الکساندر همیلتون خانواده متعلق به بردگان – به طوری که در آن باید ایستاده ایم Lin-مانوئل میراندا آمار موسیقی?

منn مارس 2018 با اندکی لبخند بر روی چهره خود را یک آمریکایی خبرنگار پرسید: سه نفر از اعضای West End بازیگران همیلتون آنچه در آن بود که در موسیقی مورد برندگان “در خانه بازنده”. آنها خیره شد به عقب اشتباه در سوال و چگونه آن را مربوط به آنها. آن را به وضوح نبود مارپیچ این لحظه خبرنگار بود و امیدوار. بسیاری از مردم سیاه و سفید در انگلستان – از جمله خود من – که اول و دوم یا نسل سوم مهاجران نمی از دست دادن خواب بیش از بریتانیا برنده جنگ آمریکا از استقلال, داستان در اطراف آن 11 تونی برنده جایزه موسیقی محور. در واقع بسیاری از خانواده های ما تگرگ از کشورهای colonised و از هم پاشیده توسط حکومت بریتانیا و دقیقا با لجام گسیخته میهن پرستی وقتی که می آید به بریتانیا استعمار میراث. متن همه چیز است.

زمانی که همیلتون وارد خدمات جریان جدید دیزنی+ در 4 جولای (مصادف با روز استقلال آمریکا) آن را به طرفداران این فرصت را برای تماشای این آمار موسیقی در کسری از هزینه. اما آن کوچک-اولین صفحه نمایش نیز پرسیده گفتگو در مورد اینکه آیا هنر یک مسئولیت به لحاظ تاریخی دقیق است. الکساندر همیلتون مبارزه برای manumission – برده-صاحبان داوطلبانه و آزاد کردن بردگان خود – اما او یک طرفدار الغای برده داری. بیشتر چه, همسر و خانواده است که واشنگتن دیگر قهرمان در داستان میراندا متعلق به بردگی مردم است. همیلتون حتی کمک خواهر در قانون گلپر با “خرید” از بردگی مادر و کودک. به عنوان #CancelHamilton شروع روند در توییتر یک سوال به وجود آمد: آن را کاملا خطرناک به oversimplify تاریخ 10 دلار تاسیس پدر و یا فقط خم خلاق مجوز – آهنگ و رقص نمی شود گرفته شده است که به طور جدی ؟

در سطح, از آن آسان است برای دیدن به قصد پشت هیپ هاپ موسیقی مورد یکی از کمتر شناخته شده پدران موسس. همیلتون برای اولین بار در برادوی در سال 2015 زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور شد; یک جوان چشم روشن Lin-مانوئل میراندا (موسیقی خالق و ستاره) حتی انجام یکی از اولین نسخه های همیلتون در یک شعر جم در کاخ سفید در سال 2009. اگر وجود دارد هر کسی که می دانستند در مورد کار سخت تر و خود آغازگر آن بود و اولین رئیس جمهور سیاه پوست ایالات متحده در کنیا مهاجر. امکانات احساس بی پایان ، اگر یک مرد سیاه و سفید می تواند در چنین موقعیت پس چرا نمی تواند وجود داشته باشد یک بازی در مورد داستان آمریکا با مردم از رنگ بازیگران به عنوان توماس جیمز مدیسون و جورج واشنگتن ؟ نبود این اثبات است که امریکا سرزمین انقلابی مهاجران و در حال حاضر بیشتر به حاشیه رانده فرزندان بودند و با صدای بلند ردی ادعا می کنند به داستان مدرن امریکا منشا?

همیلتون springboarded مشاغل از بسیاری از بازیگران اصلی بازیگران – daveed را از دست Diggs و لسلی Odom Jr در میان آنها — و شغل برای یک میزبان کامل از جدید معماران و طراحان است. و آن بدون شک صحبت می کرد به یک نسل از مردم که احساس ostracised سفید جهان تئاتر است.

در عین حال پس از تولد آن موسیقی مورد انتقاد قرار گرفته است برای آن اشتباهات تاریخی با بسیاری از محکومیت با هدف سوراخ خمیازه در میراندا دوباره گفتن.

برای بومی آمریکایی و فرزندان بردگی مردم این پدران موسس بودند چیزی جز قهرمانان. این سخاوتمندانه بازگویی تاریخچه ممکن است به نظر می رسد فقط حماسه fan fiction, اما آنچه در مورد ستم و بردگی صدای چپ از داستان ؟ به عنوان مجسمه سرنگونی در سراسر جهان می تواند ما را به سادگی چاک کنار بد قسمت از تاریخ به ستایش خوبی ؟ شاعر و رمان نویس اسماعیل نی نفرت موسیقی به طوری که او خود را نوشت و خود بازی فراموش نشدنی از Lin-مانوئل میرانداحمایت اواخر نویسنده بزرگ Toni Morrison, به آدرس کاستی های آن است.

جهان شد مکان های مختلف زمانی که همیلتون اول پدید آمده است. آن را در حال حاضر 2020. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن – یک مرد که می خواستم برای ساخت یک دیوار به نگه داشتن مهاجران خارج است رئیس جمهور; در انگلستان ما شاهد Windrush رسوایی که در آن خانواده های کسانی که کمک به ساخت انگلستان شد پاره پاره از هم جدا و برخی ارسال به مرگ آنها برای مهاجران; ما در میان دیگر جنبش حقوق مدنی که در آن خشونت پلیس در حال مبارزه در برابر در طول یک بیماری همه گیر است که به طور نامتناسبی کشتار مردم سیاه و مردم از رنگ. این همه اطلاع چگونه همیلتون درک است.

موسیقی را تغییر زمینه از دست داده است در میراندا که به تازگی در توئیتر خود نوشت: “همه انتقادات معتبر هستند” و اعتراف کرد که همیلتون “احساس می کند مانند آن را تغییر داد چرا که جهان اطراف ما تغییرات خیلی سریع”. خطوط مانند “مهاجران ما این کار انجام می شود” به نظر می رسد به سقوط تخت در مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا است. و به نظر می رسد نسبت به استفاده از racebending به سیاه و سفید بازیگران بازی صاحبان برده. آیا این همان Noma Dumezweni در نقش هرمیون در هری پاتر و نفرین کودککه در آن نژاد نیست کانونی به جادوگر در داستانی جادوگری جهان است. داستان آمریکا است که همه چیز را با نژاد نسل کشی و برده داری.

میراندا نقش ما پدر و بنیانگذار الکساندر همیلتون (گتی)

در سال 2018 یک موسیقی مورد suffragettes وارد لندن اولد ویک. آن را به حال پر انرژی, هیپ هاپ, نمره centring در Pankhursts با اکثریت سیاه و سفید بازیگران از جمله بورلی نایت. به همیلتون مقایسه شده بودند بلافاصله. حتی با آن سکسکه, من آن را دوست داشت – موسیقی با صدای بلند اعلام کرد که این مبارزه برای برابری بود برای ما همه در حال حاضر. این احساس عجیبی رضایت بخش به سیاه و سفید دیده بان زنان انگلیسی که گذاشته شده از حق رای جنبش در حال حاضر در مرکز صحنه. این ایده از reimagining فراگیر تاریخ به یک جذبه اما می توانید آن را در هزینه از حقیقت ؟

من تو را دیدم همیلتون در سال گذشته دانستن انتقاد است. من نمی بینم چون من تا به حال نیاز به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ امریکا از طریق موسیقی در حالی که نشسته در خون دماغ شدن صندلی. من رفتم چون من عاشق آهنگ ها و من می خواستم به دانستن آنچه که همه سر و صدا بود. من لذت بردن از دیدن سیاه و PoC بازیگران گرفتن در یک فضای بسیار سفید و صنعت (حتی اگر دید کافی نیست). اساسا من فکر می کنم این یک کار خوب از هنر است. اما دوباره زمینه کلیدی است. این نیست که من تاریخ است. چگونه به نظر من همیلتون به عنوان یک فرد انگلیسی از کارائیب تبار که آموخته بسیار کمی از تاریخ آمریکا در مدرسه متفاوت خواهد بود از یک آفریقایی-آمریکایی فرد ادراک یا این که یک آمریکایی سفید.

همیلتون است که در جهان; آن وجود دارد و نمی توان تغییر بدون در نظر گرفتن هر گونه تماس برای لغو آن. اما آنچه می تواند وجود داشته باشد یک تجزیه و تحلیل انتقادی از موسیقی و اشتیاق برای رفتن و یادگیری حقایق و نه متوقف کردن فرآیند آموزش و پرورش در موسیقی سرگرم کننده. در کلمات از مدیر Ava DuVernay: “به همین دلیل من اصلا نگاه به هنر برای من تاریخ است. من مطالعه تاریخ است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید