معرفی باکس گل های تولد و نحوه استفاده از آن

گل یکی از نشانه های زیبایی می باشد. از گل ها در مراسم های مختلف و متعددی مانند تولد ها، مراسم عزاداری، مراسم

توسط FARDAALEFBA در 4 مهر 1400

گل یکی از نشانه های زیبایی می باشد. از گل ها در مراسم های مختلف و متعددی مانند تولد ها، مراسم عزاداری، مراسم عروسی، سالگرد ازدواج، عیادت بیمار و .... استفاده می شود که استفاده از آن ها در مراسم تولد، رواج بیشتری دارد. توجه کنید که نوع گل های استفاده شده در مراسم ها با یک دیگر متفاوت است. در اینجا قصد داریم به بررسی انواع باکس گل تولد بپردازیم و همچنین در ادامه به معنای هر کدام از گل ها، اصول مهم در انتخاب باکس گل تولد و .... پرداخته شده است.

باکس گل چیست ؟

قبل از هر چیز بهتر است به معرفی باکس گل بپردازیم. ممکن است برخی با باکس های گل آشنا نباشند و ذهن آن ها را درگیر کرده باشد که باکس گل چیست ؟ در این باره باید گفت باکس گل به مجموعه ای از گل های مشابه و شبیه به هم گفته می شود که در یک دسته بندی با فرم و شکل منحصر به فردی قرار گرفته اند. می توان گل  های مورد نظر را در یک جعبه قرار داد و از آن به عنوان هدیه تولد استفاده کرد. باکس های گل انواع مختلف و متنوعی دارند که می توان آن ها را بر اساس نوع گل، رنگ آن ها و نوع جعبه و یا باکس استفاده شده از یک دیگر تفکیک کرد.

آشنایی مختصر با انواع باکس گل تولد

همان طور که گفته شد باکس های گل تولد انواع مختلفی دارند که علاوه بر نوع گل از نظر نوع جعبه، نوع چیدمان و .... با یک دیگر متفاوت می باشند. از انواع باکس های استفاده شده در تهیه این نوع هدیه ها می توان به باکس های پلکسی، باکس های شیشه ای، باکس های مخمل و یا پارچه ای، باکس های تلقی و ..... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال :

باکس های پلکسی: یکی از گران ترین و همچنین محکم ترین باکس ها هستند که از متریال پلاستیک تولید شده اند. این باکس های براق و مستحکم در ابعاد مختلف با شکل های گوناگون تولید شده اند که انتخاب آن ها به سلیقه افراد، توان مالی آن ها و .... بستگی دارد.

باکس گل

جعبه های طلقی: نیز نمونه دیگری از باکس ها می باشند که در تهیه باکس گل تولد از آن ها استفاده می شود. این نوع باکس شفاف و براق هستند که محتویات داخل آن ها به خوبی قابل مشاهده می باشند. لازم به ذکر است که این نوع باکس ها در دو نوع طلق سخت و نرم تولید شده اند. قیمت و کیفیت طلق های سخت بیشتر از طلق های نرم می باشد.

باکس های شیشه ای: یکی از باکس های لاکچری هستند که نه تنها برای تولد بلکه برای اجرای رسم های خواستگاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اصول مهم در انتخاب باکس گل تولد

در انتخاب باکس گل باید اصول و یا نکات منحصر به فردی را مد نظر قرار دهید تا بهترین و زیباترین باکس گل تولد را انتخاب کنید. توجه کنید که برای انتخاب باکس گل تولد باید به شخص و یا طرفی که این باکس به عنوان هدیه به او داده می شود توجه شود و متناسب با سلیقه او، جنسیت، سن و ..... به خرید آن و یا سفارش آن اقدام شود. اگر شخص مورد نظر دختر است بهترین گزینه باکس گل رز صورتی و یا باکس گل رز هلندی می باشد. ناگفته نماند که باکس گل رز قرمز یکی از محبوب ترین باکس های گل می باشد که مورد پسند هر فردی است. هر گل نماد و سمبل خاصی است، در نتیجه برای هدیه تولد باید به نوع گل و پیام آن دقت شود. در ادامه به بیان پیام هر گل پرداخته ایم.

باکس گل

آشنایی با پیام برخی از گل های محبوب

از انواع گل ها می توان به گل رز سرخ، گل آفتابگردان، گل آلاله، آلسترومریا، گل آماریلیس، گل آنمون، گل ارکیده، گل استرلیتزیا، گل میخک و ..... اشاره کرد که هر کدام پیام های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال:

گل رز: گل رز از دیرباز پیام آور عشق و دوستی بوده است. این نوع گل در رنگ های مختلف تولید می شود که هر کدام نماد و پیام آور موضوع متفاوتی هستند. گل رز قرمز بیان کننده احساسات و عشق زیاد است. در حقیقت این نوع گل به شدت عشق اشاره دارد. گل رز سفید نشان دهنده پاکی، صداقت و صمیمیت است. رز زرد را می توان به عنوان دوستی و شروعی دوباره استفاده کرد.

گل آلاله: این نوع گل یکی دیگر از گل های می باشد که در باکس گل تولد بنا به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گل پیام آور شادی و نیت خیر است. با انتخاب این نوع گل می توانید برای شخص مورد نظر آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری را داشته باشید.

گل آلسترومریا: اگر به دنبال گلی هستید که پیام آور ثروت، خوشبختی، شانس و دوستی باشد، گل آلسترومریا بهترین گزینه است. لازم به ذکر می باشد که این نوع گل را می توانید با گل مورد نظر ترکیب کنید و در باکس گل تولد استفاده کنید.

گل پیونی: گل پیونی بر خلاف باور اکثر افراد، گلی کاملا رمانتیک است و به عشق رمانتیک و عمیق اشاره دارد. در واقع با این گل می توانید عشق خود را به صورت رمانتیک و کاملا احساسی بیان کنید. این گل به رنگ صورتی است و به گل صد تومانی معروف است.

قیمت باکس گل تولد

قیمت باکس گل تولد یکی از عواملی می باشد که قبل از خرید و یا سفارش باکس مورد بررسی قرار می گیرد. اگر میخواهید با انواع باکس گل و قیمت آن ها آشنا شوید، کافیست تا بر روی لینک کلیک کنید. https://www.asriran.com/fa/news/791896/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%E2%80%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

باکس گل

توجه کنید که عوامل مختلفی در قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار است که می توان به نوع گل انتخاب شده، نوع چیدمان گل ها، نوع باکس و جعبه، تعداد گل های استفاده شده، هزینه اجرا و تهیه باکس و .... اشاره کرد. قیمت گل های استفاده شده، تعداد آن ها و اندازه جعبه با قیمت نهایی باکس گل تولد رابطه مستقیم دارد. باکس ها و گل ها را می توانید با سلیقه خود انتخاب کنید. در حقیقت سفارش آن ها به سلیقه افراد بستگی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن