2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official
این 2021 Mercedes-AMG GT سری سیاه بود به طعنه در فیلم های Shmee150, اما, امروز, خودروساز رسمی نشان داد سوپراسپرت. طراحی شده توسط twin-turbocharged 4.0 لیتری V8 تولید 730 اسب بخار و 590 پوند فوت گشتاور و جفت به یک تقویت AMG SPEEDSHIFT DCT 7 گرم کلاچ دوگانه و انتقال آن را قادر می سازد به آمار 60 مایل در ساعت در 3.1 ثانیه در حالی که با شکوه در 202 مایل در ساعت. ادامه مطلب دو فیلم تصاویر بیشتر و اطلاعات است.



با الهام از AMG GT3 و AMG GT4 مسابقه اتومبیل GT سیاه سری ویژگی های کربن-فیبر جلو شکاف با دو صورت دستی قابل تنظیم تنظیمات (خیابان و مسابقه – مسابقه به طور انحصاری برای استفاده در racetracks) است که می توان به دیدار مختلف پیگیری مورد نیاز است. زمانی که در حالت مسابقه یک جبهه منتشر شده در شکل معکوس بال مشخصات است و سپس ایجاد شده در زیر بخش جلو. در داخل پیدا خواهید کرد دو صفحه نمایش – یک 12.3 اینچ صفحه نمایش در مقابل راننده و یک 10.25 اینچی چند رسانه ای مانیتور در مرکز کنسول. هیچ کلمه ای وجود دارد و در عین حال قیمت گذاری است اما این آمار باید نمایشگاه در اوایل 2021.

LEGO Speed Champions 76895 Ferrari F8 Tributo Toy Cars for Kids, Building Kit Featuring Minifigure, New 2020 (275 Pieces)
قهرمان سرعت لگو 76895 فراری F8 Tributo ماشین اسباب بازی برای بچه ها, ساخت کیت شامل Minifigure جدید 2020 (275 قطعه)
  • این دیدنی, ابزار جنسی, playset های درخشان دقیق فراری F8 Tributo یک هدیه ایده آل برای کسانی که با شور و شوق برای ساخت لگو ماکت ماشین های مدل و استفاده از آنها به مرحله خود نژادها
  • شامل یک ساختمان کیت فراری F8 Tributo مدل و 1 کلکسیونی Ferrari racing driver minifigure
  • اولین فرصت برای ساخت یک ماشین اسباب بازی ماکت فوق العاده سریع فراری F8 Tributo که بچه ها می توانید صفحه نمایش صفحه اصلی و یا استفاده به مسابقات هیجان انگیز با دوستان خود!
  • این قهرمان سرعت لگو فراری مدل ماشین کیت ارائه می دهد بی پایان ساخت-و-بازی مسابقه سرگرم کننده و باعث می شود یک عمل بسته بندی شده, تعطیلات, تولد و یا anyday هدیه برای بچه های سنین 8+ که عشق فراری, مدل ماشین racecars ایستاده و اسباب بازی مسابقه
  • فراری F8 Tributo اقدامات 1" (4 سانتی متر) بالا 5" (15 سانتی متر) طول و 3" (8 سانتیمتر) عرض: همه 2020 قهرمان سرعت لگو هستند 25 درصد بزرگتر به معنی اسباب بازی مدل ماشین منعکس کننده زندگی واقعی نسخه های بهتر از همیشه قبل از!

2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official
2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official
2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official
2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official
2021 Mercedes-AMG GT Black Series Official

جدید GT سری سیاه است که ما جدیدترین خودرو را برجسته کرده و در ادامه یک سنت تاسیس شده در سال 2006. ششمین نسخه در نوع خود یکی دیگر از AMG نقطه عطف و قابل اثبات باور نکردنی توسعه تخصص در Affalterbach. من افتخار می کنم از این تیم که ایجاد یک منحصر به فرد ماشین فوق العاده ورزشی که در حال حاضر نشان دهنده مطلق اوج ما موفق GT خانواده است. عملکرد به نظر می رسد و رانندگی دینامیک GT سیاه سری دوم به هیچ کدام. این پروژه فوق العاده برای پایان دادن به کار من در AMG که من واقعا خدا را شکر" گفت: Tobias مئرس رئیس هیئت مدیره در Mercedes-AMG GmbH.