لوازم آرایش های خانم ها را چگونه انتخاب کنیم

لوازم آرایشی برای آرایش صورت ۱- کرم مرطوب‌کننده تقریبا همه آرایشگرها به شما گفته‌اند که مرطوب کردن

توسط FARDAALEFBA در 6 شهریور 1400

لوازم آرایشی برای آرایش صورت

۱- کرم مرطوب‌کننده

تقریبا همه آرایشگرها به شما گفته‌اند که مرطوب کردن پوست چقدر مهم است و شما باید قبل از این که آرایش خود را شروع کنید پوست صورت خود را کاملا مرطوب نمایید. آب‌رسانی به پوست صورت از جمع شدن آرایش در نواحی خشک صورت یا نشت کردن از خطوط و چروک ریز جلوگیری می‌کند.

 

آیا فکر می‌کنید از پرایمر استفاده می‌کنید و نیازی به کرم مرطوب‌کننده ندارید؟ اشتباه فکر می‌کنید. اول باید کرم مرطوب‌کننده روی صورت خود بزنید تا اطمینان حاصل کنید وقتی از پرایمر استفاده می‌کنید، روی صورت شما یکنواخت‌تر می‌نشیند و به شما آرایش نهایی صاف و یکدست‌تری می‌دهد.

ریمل

ریمل‌ها نیز در انواع مختفی هستند و از حجم دهنده تا بلند کننده متغیرند. فرمولی را برای خودتان بخرید که برای مژه‌هایتان بهتر است.

 

وقتی نوبت به رنگ ریمل می‌رسد، شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

 

ریمل‌های مشکی رنگ حتی برای افرادی که بلوند هستند رایج‌ترند. شما می‌توانید ریمل‌های ضدآب نیز برای مواقع خاصی که در بیرون هستید، مثلا مهمانی، باشگاه یا استخر، خریداری کنید.

چگونه یک برند خوب ریمل بخریم؟

ویژگی های یک برند خوب ریمل میتونه شامل محبوبیت اون برندها بشه که این بخش خیلی مهمی هست. رضایت کاربر ها از یک برند نشان دهنده این است که اون کمپانی داره کارش رو به خوبی انجام میده و در نهایت کیفیت خوبی رو هم به همراه داره.

 

آخرین مطالب