چه زمانی باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کرد

متخصص قلب یک پزشک قلب است. آنها در درمان بیماری‌ها و بیماری‌های قلبی و همچنین کمک به بیماران تا حد ا

توسط FARDAALEFBA در 6 دی 1400

متخصص قلب یک پزشک قلب است. آنها در درمان بیماری‌ها و بیماری‌های قلبی و همچنین کمک به بیماران تا حد امکان در مدیریت بیماری‌های قلبی خود تخصص دارند. یک متخصص قلب علائم بیماری قلبی را که شما دارید درمان می کند و هر گونه بیماری احتمالی را تشخیص می دهد.

 

مراجعه به یک دکتر قلب

 

متخصص قلب و عروق چه می کند؟

متخصص قلب یا پزشک قلب شما از طریق غربالگری و معاینه به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کند. آنها علائم بیماری های قلبی یا بیماری های قلبی را درمان می کنند. این بیماری ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

حملات قلبی و درمان انواع بیماری هایی که منجر به سکته قبلی می شوند

بیماری قلبی (یا بیماری عروق کرونر)، زمانی که رگ های خونی که مواد مغذی را به قلب شما می آورند مسدود می شوند.

نارسایی قلبی، زمانی که قلب شما نمی تواند خون را به درستی پمپاژ کند.

ریتم قلب (یا آریتمی)، زمانی که قلب شما خیلی سریع، خیلی آهسته یا نامنظم می‌زند. و

مشکلات دریچه، زمانی که قلب شما به درستی باز یا بسته نمی شود.

10 دلیل که ممکن است بخواهید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید

اکثر بیماران زمانی که احساس خوبی ندارند به دیدن دکتر فکر می کنند، اما ممکن است آن را به تعویق بیندازند، یا ممکن است منتظر بمانند تا یک پزشک سالانه با پزشک خانواده خود سؤالاتی در مورد هر گونه درد یا علائم فیزیکی بپرسد. اما قبل از مراجعه به متخصص قلب (متخصص قلب) علائم باید چقدر شدید باشد؟ چگونه می توانید تشخیص دهید که کسی که دوستش دارید باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کند؟

 

1. توصیه پزشک

اگر پزشک خانواده شما به شما توصیه می کند که به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید، این کار را انجام دهید. آن را به تعویق نیندازید. پشیمون میشی

 

2. درد قلب

این تقریبا یک امر داده شده است. در زیر می توانید لیست کاملی از علائم بیماری قلبی را مشاهده کنید. با این حال، اگر در مورد اینکه آیا علائمی را تجربه می کنید یا نه شک دارید، معاینه شوید.

 

3. سابقه خانوادگی

اگر کسی در خانواده شما مشکلات قلبی داشته یا داشته است، باید از علائم بیماری قلبی آگاه باشید و در مورد آنها با یک متخصص قلب صحبت کنید.

 

4. کلسترول تام بالا

کلسترول تام مجموع کل کلسترول خون شماست. هرچه کلسترول کل شما بالاتر باشد، خطر ابتلا به بیماری قلبی (سطح کلسترول 200 میلی گرم در دسی لیتر یا بالاتر) بیشتر می شود.

 

5. فشار خون بالا

فشار خون بالا یا عدد سیستولیک بالا دارید. عدد سیستولیک در خوانش فشار خون شما اولین عدد است. (به عنوان مثال، اگر میزان خواندن شما 120/80 است (120 روی 80)، فشار خون سیستولیک شما 120 است.) یاد بگیرید چگونه فشار خون خود را کنترل کنید.

 

6. سیگاری هستند یا بودند

سیگار یک عامل خطر بزرگ برای بیماری قلبی است. جریان اکسیژن به قلب را کاهش می دهد و فشار خون، ضربان قلب و لخته شدن خون را افزایش می دهد و همچنین به سلول های پوشاننده رگ ها آسیب می رساند.

 

7. دیابتی

متأسفانه دیابت می تواند به بیماری قلبی کمک کند. اگر علائم مشکلات قلبی را دارید و دیابت دارید، باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

 

8. بارداری دشوار، پره اکلامپسی

پره اکلامپسی اغلب یک عامل خطر پنهان برای بیماری قلبی است. دو باری که یک زن بیشتر به بیماری قلبی مبتلا می شود، در دوران بارداری یا پس از یائسگی است.

 

9. شروع یک برنامه تمرینی جدید

شما بالای 40 سال سن دارید و یک برنامه ورزشی جدید را شروع کرده اید. شما ممکن است در حال حاضر با یک پزشک در مورد فعالیت بیشتر کار کنید، اما یک متخصص قلب می تواند سلامت قلب شما را بررسی کند و ورزش هایی را توصیه کند که برای قلب شما مفید است.

 

10. بیماری لثه

باور کنید یا نه، بیماری لثه زمانی رخ می دهد که بدن ملتهب است. بیمارانی که لثه‌های متورم دارند اغلب بیماری قلبی دارند.

آخرین مطالب