پیام رسان JusTalk

تا به امروز چند پیام رسان چت را امتحان کرده اید مطمعنا چت باران را از جا گزاشته اید یکبار امتحان کنید تا اون ک

توسط FARDAALEFBA در 30 مهر 1399

تا به امروز چند پیام رسان چت را امتحان کرده اید مطمعنا چت باران را از جا گزاشته اید یکبار امتحان کنید تا اون کلید گمشده ای را که بدنبالشید را ببینید.

معرفی چت JusTalk

JusTalk یکی دیگر از برنامه های چت ویدیویی است که کمتر شناخته شده است. در واقع ، بسیار راحت است. می توانید برنامه خود را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. همچنین می توانید کارهایی مانند خط به خط را در طول تماس ویدیویی انجام دهید تا کمی به این روش لذت ببرید. این برنامه همچنین شامل گپ های گروهی ، رمزگذاری و پشتیبانی در سیستم عامل های مختلف است. این گزینه خوبی برای چیزی مانند Google Duo است ، جایی که تماس ویدیویی ویژگی اصلی است. با این حال ، ما نمی بینیم که این برنامه به خوبی با برنامه گپ که دارای ویژگی های چت ویدیویی است رقابت کند. این برنامه برای بارگیری و استفاده رایگان است. خریدهای درون برنامه ای مربوط به مواردی مانند طرح زمینه ها و سایر ویژگی های سفارشی سازی است. آنها واقعاً هیچ تأثیری ندارند.

برای دیدن کاربران باران چت اینجا را مشاهده کنید

برنامه چت کردن kik

اصابت
قیمت: رایگان

Kik یک برنامه چت تصویری محبوب است. در واقع این یک برنامه چت متنی با عملکردهای چت تصویری است. این چت یک به یک یا گروهی است ، از اکثر انواع اشتراک گذاری رسانه (GIF ، ویدئو ، تصاویر و غیره) و برخی از عناصر دیگر مانند برچسب ها پشتیبانی می کند. Kik یک اتاق گفتگوی محبوب برای گیمرهای موبایل است. به عنوان مثال ، من از آن برای Clash of Clans استفاده کردم. همچنین به شماره تلفن شما بستگی ندارد. برای استفاده کامل از آن مانند Skype ، برخلاف WhatsApp یا Google Duo ، فقط به یک نام کاربری استاندارد نیاز دارید. این رنگارنگ است ، بنابراین کسانی که کمی جدی تر به دنبال چیزی هستند ممکن است بخواهند نگاه خود را ادامه دهند. در غیر این صورت ، Kik یک برنامه کاملاً قابل قبول برای گپ های ویدیویی و متنی است.

آخرین مطالب