وظایف کارشناس تولید محتوا چیست ؟

حتما برای سفارش تولید محتوا باید از کارشناس تولید محتوا کمک بگیرید تا هم متن جذاب و هم سئو شده تحویل بگیرید تا

توسط FARDAALEFBA در 10 مهر 1400

حتما برای سفارش تولید محتوا باید از کارشناس تولید محتوا کمک بگیرید تا هم متن جذاب و هم سئو شده تحویل بگیرید تا باعث شود

محتوای خوب و هدفمند کلید جذب بیننده به سایت و رسانه های اجتماعی شما است. یک متخصص تولید محتوا مسئول تولید انواع محتوای مکتوب ، تصویری یا ویدیویی برای معرفی و تبلیغ برند ، محصول یا خدمات یک شرکت است. یک متخصص تولید محتوا حرفه ای باید بتواند متناسب با نیازهای برند و جهت گیری مخاطب ، محتوای هدفمند ، جذاب ، سرگرم کننده و آموزشی تولید کند.

در سراسر جهان ، شغلی که قرار است به شما عزیزان ارائه دهیم به عنوان متخصص بازاریابی محتوا شناخته می شود. اما از آنجا که شغل متخصص تولید مواد در بین ایرانیان بیشتر رایج است.

کارشناس تولید محتوا کیست؟

متخصص تولید محتوا ، متخصص محتوا ، متخصص بازاریابی محتوا ، کارشناس تولید محتوا ، استراتژیست محتوا و همه دارای ماهیت یکسانی هستند.

روند کار متخصص محتوا به گونه ای است که او یا باید همیشه نزد متخصص سئو باشد یا حداقل باید دانش کامل و جامعی در زمینه سئوی محتوای وب سایت داشته باشد. تنها در این صورت می توان تضمین کرد که محتوای تولید شده مطابق با اهداف تجارت اینترنتی است.

بسته به مهارت و تجربه ، نقش یک متخصص محتوا می تواند بسیار متفاوت باشد. ممکن است شرکت های بزرگ تنها بخشی از فرایند تولید و بازاریابی محتوای تجاری خود را به این متخصصان واگذار کنند.

ویژگی های کارشناس تولید محتوا

شرح شغل و انتظارات یک متخصص تولید محتوا بسته به ناحیه ای که قصد تولید محتوا را دارد (متون ، پادکست ها ، فیلم ها ، تصاویر و اینفوگرافیک ها) متفاوت است:

    محتوای متناسب با نیازهای یک محصول یا مارک را برای انتشار در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ارائه دهید
    ایجاد محتوا بر اساس اصول SEO (SEO)
    مطابق تقویم محتوا ، مطالب را در زمان مشخص منتشر کنید
    ترکیب مواد برای شفافیت و سادگی نمایش محتوا
    محتوای جدید را از منابع معتبر کشف و تحقیق کنید
    قبل از انتشار محتوا را ویرایش و نهایی کنید
    ارتباط و هماهنگی با مدیر تولید محتوا و مدیر بازاریابی دیجیتال

حقوق کارشناس تولید محتوا

حقوق تولیدکنندگان محتوا یکی از مواردی است که می تواند برای کسانی که می خواهند وارد شغل و حرفه تولید محتوا شوند بسیار مهم باشد. دستمزد تولیدکنندگان مواد به دلیل تورم هر سال افزایش می یابد و گاهی ممکن است دستمزد تولیدکنندگان مواد در طول سال بیش از یک بار افزایش یابد.

بنابراین ، حقوق فردی که کار تولید مواد را انجام می دهد ، عدد ثابتی نیست و ممکن است سال به سال یا در شرایط مختلف متفاوت باشد. حقوق یک تولید کننده محتوا به عوامل مختلفی بستگی دارد و این امر منجر به تحقیق و کشف شده است. برای کسانی که می خواهند وارد تجارت تولید محتوا شوند.

حقوق تعیین شده توسط کارفرما برای تولیدکنندگان محتوا معمولاً در چارچوب هنجاری است ، به این معنی که محتوایی که دریافت می کنند باید از کیفیت لازم برخوردار باشد تا بتواند رضایت کارفرما را جلب کند. در ادامه ، میزان حقوق تولیدکنندگان محتوا و عوامل موثر بر افزایش و کاهش حقوق تولیدکنندگان محتوا به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت.

واضح است که همانطور که کارفرمایان باید دانش و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند ، شما نیز باید از آنچه می خواهید و نیاز دارید تا احساس کنید حق خود را دارید و با مهارت های خود از کسالت جلوگیری می کنید آگاه باشید.

یکی از چالش های شما به عنوان یک تولید کننده محتوا ، حقوق و دستمزد شما است. متأسفانه بسیاری از کارفرمایان به دلیل عدم آگاهی از حساسیت شغل شما و مشکل در نگارش اطلاعات دقیق و نظری ، می خواهند کار شما را با حقوق کم انجام دهند. به وقوع پیوستن. اما آنها نمی دانند که آرامش خاطر شما اولین نفری است که بر تجارت آنها تأثیر می گذارد.

مطمئناً اگر یک تولید کننده محتوا از کار خود راضی باشد ، حس تجارت او افزایش می یابد و با اصطلاح دلسوزی و اشتیاق محتوای بیشتری تولید می کند.

علاوه بر این ، این مشکل باعث شده است که درآمد تولید مواد در ایران حدود یک پنجم متوسط ​​درآمد جهانی باشد!

فرق کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا

کپی رایتر از نظر محتوا و متن کار چندانی نمی کند. و سرانجام ، کار او با چند جمله کوتاه به پایان می رسد. با این حال ، این چند جمله کوتاه باید آنقدر م effectiveثر باشد که مخاطب را به فکر وادارد و به نوعی ذهنش را قلقلک دهد.

از سوی دیگر ، یک متخصص تولید محتوا یا خالق محتوا کارهای زیادی از نظر محتوا دارد و باید توضیحات کاملی (معمولاً) را در قالب مقاله ارائه دهد. از نظر اثربخشی و ارزش ، محتوای تولید شده توسط یک متخصص تولید محتوا باید دارای رتبه بالایی باشد ، اما لزوماً نمی تواند کار را در یک جمله به پایان برساند و تأثیر بسزایی داشته باشد. یک متخصص تولید محتوا این را برای جلب نظر مخاطب با یک متن مطلوب و حتی طولانی تر در نظر گرفته است ، اما نویسندگان کپی تمایل دارند نظر مخاطب را با یک متن کوتاه و جمله ای جلب کنند.

تفاوت دیگری که می توان به آن اشاره کرد افرادی هستند که این مشاغل را انتخاب می کنند. فردی که می خواهد کار کپی رایتر را آغاز کند باید بفهمد که کار خاصی را شروع کرده است. در بیشتر موارد ، محصول نهایی ممکن است به دو خط نرسد ، اما همان دو خط از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین نویسنده کپی نه تنها باید درک بسیار خوبی از عملکرد ذهنی مخاطب داشته باشد بلکه باید درک خوبی از زندگی داشته باشد تا بتواند با یک جمله کوتاه صفحه کسب و کار را ورق بزند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن