معرفی کامل ژل نورامیس

ژل نورامیس یک ژل استریل، تک فازی و زیست سازگار است. هر آمپول  ژل نورامیس حاوی 1 میلی لیتر ژل در یک سرنگ ا

توسط FARDAALEFBA در 20 فروردین 1401

ژل نورامیس یک ژل استریل، تک فازی و زیست سازگار است. هر آمپول  ژل نورامیس حاوی 1 میلی لیتر ژل در یک سرنگ استریل یکبار مصرف با سوزن 27G است.

پرکننده پوستی تک فازی بر پایه هیالورونیک اسید غیر حیوانی، تولید شده با تکنولوژی منحصر به فرد Shape.

نسل جدید فیلر پوستی بر پایه اسید هیالورونیک. پرکننده بسیار موثر برای چین و چروک های عمیق و سطحی، حجم دهنده و جوان کننده پوست. سازنده محصول  ژل نورامیس ( ژل نورامیس) (کره جنوبی) می باشد.

قرار ملاقات:

 ژل نورامیس برای اصلاح چین و چروک ها و چین های متوسط ​​و عمیق و همچنین افزایش قابل توجه حجم لب (اثر "فشار بالا") در نظر گرفته شده است.

اصلاح چین و چروک های متوسط ​​و عمیق، بزرگ کردن لب

سفتی و استحکام پوست

بهبود الاستیسیته

آبرسانی به پوست

موارد منع مصرف:

استفاده از پرکننده عمیق  ژل نورامیس در کار ( ژل نورامیس Deep) دارای تعدادی منع مصرف است.

وجود بیماری های پوستی به ویژه در شکل حاد (درماتیت، اگزما و ...)

دیابت شیرین (وابسته به انسولین)

وجود بیماری هایی با افزایش دمای بدن

اختلالات خونریزی

وجود عدم تحمل فردی به اجزای موجود در ترکیب محصول

آلرژی

 ژل نورامیس چه می کند؟

 ژل نورامیس با لیدوکائین قوی ترین پرکننده پوست هیالورونیک اسید است. نرخ پیوند متقابل قابل توجهی دارد زیرا فرآیند پیوند متقابل دو مرحله ای تغییر دهنده بازی را پشت سر گذاشته است. در نتیجه، هرگز در ارائه نتایج بادوام و متعادل در موارد زیر شکست نمی خورد:

کاهش غیر جراحی چین و چروک های عمیق (چین های بینی، خطوط ماریونت، چین و چروک های پیشانی و غیره)

پرکردن سریع لب

بزرگ کردن استخوان گونه و چانه با حداقل تهاجم

تقویت پیشانی مناسب برای بیمار

چگونه می توان نتایج درمان را برای مدت طولانی تری حفظ کرد؟

یک درمان استاندارد ضد پیری با  ژل نورامیس شامل دو تا سه جلسه تزریق (با فاصله زمانی سه تا شش هفته) است که نتایج آن برای حدود نیم سال یا حتی بیشتر قابل مشاهده است. از آنجایی که این پرکننده پوستی برجسته مبتنی بر HA است، اثرات آن موقتی است زیرا ژل آن در طی چند ماه در بافت های نرم درمان شده حل می شود. برای حفظ ظاهر جوان خود برای مدت طولانی تر، به بیماران توصیه می شود که درمان را هر 3-6 ماه یکبار تکرار کنند. پرهیز از مصرف الکل، داروها و دمای داغ قبل و بعد از جلسه با این محصول همچنین باعث افزایش ماندگاری صورت و نتایج ضد چروک می شود. خرید این محلول آرایشی از خرده فروشان و توزیع کنندگان قابل اعتماد، مانند Skin Heal، نیز مهم است، زیرا تضمین می کند که یک محصول 100٪ اورجینال دریافت خواهید کرد.

پرکننده بافت نرم با کیفیت عالی

تعداد بسیار کمی از پرکننده های قابل اعتماد دیگر HA وجود دارند که فورا چین و چروک های متوسط ​​و عمیق صورت را بدون ایجاد درد، که منجر به عوارض یا هزینه گزافی می شود، از بین می برند.  ژل نورامیس Deep با لیدوکائین مطمئناً در میان آنها است. این محصول جوان کننده آرایشی و بهداشتی دارای کیفیتی بی نظیر است زیرا:

توسط شرکت کره ای مدیتکس طراحی شده است

دارای ژل تولید شده توسط شرکت ژاپنی آینده نگر Shiseido

یک فرآیند تصفیه دقیق را پشت سر گذاشته است

نتایج درمانی ماندگاری را ارائه می دهد

به طور کامل تجزیه زیستی خواهد شد

دارای خاصیت ارتجاعی، ویسکوزیته و چگالی کاملاً بهینه شده است

همراه با از بین بردن غیر جراحی چین و چروک‌های میانی تا عمیق، از این تزریق فیلر مناسب برای سلامتی می‌توان برای بهبود سریع پیشانی، لب‌ها، استخوان‌های گونه و چانه برای بیماران استفاده کرد.

آیا  ژل نورامیس به جلسات نگهداری نیاز دارد؟

پرکننده های پوستی مبتنی بر HA نتایج موقتی ضد چروک را ارائه می دهند. بنابراین، حتی اگر اسید هیالورونیک موجود در  ژل نورامیس Deep با لیدوکائین دو مرحله‌ای پیوند متقابل دارد، همچنان در طول زمان حل می‌شود. برای صاف‌تر نگه داشتن پوست، حجیم‌تر کردن لب‌ها و غیره، بیماران باید هر 3 تا 6 ماه یکبار جلسات لمسی داشته باشند. منظم بودن این درمان ها توسط جراح پلاستیک واجد شرایط آنها تعیین می شود. اثرات طولانی مدت درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد - از سبک زندگی و رژیم غذایی بیمار گرفته تا ژنتیک و متابولیسم آنها. با خرید این محصول ضد چروک پیشرو از فروشگاه اینترنتی مدیسیلک، تضمین می‌کنید که از ثبات و کیفیت فوق‌العاده برخوردار شوید زیرا ما تنها راه‌حل‌های پزشکی زیبایی معتبر را ارائه می‌دهیم.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن