یکی از مهمترین قطعات کیت اگزوز خودروها، هدرز است

هدرز جاي مني فولد دود را ميگيرد وبه خاطر پيچ وخمهاي كمتر و قطر بيشتري كه نسبت به يك مني فولد دارد باعث ميشود ك

توسط FARDAALEFBA در 7 شهریور 1400

هدرز جاي مني فولد دود را ميگيرد وبه خاطر پيچ وخمهاي كمتر و قطر بيشتري كه نسبت به يك مني فولد دارد باعث ميشود كه دود حاصل از اشتعال سوخت راهت تر و سريع تر از موتور خارج شود . در واقع هنگامیکه از تیونینگ یک خودرو صحبت می کنیم منظور اصلی تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخشهای آن خودرو اسـت. با این کار جرقه و احتراق به سمت اگزوز سوق پدا می کند و باعث ایجاد بک فایر می شود. اما چرا باید یک سیستم اگزوز تیتانیومی بخریم؟ در این سبک از تیونینگ ارتفاع را تا زمین به وسیله سیستم پنیوماتیک کاهش میدهند. من یه پراید مدل ۸۵ دارم تا الان ۳۶۱ هزار کیلومتر راه رفته، من تو ماشین روغن… نمای انتهایی خودرو با دو چراغ سه بخشی قرار گرفته در یک پنل یکپارچه عرضی تیره رنگ به همراه دو لوله اگزوز که همانند مدل سوپر بی بصورت مستقیم از بخش میانی خودرو بیرون زدهاند، تکمیل میشود. در این سبک هم چرخها که از گلگیر بیرون زدهاند بسیار جلب توجه میکنند. یکی از ابتداییترین و مرسومترین تغییرات ظاهری خودرو، تغییر رینگ و لاستیک است. تیونینگ درب ها ممکن است در دو زاویه متفاوت صورت گیرد.

بعد به منظور کنترل هوای خروجی و صدای اگزوز، سیسم کشیهای لازم صورت میگیرد و دکمهای کنار فرمان خودرو تعبیه خرید هدرز پراید میگردد. لازم به ذکر است که به علت قوانین راهنمایی و رانندگی در اروپا استفاده از اگزوزهای پر سر و صدا ممنوع است. سوم، تابع مبدل یک بخشی جدایی ناپذیر از سیستم کنترل موتور خودرو شما، به ویژه در سال 1994 و بعد از آن وسایل نقلیه OBD II است، و شما روشنایی موتور CHECK ENGINE را روشن می کنید و ممکن است در هنگام حذف مبدل ها مشکلات رانندگی داشته باشد. بهترین و کم خرج ترین راه، همان استفاده از ورودی هوای بهتر و سیستم جرقه زنی است که به آن اشاره شد. در این بخش از تیونینگ خودرو میتوان بلندگوهای قوی و بیس دار را به جای بلندگوهای استاندارد خودرو جایگزین کرد، همچنین میتوان به مواردی دیگر نظیر ارتقاء سیستم صوتی خودرو، نصب تقویت کننده های صدا مثل آمپلی فایر و ساب بوفر و بوم باکس اشاره کرد. در حالت پیچیده آن که قابل اجرا بر روی همه خودروها نمی باشد، لولای در بر روی سقف قرار می گیرد و درب های خودرو مانند بال عقاب و به سمت طرفین خودرو و سپس به طرف بالا باز می شود.

یعنی در یک حالت که بیشتر مرسوم است، لولا در سر جای خودش قرار می گیرد با این تفاوت که باز شدن درب به جای اینکه به سمت طرفین ماشین باشد، به سمت بالا باز می شود. تیره شدن شیشه های خودرو، فارغ از اینکه رنگ بدنه ماشین چه رنگی باشد، جلوه زیبایی به ظاهر خودرو می دهد که نسبت به تغییر عظیمی که در ظاهر خودرو به وجود می آورد بسیار ارزان تر از سایر تیونیگ های دیگر به حساب می آید. عيب 7- با روشن شدن موتور صداي زيادي شنيده مي شود ولي بـه گردش درون نمي آيد. در این سبک کار زیادی با نما و ظاهر اتومبیل ندارند اما در عوض آن موتور را به خوبی تقویت میکنند تا رانندگی با آن حس خوبی را داشته باشد. به این ترتیب پیشرانه جدید آماده بود تا در دور 6750حدود 192 اسب بخار نیرو تولید کند. در خودروهای جدید و دیفرانسیل جلو، فن رادیاتور بهوسیلهی یک موتور الکتریکی به کار میافتد. بنابراین درون لحظه اول کلید بـه حالت ستاره بوده یعنی ولتاژ دو سر هر فاز به u/√3 تقلیل مـییـابد در نتیجه موتور با توان 3/1 توان نامـیخود کار مـیکند.

رکاب این خودور هم همانطور به قسمت عقب خودرو کشیده شده است و درون آن شیاری تعبیه شده است، درعقب خودرو گلگیرهای پهن و سپربلند وعضلانی، زیبایی هرچه بیشتر را به نمای آن بخشیده است. کم بودن فاصله اتومبیل با سطح زمین یکی از نشانههای این سبک است همچنین در این سبک میتوانید سادگی در رنگ و نمای بیرونی را مشاهده کنید. این سبک یکی از سبکهای پر طرفدار در ایران است. از دیگر سبکهای اسپرت کردن ماشین میتوان داب را نام برد که بر خلاف سبکهای قبلی از زمین ارتفاع زیادی دارد و سیستمهای صوتی بسیار قوی بر روی آن کار میگذارند. فورد موستانگ اکوبوست راش مدل ۲۰۱۷ زیر پای رگلاژ فورد موستانگ اکوبوست راش مدل ۲۰۱۷ از آن دسته پونی کارهایی است که هرگز فراموش نمیشود بلکه با همان میزان محبوبیت از نسلی به نسل دیگر منتقل میشود. فروش پژو پارس ELX iran tejarat com حجم موتور سی سی دزدگیر رینگ اسپرت پارس ELX مدل موتور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن