2020 Audubon عکاسی جوایز: 10 خیره کننده ترین تصاویر پرنده

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط FARDAALEFBA در 24 تیر 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

محض فوق العاده تنوع پرندگان زندگی در آمریکا دستگیر شده است در بیش از 6000 ارسالی به National Audubon جامعه (NAS) 2020 عکاسی جوایز از تمام 50 ایالت آمریکا و هفت کانادا, استان ها و مناطق.

2020 علائم 11 سال از مسابقه که افتخارات تصاویر که موجب انعطاف پذیری و زیبایی از پرندگان از تمام اندازه ها و سنایی غزنوی را از زمین و هوا و یا دریا. برنده عکس خواهد شد در آینده مسائل Audubon و بهترین طبیعت, عکاسی, مجلات.

در این سال جایزه برنده جوانا لنتینی در زمان خانه 5000 دلار (£3,988) برای او عکس نفس گیر از دو کاکل باکلان در زیر آب غواصی برای ماهی.

در میان دیگر تصاویر برنده شد و یک ناوچه پرنده, تنومند آن, قرمز, قفسه سینه لخت-بویژه ببر حواصیل قابل توجه در شمال jacana an American goldfinch جستجو برای مواد غذایی در یک فنجان گیاه آمریکایی دب اکبر محجبه توسط آب بیشتری مریم گلی-باقرقره آنا مرغ مگس خوار, سوراخ کردن بدن, یک قطره از آب بیشتری radrunner مورد به میان وعده در یک مارمولک و یک تنسی چکاوک در شرق انگور فرنگی خاردار.

اما به عنوان bewitching به عنوان زیبایی از پرندگان ممکن است در زندگی NAS هشدار داد که آب و هوا اضطراری یک تهدید جدی به دو سوم از پرندگان در آمریکای شمالی.

به گفته های اخیر آب و هوا گزارش علمی که در آن محققان 140 میلیون مشاهدات ثبت شده توسط birders و دانشمندان روشن است که "پرندگان خواهد بود مجبور به نقل مکان به پیدا کردن مطلوب خانه" به عنوان آب و هوا همچنان گرم و "ممکن است زنده ماندن".

"توسط تثبیت کربن تولید گازهای گلخانه ای و گرم شدن کره زمین به برگزاری 1.5 C بالاتر از پیش صنعتی سطح 76 درصد از گونه های آسیب پذیر خواهد بود بهتر است و نزدیک به 150 گونه های دیگر می باشد در معرض خطر انقراض از تغییر آب و هوا" گفت: این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن