معرفی انواع هدست گیمینگ

هدست بازی Creative Sound BlasterX H7 H7 نظر فولاد همه چیز را بهتر می کند، به خصوص وقتی صحبت از یک هدست بازی

توسط FARDAALEFBA در 13 آبان 1400

هدست بازی Creative Sound BlasterX H7 H7

نظر

فولاد همه چیز را بهتر می کند، به خصوص وقتی صحبت از یک هدست بازی با وزن مناسب باشد. Creative رویکردی مقرون به صرفه را برای هدست‌های بازی از بیرون به داخل ارائه می‌کند. پاداش حالت C-Plus را به دست خواهید آورد، که به شما امکان می دهد از مکانیک های صوتی مختلف برای بازی های مختلف استفاده کنید (بسیار مفید هنگام تغییر از بازی های مسابقه FPS به بازی های مسابقه ای / ورزشی). با تنظیمات شخصی، می توانید صدای خود را تغییر دهید و پروفایل های بازی های مختلف را ذخیره کنید. آنها واقعاً روی کیفیت صدا و سفارشی سازی تمرکز کردند، اما نتوانستند چند جزء کلیدی را از این هدست خارج کنند.

 

جک 3.5 میلی‌متری هدفون کیفیت نسبتاً پایینی دارد که کمی ناامیدکننده است و میکروفون برخی از مشکلات کیفی دارد. همانطور که یک تماس بین‌المللی اسکایپ می‌تواند صدای شما را برای یک یا دو ثانیه ایستا کند، گاهی اوقات می‌تواند شما را ساکت نشان دهد، حتی اگر تنظیمات شما درست باشد. با توجه به آنچه ما متوجه شدیم، این یک مشکل با میکروفون است، بنابراین اگر یک افزونه میکروفون جدید دریافت کنید، ممکن است مشکلات را برطرف کند. ما شخصاً او را ندیده‌ایم، اما نقدهای زیادی خوانده‌ایم که نمی‌توانیم از او نام ببریم. در هدست گیمینگ بالشتک هدست شما حداکثر راحتی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد در بازی غرق شوید.

 

مشخصات

صدایی فراگیر با شفافیت کریستالی

 

نمای بیرونی استیل و آلومینیوم با آستر پارچه ای و پوسته گوش چرمی

 

راحتی گوش به گوش روی هدبند قرار گرفته است

 

علامت

خلاق

مدل

GH0330

وزن دستگاه

1.5 پوند

مزایای

حالت X-Plus امکان فعال سازی مکانیک های مختلف صدا را برای عناوین / بازی های رقابتی مختلف فراهم می کند.

 

تنظیمات صدا قابل تنظیم؛ یک بار از اکولایزر استفاده کنید، آن را ذخیره کنید و این کار را انجام دهید.

 

معایب

جک 3.5 میلی متری با کیفیت پایین گنجانده شده است

 

میکروفون مشکل افت کیفیت دارد

 

5

هدفون بازی ویدیویی بی سیم HyperX Cloud Flight

 

 

 

نظر

ملاقات با ما در وسط لیست یکی دیگر از محصولات HyperX است. قبل از رفتن بیشتر، توجه داشته باشید که Cloud Flight فقط برای PC، PS4 و PS4 Pro طراحی شده است. این هدست با ذخیره باتری 30 ساعته و زمان شارژ تقریبی 3 ساعت و صدای فوق العاده شفاف که شما را در بازی غرق می کند کنترل جدی بر راحتی و سبک بازی خود به شما می دهد.کلاه های ایمنی چند ویژگی مشترک دارند: فریم فلزی. این یکی با فویل آلومینیومی برای اضافه کردن وزن و دوام به بیرون ارائه می شود، در حالی که پدهای گوش را نیز قرار می دهد که مانند پر روی سر شما قرار می گیرند.

 

همه چیز یک یا دو جنبه منفی دارد و به غیر از کار بر روی سه پلتفرم تعیین شده، چند مشکل با میکروفون دارید. می‌توانید آنها را وصل کنید تا مانند هدفون‌های معمولی برای سوییچ یا ایکس‌باکس وان کار کنند، اما نمی‌توانید از میکروفون استفاده کنید. از طرف دیگر، حتی اگر کنترلر شما از طریق یک کابل کمکی به کنترلر PS4 وصل شده باشد، باز هم نمی توانید از میکروفون استفاده کنید. این فقط در حالت بی سیم کار می کند، نقطه. به لطف ذخیره انرژی و کیفیت کلی هدست، تا زمانی که آن را شارژ نگه دارید، در هر بازی به شما قابل اعتماد و وفادار خواهد بود. همچنین، حتما راهنمای ما در مورد بهترین بلندگوهای بازی را بررسی کنید.

 

مشخصات

فریم آلومینیومی با کیفیت بالا

 

فرکانس RF (بدون تداخل بلوتوث)

 

راحتی فوق العاده با فنجان های چرخشی 90 درجه

 

علامت

HyperX

مدل

HX-HSCF-BK/AM

وزن دستگاه

3.7 ولت

مزایای

کیفیت واضح در میکروفون شما؛ هم تیمی های شما فکر می کنند که دارید با یک میکروفون استودیویی حرفه ای صحبت می کنید.

 

تا 30 ساعت باتری در هر بار شارژ

 

معایب

میکروفون فقط در حالت بی سیم قابل استفاده است

 

بدون میکروفون برای ایکس باکس وان، سوییچ، موبایل یا مک

 

6

Corsair Void Pro

 

 

 

نظر

ما در حال وارد شدن به ردیف دوم لیست خود هستیم، بنابراین اگر بودجه کافی دارید، در شرف دیدن چند انتخاب قاتل هستید که کیف پول شما را خالی نمی کند. Corsair یکی از بزرگترین برندهای تجهیزات صوتی است، حتی گواهینامه Discord را برای ارائه صدایی با کیفیت بالا و شفاف در بزرگترین پلتفرم چت بازی دریافت کرده است. آنها این چیزهای فوق العاده سخت را ساخته اند و فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. فنجان گوش برای غوطه ور شدن در صدای بازی 360 درجه. آنها حتی برای صدای فراگیر Dolby 7.1 آماده هستند. یکی از ویژگی های کوچک مورد علاقه ما یک نشانگر LED قابل مشاهده است که به شما اطلاع می دهد وقتی میکروفون خود را بی صدا می کنید. اگر صدا را خاموش کنید، به این امید که چیزی خصوصی به کسی بگویید

 

میکروفون شما به طور کامل با سیستم یکپارچه شده است، بنابراین می توانید دکمه بی صدا را خاموش کنید یا این هدفون بی سیم را در هر زمان که بخواهید خاموش کنید. ای کاش راهی وجود داشت که صدایشان کمی بلندتر باشد. ما ایمنی شنوایی را در راهنمای خرید زیر پوشش می‌دهیم، اما برای اینکه کاملاً صریح باشیم، ترجیح می‌دهیم صدا را افزایش دهیم و به دنیای روی صفحه نمایش برویم. Void Pro فقط برای رایانه شخصی طراحی شده است، اما اگر شما بیشتر از نوع کنسول هستید، الگوی دیگری در صفحه آنها برای کراس پلتفرم آماده است. سبک، ساخت و قیمت این هدست Corsair سر و صدای زیادی به پا کرده است و آن را برای گیمرهای سه مانیتوری که فقط نیاز دارند چند ساعتی به عقب بروند و استراحت کنند، ایده آل است.

 

مشخصات

صدای فراگیر Dolby 7.1 خارج از جعبه

 

پوشش کامل گوش برای صدای فراگیر 360 درجه

 

نشانگر خاموش شدن LED؛ در حالی که گپ شما هنوز زنده است، دیگر به طور تصادفی با کسی در اتاق چت نکنید.

 

علامت

کورسی

مدل

CA-901111153-NA

وزن دستگاه

13.8 اونس

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن