Google DeepMind AI Games Atari
الفبای DeepMind Technologies ایجاد یک شبکه عصبی است که می آموزد چگونه به بازی بازی های ویدئویی در یک مد مشابه به انسان است. این هم یک ماشین تورینگ عصبی و یا یک شبکه عصبی قادر به دسترسی به یک حافظه خارجی مانند یک ماشین تورینگ معمولی در نتیجه یک کامپیوتر که شبیه حافظه کوتاه مدت مغز انسان است. در ادامه مطلب به صورت تصویری نشان می دهد فقط بعضی از بازی ها این تسلط از جمله چند Atari classics مانند برک آوت.



بر خلاف دیگر AIs DeepMind سیستم است نه از قبل برنامه ریزی شده به عنوان آن را می آموزد و از تجربه تنها با استفاده از خام پیکسل به عنوان داده های ورودی. این سیستم تست شده بر روی بازی های ویدئویی ویژه بازی های اوایل بازی مانند مهاجمان فضا یا برک آوت. بدون تغییر کد هوش مصنوعی شروع به درک چگونه به بازی بازی و پس از مدتی آن نقش موثر تر از هر انسان همیشه می تواند.

SkyTech Blaze II Gaming Computer PC Desktop – Ryzen 5 2600 6-Core 3.4 GHz, NVIDIA GeForce GTX 1660 6G, 500G SSD, 8GB DDR4, RGB, AC WiFi, Windows 10 Home 64-bit
SkyTech فروغ II بازی کامپیوتر PC رومیزی – Ryzen 5 2600 6-Core 3.4 GHz NVIDIA GeForce GTX 1660 6G گرم 500 SSD 8GB DDR4 RGB AC WiFi Windows 10 صفحه 64 بیتی

  • Ryzen 5 2600 6-Core 3.4 GHz (3.9 GHz حداکثر افزایش) CPU Processor | 500G SSD – تا 30x سریع تر از سنتی HDD | A320M مادربرد
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB GDDR5 کارت گرافیک | 8 GB بازی حافظه DDR4 3000 با پخش حرارت | ویندوز 10 صفحه 64 بیتی
  • PCIe AC Wi-Fi با آنتن | هیچ bloatware ها | 1 x HDMI 1 x D-Sub, 1 عدد دی وی دی-D | 4 x USB 3.1 Gen1 پورت 2 x USB 2.0 | HD صوتی و میکروفن | رایگان RGB صفحه کلید و ماوس
  • 3 x RGB حلقه طرفداران برای حداکثر جریان هوا | صفحه 550 وات منبع تغذیه | Skytech mATX اواسط برج شیشه ای مورد
  • 1 سال گارانتی قطعات و کار | طول عمر پشتیبانی فنی رایگان | جمع آوری در ایالات متحده آمریکا | این قدرتمند بازی کامپیوتر قادر به اجرای هر یک از مورد علاقه خود را بازی در رزولوشن 1080P به بالا به وضوح فوق العاده با 60+ FPS مانند Apex افسانه, Fortnite, بازیکن ناشناخته میدان نبرد (PUBG), سرپرستی, CS:GO, میدان جنگ, V, سرود بخش 2 ،


DeepMind تا کنون ثابت کرده است که یک سیستم هوش مصنوعی می تواند پیشی بگیرد و توانایی های انسانی در بازی ها مانند پنگ, شکست, مهاجمان فضا Seaquest, Beamrider اندر و س*برت. آن اعمال شده است به بازی های ویدئویی ساخته شده در 1970s و 1980s, در حالی که کار است که هنوز هم در جریان پیچیده تر بازی های 3D مانند عذاب که برای اولین بار به نظر می رسد در اوایل 1990s.