جایزه بزرگ اتریش: مرسدس بنز به استفاده از داس سیستم پس از Red Bull اعتراض نتواند

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط FARDAALEFBA در 14 تیر 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

لوئیس همیلتون در حمله هفتم مسابقات قهرمانی جهان فراهم شد با یک افزایش عمده در ساعات اولیه روز شنبه پس از ردبول اعتراض به اتومبیل مرسدس بنز شکست خورده است.

همیلتون که در این فصل مناقصه برابر مایکل شوماخر رکورد مجموعه ای از عناوین روشن نمودار زمان در اسپیلبرگ به عنوان فرمول یک غرش دوباره به عمل 215 روز پس از آخرین سال های پایانی دور در ابوظبی.

همیلتون سریعترین در هر دو جلسه تمرین برای جایزه بزرگ اتریش در پایان دو دهم روشن از خود مرسدس team-mate Valtteri Bottas. قابل ملاحظه ای دیگر راننده بود در نیمه دوم از شش بار قهرمان جهان.

تیم خود را پس از بررسی توسط فرمول یک فدراسیون ورزشی را FIA پس از رقبا' Red Bull خواستار بدانید که آیا مرسدس بنز " مورد بحث دو محور فرمان (DAS) سیستم قانونی بود.

این دستگاه که این همه را در تیم برای اولین بار پرده برداری در تست در فوریه شده است ممنوع برای 2021. آن را قادر می سازد همیلتون خود را به جلو و فرمان نسبت به او مجسم تراز دلخواه برای چرخ های جلو روی خود مرسدس بنز و افزایش خود را در خط مستقیم با سرعت. او همچنین می تواند فشار چرخ دور قبل از پیچ برای بهبود دستگاه خود را تنظیم.

اما پس از پنج ساعت بررسی که نتایج آن در حال حاضر می تواند تعیین جهت همیلتون تاریخی عنوان پیشنهاد - مرسدس بنز داده شد همه روشن است.

همیلتون رئیس, مرسدس تیم اصلی توتو ولف بود زودتر التماس کرد با Red Bull همتای کریستین هورنر نه برای تحت الشعاع قرار دادن اول جهانی رویداد ورزشی از Covid-19 عصر با راه اندازی یک اعتراض زیر پرچم شطرنجی. این حرکت را به تعویق انداخته است طبقه بندی رسمی تا چند ساعت پس از پایان برساند.

"این اولین مسابقه است و در نمایشگاه به اندازه کافی به دنبال روشن شدن در طرف دیگر ما نمی خواهید به پایان با یک مناظره در روز یکشنبه گفت:" ولف.

"همه تیم ها بسیار آگاه است که ما در یک شرایط حساس با رفتن مسابقه. من فکر می کنم مسیحی در حال رفتن به گرفتن تصمیم درست.

"جنجال در مهندسی نوآوری همواره بخشی از فرمول یک است و این انتظار می رود. آن را بخشی از خطر است.

"ما فکر می کنیم ما در سمت راست و به همین دلیل ما آن را در ماشین ما."

مرسدس بنز با استفاده از داس سیستم در طول عمل در اتریش (گتی)

با فراری کردن سرعت - Sebastian Vettel به پایان رسید, چهارم, ششم دهم را در همیلتون در حالی که تیم چارلز لکلرک نهم - ردبول حداکثر Verstappen است به همیلتون نزدیک ترین رقیب در این کوتاه در مبارزات انتخاباتی. نژاد روز یکشنبه برای اولین بار از هشت برنامه ریزی شده دور فقط در 10 هفته.

هلندی به دست آورد که در اتریش در سال گذشته و در سال 2018 به پایان رسید سوم در باز کردن در حال اجرا قبل از آسیب رساندن به خود جلو بال در روز انعقاد جلسه.

Red Bull احساس آنها گرفته اند گام های بلندی با موتور شریک هوندا در طولانی مدت به ارائه هیجان انگیز ترین استعداد در شبکه با یک ماشین قادر به پایان دادن به همیلتون تسلط.

"بدیهی است که ما می خواهیم به وضوح در دس به دلیل آن تاثیر داشته باشد در مورد بقیه این سال" گفت: هورنر قبل از استوارت تحویل داده بود که حکم خود را.

"آن شده است ممنوع برای 2021 بنابراین برای ما این پرسش مطرح است که آیا آن مطابق با مقررات در چیست اساسا یک منطقه خاکستری. این چیزی است که ما خواهد بود با درخواست FIA از طریق کانال های لازم."

Red Bull اعتراض مرسدس استفاده از داس سیستم (گتی)

پس از شکوه هر دو جلسه همیلتون در یک خلق و خوی مثبت.

"عالی بود به خاطر آن است که زمان آمدن" او گفت:.

"دشوار است که می گویند اگر ما یک لبه به عنوان شما می تواند هرگز بیش از حد از تمرین تا ما نتیجه را با کمی نمک و سعی و بهبود ماشین امشب."

در سیلورستونه-بر اساس نقطه مسابقه تیم می تواند تعجب از این کمپین پس از پایگاه خود را با طراحی جدید در سال گذشته مرسدس بنز. مکزیکی خود راننده سرجیو پرز سوم به پایان رسید در روز انعقاد جلسه تمرین. Lando نوریس, 20 بود تشویق ششم برای مک لارن.

PA



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن