نفس آکاردئون حفظ رویا “کلید غرب (فیلسوف دزدان دریایی)”. این آهنگ می یابد دیلن صدای – هنگامی که شرح داده شده توسط جویس کارول اوتس به عنوان “کاغذ سنباده آواز” – صدایی زیبا و سفید و ترک خورده. مانند چیزی است که تام ویتس در سمت چپ خورشید. آن را گرم و عاقلانه به عنوان خواننده به نقل از اوتیس ردینگ را “سعی کنید کمی حساسیت”.

دیلن خود را به پایان رسید نوبل سخنرانی ما یادآوری میکند که: “آهنگ ها زنده هستند.” این درست است. بسیاری از این امکانات جدید را نرم و خواب آلود پالس اگر چه جریان خون از طریق آنها نشان دهنده دوران سخت و دشوار ، آنها مساوی انگشت اشاره و بخشش. در زمان قطبی بحث وجود دارد واقعی تسلی در دیلن را آسان رفتن در آغوش خود تناقضات و پیچیدگی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>