چگونه یک تاجر به نیمی از نیروی دریایی ایالات متحده رشوه داد - RT USA News

[ad_1] لئونارد گلن فرانسیس یک تاجر مالزیایی است که به بزر

توسط FARDAALEFBA در 17 دی 1400
[ad_1]

لئونارد گلن فرانسیس یک تاجر مالزیایی است که به بزرگترین قدرت در دریاهای آزاد نفوذ کرد و با ارائه سکس، شامپاین و امنیت به افسران امپراتوری چند میلیارد دلاری ساخت. و اکنون او آماده صحبت است.

"مانیل، 2007 راننده مرسدس به مدت نیم ساعت در ترافیک بی پایان در حال خزیدن به سمت جنوب بود - آب تیره خلیج مانیل در سمت راست. مردان میانسالی که در ماشین ها جمع شده بودند حال و هوای خوبی داشتند. اینها قدرتمندترین افسران نیروی دریایی آسیا بودند و تحرکات حدود شصت کشتی و زیردریایی، 150 هواپیما و 20000 ملوان را در منطقه عملیاتی وسیعی از هاوایی تا هند کنترل می کردند.

"مردها با عجله از سرسرای مجهز به تهویه هوا و از پرده پشت سر گذشتند. از سوی دیگر، زنان فیلیپینی - دانش‌آموزان بسیار ساده - در ردیف‌هایی مانند یک کاسه ماهی نشسته بودند، که نه از روی نامشان، بلکه از روی اعدادی که به لباس‌های ناچیزشان چسبیده بود قابل تشخیص بودند... همیشه برای این نیروی دریایی، رئیس بزرگ یا شیر شاه باشید. افسران، لئونارد بر عمل تسلط داشت ... "

60 دریاسالار نیروی دریایی آمریکا در رسوایی فساد گرفتار شدند

"مهمانی بعدی در آپارتمان مک آرتور با شبی 4000 دلار در هتل مانیل بود... این محل فرماندهی عملیاتی ژنرال داگلاس مک آرتور در طول جنگ جهانی دوم بود. مردان در اتاقی به سبک مبلغان اسپانیایی با تیرهای چوبی روی سقف، کاشی‌های مرمری، یک لوستر پرآذین و پرده‌های بسیار پرده جمع شدند. لئونارد... آپارتمان را با بطری های 10000 دلاری Dom Perignon بار کرد... آپارتمان دو خوابه پر از سوغاتی های مک آرتور بود. در دفتر آپارتمان، دو صندلی چوبی حکاکی شده، تنها بازماندگان نبرد مانیل، مقابل یک میز ایستاده بودند. لوله ای از بلال ذرت و زنی را گرفت.

لئونارد چاق، همانطور که شناخته شد، این صحنه را چنین به یاد می آورد:از آنجا که آنها جنگجو هستند، آنها برای مدت طولانی در دریا بوده اند - هوانوردان، سلاح های هسته ای شما - آنها، اوه، کاپیتان کشتی ها هستند. آنها درون خود را دارند، که حیوانی است که باید بیرون بیاید... ما به آنجا رفتیم و یکسری دختر کارائوکه را بردیم و آنها را رزرو کردیم و آنها را برگرداندیم. آنها مانند ستاره های راک هستند. آنها زندگی خود را می کنند - آنها رویاهای خود را زندگی می کنند - کارهایی که هرگز و هرگز در زندگی خود انجام نخواهند داد. هیچ کس مثل من به آنها مهمانی نمی دهد ... می دانید ، آنها فقط همانجا شروع به درآوردن و داشتن رابطه جنسی کردند ... از لوله به عنوان ویبراتور فاحشه استفاده می شد و خاطرات ژنرال مک آرتور را مسخره می کرد. آنها کاملاً ناپاک و توهین کردندبا خنده می گوید.

"این یک عیاشی دسته جمعی بود... ما با ناوگان خیلی عمیق بودیم... کل فرماندهی - زنجیره فرماندهی - باید در جیب شما بود. و این اتفاق افتاد. همه آنها در جیب من بودند - آنها را در کف دستم گرفتم و فقط آنها را غلت دادم."

همانطور که در تریلر این مصاحبه می گوید، "من ناوگان را با توپ های آنها نگه داشتم و سلاح هایم را به سمت آنها نشانه رفتم زیرا آنها به من خیانت کردند."

فت لئونارد یک تاجر مالزیایی بود که تا زمان دستگیری به افسران و دیگر افسران نیروی دریایی ایالات متحده رشوه داد. او برای روسپی ها و عیاشی برای افسران نیروی دریایی هزینه کرد و به دریاسالار رسید. او مهمانی‌ها و شام‌های مجللی را به مبلغ 30000 دلار ترتیب می‌دهد، هدایایی برای همسران افسر می‌فرستد - چیزهای کوچکی مانند کیف‌های Chanel و Gucci، سیگار کوهیبا - چیزهای خوبی که هیچ افسر یا همسرش نباید بدون آنها زندگی کند.

در عوض، افسرانی که او فاسد کرد ترتیبی دادند که کشتی‌هایشان در بنادر آسیا که تحت کنترل Fat Leonard بود، پهلو بگیرند. از دهه 1980، لئونارد با ارائه سوخت، غذا و حتی امنیت به نیروی دریایی با قیمت‌های غارتگرانه، بانک‌هایی می‌سازد و چیزی که او می‌خواند فراهم می‌کند. "حلقه فولادی" در اطراف کشتی ها - گویی نیروی دریایی ایالات متحده باید به محافظت نیاز داشته باشد. حلقه فولادی چیزی نبود جز صفی از لنج‌هایی که به دور کشتی‌های جنگی بسته شده بودند تا از حمله‌ای مانند آنچه در سال 2000 در بندر یمن رخ داد، جلوگیری کنند، زمانی که دو عامل القاعده با یک قایق پر از مواد منفجره برخورد کردند. یک ناوشکن با موشک های هدایت شونده، 17 ملوان کشته و 37 نفر دیگر زخمی شدند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=AY63bgtUDBw[/embed]

سال 2001 از زمان 11 سپتامبر سال بسیار خوبی برای لئونارد بود "شوهر" انحصار شرکت تدارکاتی او به نام Glenn Defense Marine Asia. می توان گفت لئونارد از آن دوره به بعد از قراردادهایش با دولت آمریکا به ستوه آمده بود و در عمارتی 130 میلیون دلاری در سنگاپور زندگی می کرد که در آن 20 خودرو از جمله رولزرویس و هامرهای نظامی نگهداری می کرد که همه درآمدهای قراردادی متعلق به او بود. نیروی دریایی آمریکا

لئونارد چاق یک قهرمان بزرگتر از حد معمول با وزنی بیش از وزن بود (جایی که ترازو را تا 160 پوند می برد - 352 پوندی باورنکردنی در قاب شش فوتی خود). او کراوات‌هایی با ستاره‌ها و راه راه می‌بست، آهنگ God Bless The US از لی گرین‌وود را به آهنگ خود می‌فرستاد، جیب‌های بی‌احتیاطی می‌خورد، و از تیم‌های بیسبال آمریکایی حمایت می‌کرد، بنابراین افرادی که به او خدمت می‌کرد واقعاً او را دوست داشتند. و او ایالات متحده را دوست داشت زیرا آنها با او بسیار خوب بودند - بدون اینکه اکثر مردم در دولت بدانند که با او بسیار خوب هستند. فت لئونارد دوست داشت با ارتش آمریکا معامله کند.

اما حالا فت لئونارد دیوانه است. نه تنها امپراتوری پولساز او در سال 2013 با دستگیری او سقوط کرد. او در سال 2015 به همه اینها اعتراف کرد و هنوز در انتظار صدور حکم در حبس خانگی در سن دیگو است. نه، فت لئونارد دیوانه است زیرا برخی از افرادی که در جیب او بودند - بالاترین کسانی که رشوه های او را گرفتند - با او پایین نیامدند، اگرچه هیچ یک از کارهایی که او انجام داد بدون آنها نمی توانست اتفاق بیفتد. آنها آزاد می مانند تا زمانی که سیستم حقوقی علاقه آشکاری به آنها نشان دهد، و این معمولاً لئونارد شاد را که در مصاحبه هایش مست از قدرت به نظر می رسد، دیوانه می کند تا در جمع صحبت کند.

اوه، البته، رسوایی فساد منجر به اتهامات افسران مختلف نیروی دریایی شده است که مدتی در زندان و تنزل رتبه بازداشت شده اند، و همچنین ازدواج های به هم ریخته، فالدرال معمولی که با چنین رسوایی هایی همراه است. اما آیا لئونارد می‌خواهد بداند که زمان زندان برای شخصیت‌هایی که با آنها روبروست کجاست؟

اکنون که سرطان پیشرفته کلیه او را چیزی برای از دست دادن باقی نگذاشته است، فت لئونارد در ملاء عام گریه می کند. روزنامه نگار تام رایت اخیراً با او مصاحبه کرده است و حتی رایت اعتراف می کند که در اولین مصاحبه هایش، جذابیت طبیعی لئونارد او را به همدردی با داستان کودکی دشوار خود و مردی که با رسیدگی به فوری ترین نیازهای نیروی دریایی ایالات متحده خود را اصلاح کرد، سوق داد. "

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Wd_xH2JjB34[/embed]

"یک زمانی از او خوشم آمد،"رایت می گوید"اما پس از آن ... برخی از جنایات شخصی علیه زنان در زندگی او وجود داشت ... زنانگی که در کل این داستان می گذرد تکان دهنده است ... در پایان تعامل ما ... من او را برای بسیاری از این چیزها به چالش کشیدم. ... آخرین باری بود که با او صحبت کردیم و واکنش های او به او بسیار بسیار آشکار است.

در نقطه ای از قسمت آخر، لئونارد با تعجب آشکار به رایت گفت: نمی دانم چرا اینقدر نگران روسپی ها هستید. و فاحشه ای که از او صحبت کردند مادر فرزندان او بود. رایت نگرانی های خود در مورد زن ستیزی را به انواع چیزهایی نسبت می دهد که در رسوایی تیل هوک در دهه 1990 رخ داد و در آن زمان برای ارتش بومی شد زیرا زنان در ارتش ایالات متحده تازه وارد بودند و برخی از سربازان مرد ظاهراً نمی دانستند چگونه رفتار کنند. به عنوان همکاران در جنگ

رایت نمی توانست این ارتباط را برقرار کند زیرا کلید اصلی موفقیت لئونارد در نیروی دریایی سازماندهی عیاشی بود. داستان طولانی موفقیت لئونارد فقط مربوط به کار بزرگی نبود که او برای تهیه «حلقه فولادی» انجام داد. او همچنین یک کار مشتاقانه برای انتشار حلقه های جنسی برای سربازان انجام داد - به اصطلاح یک حلقه تخت. اهمیتی نداشت که او برای ارائه این خدمات غیرقانونی هزینه های گزافی می گرفت، زیرا کسانی که خرید می کردند از دولت ایالات متحده پول استفاده می کردند، نه خودشان، و مشارکت آنها در چنین خدماتی عملاً تضمین می کرد که هرگز سر لئونارد فریاد نخواهند زد.

لئونارد زمانی که به خاطر جنایاتش دستگیر شد، نگرش خود را نسبت به زنان احساس کرد. او را درآوردند، دستبند زدند، دستبند زدند و مجبور به چمباتمه زدند.

"اینجا با شما مثل یک حیوان رفتار می شود، وقتی داخل شوید.» شکایت کرد.

آنها مردی را که ادعا می کند از قدرت پرواز کشتی های 20 میلیارد دلاری به بنادر دلخواه خود برخوردار است، محروم کرده اند و به خود می بالد که می تواند با انتخاب مکان ارائه خدمات خاص، نیروی دریایی ایالات متحده را به عنوان یک غیرنظامی به طور مؤثری قرار دهد. او همچنین متهم به دریافت اطلاعات طبقه بندی شده از افراد فاسد است.

