2020 Toyota Supra Top Speed
2020 تویوتا GR مافوق رسمی بالا با سرعت 155 مایل در ساعت است اما یک صاحب کشف کرد که الکترونیکی محدودیت نیست آنچه که آنها به نظر می رسد. به عبارت دیگر کارخانه خود را A90 مافوق موفق به بازدید 163 مایل در ساعت (263 کیلومتر در ساعت) با توجه به external GPS speedometer. برای کسانی که نمی دانم, این اتوبان در آلمان دارای چند سرعت-بدون محدودیت در امتداد که این باعث می شود سرعت بالای اجرای قانونی در آن کشور است. ادامه مطلب برای این ویدئو.



بله خودرو فوق دارای کارخانه 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر موتور تولید 335 اسب بخار (250 کیلووات) و 368 پوند-فوت (499 نیوتن متر) گشتاور. به روز شده مدل 2021 با یک عملکرد boost که باعث افزایش قدرت خروجی به 382 اسب بخار. به عنوان سریع به عنوان 2020 مافوق به نظر می رسد به 163 مایل نیست حتی به نظر می رسد به توان بالای مکانیکی حد از خودرو اما به جای آن الکترونیکی فرماندار فعال است.

SZJJX RC Cars Off-Road Remote Control Car Trucks Vehicle 2.4Ghz 4WD Powerful 1: 18 Racing Climbing Cars Radio Electric Rock Crawler Buggy Hobby Toy for Kids Gift-Blue
SZJJX RC اتومبیل خاموش جاده کنترل ماشین از راه دور, کامیون خودرو 2.4 Ghz 4WD قدرتمند 1: 18 مسابقه بالا رفتن از اتومبیل های الکتریکی رادیو راک خزنده حشره دار سرگرمی اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان هدیه-آبی
  • کیفیت حفاظت رک: ثابت با ده ها تن از پیچ برای اطمینان از ماشین RC محکم و با دوام و با کیفیت بالا و مواد خام وارداتی به گسترش زندگی از وسیله نقلیه; بیشتر استحکام و crashworthiness; با جهت عنکبوتی که تار میتند در پایین می توانید تنظیم ماشین به طور خودکار زمانی که آن را راه رفتن در یک خط مستقیم.
  • چهار چرخ نصب شده سیستم تعلیق مستقل بهار اجازه عبور-کشور ماشین بدن انعطاف پذیر تر و shockproof عملکرد محافظت از قطعات الکترونیکی در داخل بدنه خودرو; لاستیک مواد با کیفیت بالا ساخته شده مواد پی وی سی نرم و الاستیک می توان بر اساس در جاده ها; رانندگی سریع مقاوم در برابر زلزله در زمین ناهموار تایر آج واضح است: اصطکاک بالا گرفتن بسیار قوی مقاومت ترمز نمی کند ترس از جاده لغزنده ترمز ماشین.
  • باید موتور قوی نصب قبل و بعد از چهار چرخ دیسک برای بالا رفتن از ماشین می تواند ارائه, قوی, قدرت, گشتاور قابل توجهی خودرو را آسان برای تکمیل حرکت دشوار است.
  • لاستیک, لاستیک, تایر, لاستیک, مواد با کیفیت بالا ساخته شده مواد پی وی سی نرم و الاستیک می توان بر اساس شرایط جاده و رانندگی سریع مقاوم در برابر زلزله در زمین ناهموار تایر آج واضح است: اصطکاک بالا گرفتن بسیار قوی مقاومت ترمز نمی کند ترس از جاده لغزنده ترمز ماشین.
  • کنترل سرد کار می کند در 2. 4GHz (شبیه کنترل از راه دور خودرو تنها Tri-Channel). می دهد افزایش کنترل از راه دور و اتومبیل های متعدد را می توان در همان زمان.