کتاب الکترونیکی چه نقشی در رونق فرهنگ کتابخوانی دارد؟

یکی از مشکلات و چالش های پیش روی مطالعه کتاب کامپیوتر و ذخیره کتاب ظهور پدیده کتاب الکترونیکی است ، اما کارشنا

توسط FARDAALEFBA در 1 مهر 1399
یکی از مشکلات و چالش های پیش روی مطالعه کتاب کامپیوتر و ذخیره کتاب ظهور پدیده کتاب الکترونیکی است ، اما کارشناسان معتقدند که فرهنگ سنتی کتابفروشی ها ادامه خواهد داشت. طی دهه گذشته کتاب کامپیوتر، صنعت جهانی فروش کتاب به دلیل رشد و توسعه ابزارهای مطالعه دیجیتال ، با چالش های جدی روبرو شده است.

کتاب الکترونیکی

سال گذشته کتاب الکترونیکی، یک چهارم کتابفروشی های مستقل کانادا 20 میلیون کسری کسری داشتند و بسیاری از کتابفروشی های معروف در ایالات متحده مانند کتاب الکترونیکی بوردز و بوکس ورشکست شدند. بسیاری از ناشران کتاب الکترونیکی در کشورهای مختلف کتاب کامپیوتر نمی توانند در برابر آمازون کتاب الکترونیکی دوام بیاورند و این سال مطرح می شود که آیا کتاب های الکترونیکی یا کتاب های الکترونیکی فرهنگ کتابفروشی را از بین می برد؟

بهترین اپلیکیشن کتاب

بهترین اپلیکیشن کتاب کتابفروشان کانادایی در نوامبر گذشته 10 میلیون دلار بهترین اپلیکیشن کتاب و در ژوئن تا 20 میلیون دلار درآمد کسب کردند. سایر آمارها مشابه این ارقام است. در 16 فوریه 2018 ، بهترین اپلیکیشن کتاب کتابفروشی بوردس برای جلوگیری کتاب کامپیوتر از ورشکستگی کامل مجبور شد 226 فروشگاه را تعطیل کند. در ایالات متحده بهترین اپلیکیشن کتاب نیز خطر این کتابفروشی وجود دارد. به گفته برنارد تریدز ، یک کتابفروش در پاریس ، کتابفروشان در حال جنگ با آمازون هستند و در اروپا جنگ محدود به مشکلات اقتصادی نیست کتاب کامپیوتر، بلکه به چالش های فرهنگی نیز محدود می شود. در فرانسه دولت بهترین اپلیکیشن کتاب به دلیل وابستگی این کتاب به فرهنگ مردمش ، قوانین سختگیرانه ای را بر آمازون وضع کرده است.

کتاب هک

در حقیقت کتاب هک، بسیاری از فرانسوی ها معتقدند که کتابفروشی ها قلب فرهنگ آنها هستند و دولت با غلبه بر سایت های آنلاین مانند آمازون برای حفظ این عنصر فرهنگی سخت تلاش می کند. از طرف دیگر ، بسیاری از بزرگترین ناشران کتاب هک جهان کتاب کامپیوتر، از جمله Random House ، Penguin ، Asht و Simon & Schuster ، اکنون 25٪ از درآمد کتاب الکترونیکی آنها را تشکیل می دهند و تسلط آمازون بر بازار کتاب به حفظ فرهنگ در بیشتر آنها کمک کرده است. کشورها. کتابفروشی سنتی کتاب هک از آنجا که بسیاری کتاب هک از کشورهای اروپایی شروع به کار کرده اند مهم است. پس از آلمان کتاب هک و چندین کشور دیگر ، انگلیس اکنون مالیات زیادی را بر فروش آنلاین کتاب اعمال کرده است. اکنون آمارها نشان می دهد که از هر 28 کتاب توزیع شده توسط آمازون ، نیمی از آنها در چاپ و نیمی از طریق Kindle است.

کتاب آموزش کامپیوتر

کتاب آموزش کامپیوتر مطالعه اخیر دانشگاه استاونگر در نروژ به سرپرستی آنا مانگن کتاب کامپیوتر در مورد احساسات خوانندگان در مورد چاپ و کتابهای الکترونیکی نشان می دهد که وقتی کتابها را بصورت چاپی می خوانند کتاب آموزش کامپیوتر، خوانندگان حافظه بهتری از اتفاقات دستگاههای الکترونیکی دارند. مانگن می گوید که لمس کتاب حس ویژه ای کتاب آموزش کامپیوتر در پیگیری داستان کتاب کامپیوتر و به خاطر سپردن وقایع آن به خوانندگان القا می کند. بدیهی است که طبق این مطالعات ، کتاب آموزش کامپیوتر می توان امیدوار بود که کتابفروشی ها مکانی برای ارتباط افراد با ادبیات و علاقه به مطالعه کتاب در مطبوعات سنتی باشد. کتاب آموزش کامپیوتر گردش در کتابفروشی و جستجوی کتاب ارتباطات اجتماعی را امکان پذیر می کند و به نظر می رسد یکی از دلایل نگهداری این مکان ها در آینده همین امر باشد. منبع اصلی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن