پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی چه ویژگی هایی دارد؟

  پرچم ساحلی یا بادبانی چیست؟ پرچم‌ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر نشان دادن برند و لوگو از آن ها

توسط FARDAALEFBA در 1 مهر 1400

 

پرچم ساحلی یا بادبانی چیست؟

پرچم‌ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر نشان دادن برند و لوگو از آن ها برای تبلیغات استفاده می‌شود، یکی از انواع مهم پرچم‌ها، پرچم ساحلی یا بادبانی است، در این مطلب به توضیح و معرفی پرچم ساحلی و یا پرچم بادبانی می‌پردازیم.

طراحی و چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی به دلیل دارا بودن اشکال متفاوت نسبت به سایر پرچم‌ها تأثیر به سزایی در ذهن افراد می‌گذارد، بنابراین کیفیت پارچه، نوع برش، نوع چاپ و رنگ و طرح آن حائز اهمیت است، پرچم ساحلی در ابعاد و اشکال متفاوتی چاپ و تولید می‌شود، پرچم ساحلی بادبانی، پرچم ساحلی قطره‌ای (اشکی) از مهم‌ترین اشکال پرچم‌های ساحلی محسوب می‌شوند و معمولاً در ابعاد 60 در 270 سانتی‌متری تولید می‌شوند.

چاپ پرچم

پرچم ساحلی بادبانی

نام این پرچم از شباهت آن به بادبان قایق‌ها گرفته شده، پرچم بادبانی در ابعاد و طرح‌های متفاوت قابل تولید و اجراست، معمولاً ارتفاع پرچم بادبانی تا 3 متر می‌رسد، از این پرچم در مسابقات ورزشی مانند فوتبال و والیبال ساحلی و... استفاده می‌شود.

پرچم ساحلی قطره‌ای (اشکی)

نام این پرچم از شباهت آن به قطره‌های اشک گرفته شده، این نوع پرچم نیز در ابعاد و طرح‌های متفاوت قابل تولید و اجراست، ارتفاع پرچم قطره‌ای نیز تا 3 متر هم می‌رسد، از این پرچم در مکان‌هایی همچون مراکز خرید، سالن تشریفات، مراکز درمانی و... استفاده می‌شود.

کاربرد پرچم ساحلی چیست؟

از پرچم ساحلی برای تبلیغات و نمایش لوگو و برندها در مکان‌های متفاوتی استفاده می‌شود، این پرچم با توجه به طراحی متفاوت چشمگیر و جذاب است و موجب به خاطر ماندن در ذهن افراد شده و تبلیغی ارزان و مقرون به صرفه به شمار می‌رود که به صورت مستقیم به معرفی خدمات و محصولات شما می‌پردازد.

از پرچم ساحلی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

اگرچه در سواحل نیز از این پرچم استفاده می‌شود اما برخلاف اسمش فقط مختص به سواحل و محیط‌های مرطوب نیست و در مکان‌های متفاوتی ازجمله فستیوال‌ها، نمایشگاه‌ها، پیست‌های اسکی، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، فروشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و... استفاده می‌شود.

جنس پرچم ساحلی

کیفیت پارچه و مواد استفاده شده در چاپ موجب افزایش کیفیت پرچم می‌شود، تولید پرچم ساحلی با پارچه‌های باکیفیت به زیبایی و ایستایی آن کمک می‌کند، معمولاً در تولید پرچم ساحلی از پارچه های باکیفیت و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی استفاده میشود، بهترین پارچه برای تولید این پرچم، پارچه ژرسه است که قابلیت شست و شو دارد.

چاپ پرچم ساحلی

در تولید پرچم ساحلی از چاپ دیجیتال استفاده می‌شود، ای نوع چاپ هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و برای تولید این پرچم باکیفیت‌تر از سایر انواع چاپ می‌باشد، هزینه چاپ دیجیتال نسبت به سایر انواع چاپ بالاتر است.

پایه‌های پرچم ساحلی

این نوع پرچم دارای دو نوع پایه می‌باشد، نوع اول پایه صفحه تخت و نوع دوم پایه دارای منبع آب است که در وزن‌های 6،8 و 10 کیلوگرم تولید می‌شوند، وزن زیاد پایه پرچم به مقاومت آن در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف کمک می‌کند.

برپایی پرچم ساحلی

برای برپایی پرچم ساحلی میله‌های انعطاف‌پذیری وجود دارند که با متصل کردن آن‌ها به یکدیگر پرچم به‌راحتی قابل اتصال است و برپا می‌شود.

فروشگاه آبان پرچم

آبان پرچم یکی از بهترین مراکز چاپ و تولید انواع پرچم ازجمله پرچم ساحلی در شهر تهران است که به ارائه خدمات و فروش انواع پرچم و سایر محصولات مرتبط به مشتریان گرامی می‌پردازد.

فروش پرچم ساحلی

 فروش این پرچم به صورت حضوری و آنلاین است، در صورتی که در شهرهای دیگری ساکن هستید و به پرچم ساحلی باکیفیتی نیاز دارید می‌توانید پرچم خود را از فروشگاه آبان پرچم تهیه کنید.

خرید پرچم ساحلی

برای سفارش و خرید پرچم ساحلی، انواع پرچم‌های دیگر و سایر محصولات به صورت حضوری یا آنلاین از طریق تماس با شماره 09911005145 اقدام بفرمائید.

قیمت پرچم ساحلی

قیمت این پرچم با توجه به عواملی همچون ابعاد آن، طراحی آن، نوع پایه و... متفاوت است، برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

منبع : پرچم ساحلی آبان پرچم

آخرین مطالب