2021 Ford GT
اگر شما شده است انتظار برای 2021 فورد GT انتظار یک گرافیک جدید بسته با رنگ های قابل تنظیم نمایش ویژگی های است که کمک به ارائه تمام 660 اسب بخار در شدید ترین آهنگ جلسات. هیچ جزئیات دیگری منتشر شد اما ما می توانیم فرض کنیم که بیشتر از آنچه که می توان در مدل سال 2020 به درخواست اینجا از جمله حق بیمه Akrapovič اگزوز تیتانیوم به عنوان تجهیزات استاندارد برای GT. در ادامه مطلب به صورت تصویری و اطلاعات بیشتر.



دیگر ویژگی های ممکن است شامل اضافی خنک کننده موتور و جریان هوا به روز رسانی های جدید از جمله حفاظت از کانالهای هوا طراحی شده برای افزایش جریان هوا 50 درصد در حالی که بزرگتر intercoolers نگه داشتن شارژ درجه حرارت هوا کولر حفظ اوج قدرت برای اکثر شدید دمای بالا و جلسات در این مسیر است.

LEGO Creator Expert Ford Mustang 10265 Building Kit (1471 Pieces)
LEGO Creator متخصص فورد موستانگ 10265 ساختمان کیت (1471 قطعه)
  • ساخت و سفارشی کردن بسیار خود 1960 فورد موستانگ GT شامل تیره-آبی و بدنه سفید مسابقه راه راه 5-صحبت با رینگ ناهموار لاستیک دقیق داخل موتور V8 و سفارشی سازی add-ons!
  • سفارشی کردن این "اتومبیل های عضلانی آمریکایی مدل" با شامل سوپر شارژر عقب ducktail اسپویلر فربه لوله اگزوز جلو چانه اسپویلر و اکسید نیتروژن مخزن
  • اقدامات بیش از 3 اینچ (10 سانتی متر) بالا 13-inch (34 سانتی متر) طول و 5 اینچ (14 سانتی متر) عرض
  • 1471 قطعات – برای دختران و پسران در سن 16+ و برای طرفداران و بچه ها در تمام سنین
  • این لگو Creator متخصص فورد موستانگ 10265 مجموعه ساخته می شود همراه با سایر اصلی لگو مجموعه و آجر لگو برای خلاق ساختمان

فورد GT همچنان به اوج فورد عملکرد. GT همیشه بیان نهایی از فورد مسابقه نوآوری و همانطور که می دانیم از سال 1966 لومان از طریق امروز این بدان معناست که به طور مداوم بالا بردن بازی ما برای مشتریان ما را به عنوان به خوبی به عنوان درآمد پرچم شطرنجی" گفت: Ed Krenz فورد عملکرد رئیس برنامه مهندس.