لئونارد می‌گوید رسوایی واقعی این است که برخی از دریاسالاران ارشد که از امنیت او بهره‌مند شده‌اند، آزاد می‌مانند و برخی از آنها اجازه دارند با عزت بازنشسته شوند، حتی اگر او شواهدی برای متهم کردن آنها ارائه کرده باشد.

چگونه انتخاب یک رادیکال متولد شوروی به پستی در وزارت دارایی بر بایدن تأثیر گذاشت

"احساس میکنم کاملا بهم خیانت شده"لئونارد می گوید. "آنها از من خواستند که نام همه دست اندرکاران را بگویم یا به 50 سال زندان محکوم شوند و من بیرون آمدم ... حدود 40 نام را به آنها دادم. من گفتم اساساً رشوه در نیروی دریایی ایالات متحده چقدر عمیق است. این اساساً پایه‌های ناوگان را به لرزه درآورد... من بسیار ناراحت شدم زیرا فقط به آنچه دارم می‌گذرم نگاه کنید... تمام زندگی من خراب شده است. تجارت من، خانواده من، همه چیز از بین رفته است، می دانید، مثل یک سونامی ضربه خورده است ... [Yet,] دریاسالار چهار ستاره ای که گفتم تنها به این دلیل آزاد شد که توسط رئیس جمهور و سنا منصوب شده بود. به هیچ وجه نمی توانند با اتهام زدن دولت را شرمنده کنند. این یک تحقیر خواهد بود.

افسوس که روزهای خوب برای همیشه دوام نمی آورند. امپراتوری لئونارد چاق فروپاشید، و او به وضوح عصبانی بود زیرا اسرار اپشتین مانندی که او روی برنج نظامی نگه می داشت کمکی نمی کرد. دفاعی که فکر می کرد مثل یک حلقه فولادی دور خودش پیچیده بود، نتوانست کنار هم نگه دارد.

"من بیش از 2800 کارمند در بیش از 30 کشور برای من کار می کردند و همه چیز متوقف شد. بسیاری از مردم بی گناه شغل خود را از دست دادند، بسیاری از خانواده ها ویران شدند. این یک خرابی عمدی مالی بود که برای من ایجاد شد.

جنایات لئونارد و کسانی که به آنها ملحق شدند توسط یک همسر نیروی دریایی که مورد آزار جسمی قرار گرفته بود به NCIS (دریایی) گزارش شد، اما برای سال ها هیچ کاری در مورد هیچ گزارشی انجام نشد زیرا لئونارد، از طریق اسرار خود، در واقع همه افراد را خریداری کرد در حالی که مردم هنوز از خدمات او لذت می بردند. به گفته رایت، لئونارد حتی توانست یکی از مقامات ارشد NCIS را فاسد کند - "فاسد" معمولاً در داستان هایی مانند این به این معنی است که کسی را در این خدمات جنسی درگیر کند، بنابراین از محافظت لئونارد از بالای NCIS اطمینان حاصل می کند تا مبادا کارمند در سوال محکوم شود

همانطور که لئونارد در مصاحبه اولیه گفت:هر کسی نیازهای خود را دارد. و من این حس اعتماد به نفس را به آنها دادم، و همچنین آنچه را که می خواستند به آنها دادم... و آنها می توانستند به من اعتماد کنند... من حرفه ای بازی کردم. من به صورت جنسی بازی کردم - هر چیزی که شما نیاز دارید - همه چیز.

او مانند یک ماشین روغن کاری شده کار می کرد و اشتباهات خود را می پوشاند... تا اینکه یک روز این کار را کرد.

از جانب دیوید هگیت نویسنده ای است که توسط Putnam و HarperCollins منتشر شده است. او ناشر وبلاگ رکود بزرگ است و برای بیش از 50 وب سایت خبری اقتصادی می نویسد. صفحه توییتر او با طنز اقتصادی است @EconomicRecess.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب