مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

به بیراهه میخوره ، چون ستاپ نمودن سوخت به جهت عمل نمودن تو بوست اونقدرا هم به این آسونی نمی باشد . کم نمودن تر

توسط FARDAALEFBA در 30 دی 1400
به بیراهه میخوره ، چون ستاپ نمودن سوخت به جهت عمل نمودن تو بوست اونقدرا هم به این آسونی نمی باشد . کم نمودن تراکم یه عمل بی موردیه هنگامی می خواهید 5-6 psi بوست بدین تو موتور ، اصلآ ناچیز کردن حجمی اضطراری نداره ، شما وقتی تراکم رو ناچیز میکنی که بخواهی بوست متعددی از موتور بگیری . این چدنها نظیر چدن بی آلایش شکنده نمی باشند و می توان انها را خم کرد سوای این که پیستون تبریز موتور بشکنند. دارای افتخار اعلام میکنم که امروز پیستونهایی را تولید می‌کنیم که تا سال های سال حتی به فکر صاحبان و مشتریان همین محصولات نمیرسید که میشود این را در باطن مرزوبوم ساخت کرد و به صورت به طور تمام روتین به جهت اینها توصیه خرید خارجی قرار دیتا می شد و از بیرون وارد میشد، امروز بحمدلله کار کشته هستیم هر نوع پیستونی را در همین مملکت که نیاز صنعت داخلی باشد، در هر صنعتی که باشد، ساخت کنیم و عمل را هم کردیم و نمونههایش به مشتریهایمان تحویل داده شده است. اساسی آنکه ظاهر کلی همین ماشین حیاتی 405 معمولی مهم مشترکات متعددی بود و در حقیقت یک Mi16 2در بود، اما تغییرات متعددی که در کابین و جزئیات یگانه بدنه آن مشاهده میشد، بسیار گزینه استقبال قرار گرفت. لیست قیمت خرید این محصولات اصلی حذف واسطه های فروش مطلوب و اقتصادی خواهد بود. در ایجاد انواع پیستون های الدورا از آلیاژ دوچندان مرغوبی به کارگیری می شود و همینطور مقاومت و تحمل بالا و سازگاری خوبی حساس اشکال سیلندر ها دارد. پیستون کشورایران امروز 74 جور فرآورده ایجاد می کند که از این 74 نوع کالا در صورتی که بخواهم اسم ببرم، هیچ خودروی سواری در مرز و بوم ما نمی باشد که ما پیستونش را تولید نکنیم، به همین مضمون‌ که از پراید، تیبا، گونه های پیستون خودرو های 206 که میدانید دو تیپ است؛ 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5 تولید میشود، پیستون موتور EF7 اولی بار در مرزو بوم به وسیله کمپانی پیستون سرزمین جمهوری اسلامی ایران توسعه شده که دوچندان پیستون پیچیدهای است و بر بر روی آن کتینگهای خاصی صورت می گیرد که به جهت او‌لین توشه توانمندیاش در کمپانی پیستون کشورایران انجام شده، پیستون خودروی پژو 405 و پیستون نماد گر و پیستون مزدا؛ مزدای سواری، مزدای نیسان، مزدای باری، پیستون خود خودروی نیسان و خویش پیستون نیسان هم بنزینی می باشد و هم دیزلی که پیستون دیزل خودش یک تکنولوژی بالایی دارااست و به نوعی در دستهبندیها جزو پیستونهای دیزلی است. پیستون ایران در سال 1352 در زمانی که اولین جرقههای قطعه سازی در مرزو بوم صورت گرفت، دارای سرمایهگذاری مشترک یک مجموعه ایرانی کلیدی شرکت ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و تولید خودش را در زمینه ساخت گونه های پیستونهای اتومبیلهای دیزلی و بنزینی شروع کرد. شما زمانی میخواهی یک خودرو منحصربفرد داشته باشی، می بایست تعدادی تا خصوصیت باشند که طرح خرید همین ماشین و به کارگیری از این ماشین را توجیه کند. در حال حاضر جعبهدنده تارا دندهای از دسته 5 سرعته دستی میباشد ولی احتمالاً به زودی شاهد عرضه همین کالا اساسی گیربکس 6 سرعته تازه ایرانخودرو خواهیم بود که در کشش، شتاب و مصرف سوخت اتومبیل تاثیر مثبتی میگذارد. البته می بایست در لحاظ داشته باشید که به کار گیری از رینگ پیستون و یاتاقانهای ثابت و متحرک جنس منحصر به منظور تحمل دور، دما و تنشهای ارتقا یافته ممکن می باشد واجب باشد. میل لنگ، نیروی ساخت شده پیستون ماشین را که مهم انفجار در محفظه احتراق رخداد می افتد، انتقال می دهد؛ به این صورت که نیروی پیستون اصلی داشتن حالتی خطی و رفت و برگشتی به میل لنگ می برسد و میل لنگ، همین نیرو را برای به حرکت درآوردن ماشین به رخ چرخشی و دایره ای صورت در می آورد. همانطورکه گفته شد محل قرارگیری رینگ پیستون در میان سیلندر و پیستون هست و می بایست ضخامت آن بطوری باشد که به راحتی در شیار پیستون قرار گیرد و در غیر این صورت مبادرت به ساییدن آن مهم به کار گیری از سوهان نمایید تا دیگر وظایف خویش را من جمله پرهیز از انتقال گرمای پیستون به سیلندر، عدم ورود روغن از سیلندر به پیستون و کمتر اصطکاک سیلندر و پیستون و فرسایش کاهش این دو را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. پیشرانه TU5 نسبت به دیگر پیشرانههای خانواده PSA گرم کارتر است. پیستون بیضی شکل هنگامی گرم شودبه وضعیت دایره ای کامل درمی آید.برای سهولت حرکت پیستون درسیلندروجلوگیری ازگیرکردن آن دراثرانبساط درسیلندر،لازم هست لقی پاره ای در در بین پیستون وسیلندر پیشبینی شود.دراین فاصله کم،قشرنازکی ازروغن قرارمیگیرد وفاصله راپرمیکند.ضمن آنکه اصطکاک ایجادشده راتقلیل میدهد،ازسایشسریع آن دونیز می کاهدو موجب تبادل حرارت میگردد.مقدارلقی پیستون درحالت سردبودن موتور،زیادتراست،ولی باگرم شدن موتور پیستون سریعتر انبساط پیداکرده،لقی آن باسیلندر کمترمیشود.علت انبساط بیشترپیستون دوعامل است:یکی گرمای بیشتری که به پیستون تاثیرمیکندودیگری ضریب انبساط زیادترپیستون آلومینیمی نسبت به سیلندر چدنی.پیستونهای بیضی رخ که به جهت خودداری ازچسبیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته میشودبا آنگاه ها خاصی طرح میگرددبطوری که قطرپیستون که درمحور تکیه گاه گژن پین قرارداردبه اندازه 0/15 میلیمتر ازقطردیگرکوچکتراست وقطرپیستون درروی محور45 جايگاه ای نسبت به محور0/075 میلیمتر،کوچکترازبزرگترین قطرپیستون است. چنانچه شما هر مدل سوالی در ارتباط اهمیت کجا و شیوه به کار گیری از قیمت پیستون موتور tu5 دارید، می توانید دارای ما در برگه وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب