لاغرترین آسمان خراش جهان برای اولین ساکنانش آماده است

لاغرترین آسمان خراش جهان تکمیل شد و نقطه عطفی جدیدی به افق معروف منهتن اضافه کرد. برج Steinway یا خیابان 57 غر

توسط FARDAALEFBA در 23 خرداد 1401

لاغرترین آسمان خراش جهان تکمیل شد و نقطه عطفی جدیدی به افق معروف منهتن اضافه کرد. برج Steinway یا خیابان 57 غربی 111 دارای نسبت ارتفاع به عرض 24:1 است که به گفته سازندگان آن را به "باریک ترین آسمان خراش جهان" تبدیل می کند. این ساختمان با 1428 فوت ارتفاع، یکی از بلندترین ساختمان‌ها در نیمکره غربی است که از دو ساختمان دیگر در شهر نیویورک فاصله دارد:

یک مرکز تجارت جهانی با ارتفاع 1776 فوت و برج سنترال پارک با ارتفاع 1550 فوت. توسعه مرکز شهر منهتن شامل 60 آپارتمان در 84 طبقه برج و ساختمان مجاور Steinway Hall است. این برج توسط شرکت معماری SHoP Architects نیویورک طراحی شد و توسط JDS Development، Property Markets Group و Spruce Capital Partners ساخته شد، که ساخت آن در سال 2013 آغاز شد. گرگ پاسکوارلی، مدیر SHoP Architects، این ساختمان را "پروژه ای با نسبت های خارق العاده و حماسی" نامید. عظمت" در ایمیلی به CNN. آسمان خراش های فوق باریک که به عنوان برج های مدادی نیز شناخته می شوند، در دهه 1970 به ویژگی برجسته خط افق هنگ کنگ تبدیل شدند.

از آن زمان، شهرهای بزرگی مانند نیویورک از این روند پیروی کردند. آسمان‌خراش برج استین‌وی بیانیه‌ای قدرتمند است که به زیبایی اما به طرز چشمگیری از نوک خود باریک می‌شود. یک پنت‌هاوس سه‌بلکس مشرف به پارک مرکزی در بالای آن قرار دارد. معماران گفتند که هدف اصلی آنها ایجاد تفسیری جدید و جسورانه از خط افق نیویورک و در عین حال تجلیل از ریشه های تاریخی این مکان است.

پاسکوآرلی گفت: «هر پیش‌اندیشه‌ای که تیم ما درباره آسمان‌خراش‌های شهر نیویورک داشت، با فرصتی برای انجام کاری جایگزین شد که قبلاً هرگز انجام نشده بود». این برج فوق‌العاده، الحاقی به سالن استین‌وی است، ساختمانی تاریخی در سال ۱۹۲۵ که به‌عنوان خانه سابق سازنده پیانو Steinway and Sons و یک سالن کنسرت شناخته می‌شود. این مرکز فرهنگی قدیمی به خانه های لوکس تبدیل شده است. این شرکت معماری گفت که از «عصر طلایی آسمان‌خراش منهتن» و تاریخ هنر دکو نیویورک الهام گرفته است. نمای برج شامل بلوک‌های سفالی است، ماده‌ای که وقتی در نورهای مختلف و از زوایای مختلف دیده می‌شود رنگ و بافت آن تغییر می‌کند. برج Steinway اکنون درهای خود را به روی ساکنان جدید باز می کند، اما در حالی که نمای ساختمان لاغر است، قیمت ها مطمئناً اینطور نیستند، از 7.75 میلیون دلار برای یک آپارتمان دو خوابه تا 66 میلیون دلار برای پنت هاوس. این داستان به‌روزرسانی شد تا نشان دهد که قیمت یک آپارتمان 2 خوابه از 7.75 میلیون دلار شروع می‌شود، نه یک استودیو همانطور که قبلاً گفته شد.

منبع : آموزش تخصصی اتوکد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

آپشن‌ های بی مصرف خودروهای امروزی


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

رنو در بازار ایران


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

سریع ترین هاچ بک ها


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

شرکت های فولکس واگن


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

چند شرکت خودروسازی معروف که ورشکست شدند


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

شورولت کامارو


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

قدرتمندترین خودروهای جهان


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

مزایا و معایب فیات ۵۰۰