قیمت موتور زانتیا - سایت قیمت ها

• خرابی آن با lexia قابل تشخیص است و در صورت خرابی بر کشش اتومبيل اثر میگذارد . این تنظیمات بهراحتی رانندگی با

توسط FARDAALEFBA در 10 شهریور 1400

• خرابی آن با lexia قابل تشخیص است و در صورت خرابی بر کشش اتومبيل اثر میگذارد . این تنظیمات بهراحتی رانندگی با مدت زمان زیاد تأثیر موتور زانتیا میگذارد. در تست کشش دنده 4 در جاده و زمان بالا رفتن از گردنهها و جادههای با شیب مخالف اگر ضریب دنده گیربکس و گشتاور موتور خودرو با هم هماهنگ نباشند عملاً در مواجه با شیب جاده ماشین به اصطلاح دچار خفگی میشود و راننده باید برای استفاده از توان موتور خودروی خود از دنده پایینتر مانند دنده 3 و 2 استفاده کند. ایران خودرو برای همگام شدن با این موضوع از سال 1387 پژو پارس دوگانه سوز رو وارد بازار کرد. با این تفاوت که مصرف سوخت و استهلاک کمتری نسبت به رقیب فرانسوی دارد. شتاب اولیه کمی کمتر از L4 بود اما تفاوت به آن صورت محسوس نیست. IS300 از نظر فهرست امکانات بسیار کامل و راضی کننده است و ازاین نظر شانه به شانه آلمانیها پیش میرود و حتی در برخی موار د برتر از آنها هم هست. • در اتومبيل 1800 دو سنسور و در 2000 یک سنسور وجود دارد . • این سنسور ها از دو قسمت گرمکن و سنسور اکسیژن تشکیل شده اند . • رنگ سوکت up stream سبز و down stream آبی و تعداد پایه های آنها 4 عدد است ، پایه 1و2 مربوط به گرمکن و 3و4 مربوط به سنسور است و مقاومت پایه 1و2 در دمای محیط حدود 10 اهم میباشد .

با مولتی متر فقط خرابی گرمکن قابل تشخیص است . • روش تست آن با مولتی متر پیچیده و در کارگاه تقریباً غیر ممکن است لذا برای این کار از دستگاه عیب یاب کمک میگیریم . از این نوع سنسورها معمولاً برای سنجیدن تغیر مکان اعضاء یا سنجش سطح مایعات استفاده میشود . • بدلیل نسبت تراکم بالای زانتیا (4/10 به 1) اکتان سوخت مورد استفاده در آن بالای 95 است . که شاید دلیل این امر، برتری بی چون چرای این خودرو نسبت به شاسی بلندهایی نظیر سوزوکی ویتارا و هیوندای توسان باشد. شرکت گیتس به دلیل تجربه بسیار بالا خود در تولید تسمه تایم خودرو، برای بسیاری از خودرو های مختلف در سرتا سر دنیا تسمه تایم مثل تسمه تایم پاورگریپ زانتیا تولید میکند. برای دوو و زانتیا تست اول مربوط به کشش دنده 2 بود که 2 خودرو با سرعت 40 کیلومتر کنار هم حرکت کردند و با فرمان شروع هر دو راننده پدال گاز را تخت نمودند که اینجا توان موتور خودروها خود را نشان داد. زانتیا به عنوان یک خودروی خانواده حرف اصلی خود را در بعد فنی و راحتی میزند، اما برای خیلی از رانندگان مبحث مصرف سوخت از اهمیت ویژهای برخوردار است. در این مقاله به بررسی تخصصی و جامع هیوندای جنسیس کوپه خواهیم پرداخت!

• خرابی آن در سیستم انژکتور بوش اثری ندارد ولی در سیستم ساژم باعث نامنظم کارکردن و خاموش شدن موتور میگردد . بلکه تنها کارکرد این سیستم را اندکی دگرگون کرد. • خرابی آن در عملکرد سیستم ABS اثر گذار است . • در صورت خرابی در میزان آلایندگی و عملکرد نامنظم به جهت تنطیم نبودن مقدار سوخت و زمان جرقه ، تاًثیر دارد . سوخت به میزان استاندارد تبخیر نشده و پیشرانه بهصورت بهینه سوخت را مصرف نمیکند. خرابی این سنسور تاًثیر محسوسی بر عملکرد اتومبيل ندارد و فقط در میزان آلایندگی موتور اثر گذار است در حدی که اتومبيل دیگر در محدودۀ استاندارد L4 عمل نمیکند . این سنسور فقط در مدل 1800 موجود میباشد . • تاثیر این سنسور در عملکرد موتور در حالات عادی ناچیز است و در صورت خرابی آن علامت آشکاری در عملکرد موتور دیده نمی شود ، فقط آلایندگی موتور را در حد ناچیزی افزایش میدهد .

• تشخیص خرابی سنسور اکسیژن توسط دستگاه عیب یاب امکان پذیر است. • وظیفۀ این سنسور کمک به سنسور دور موتور در تعیین دقیقتر زمان جرقه و تشخیص سیلندر دارای احتراق ناقص میباشد . عدد بعد از آن بیانگر مقدار ویسکوزیته روغن و حرفW بعد از آن مخفف کلمهWinter به معنی زمستان میباشد. • این سنسور از نوع مقاومت متغیر نسبت به فشار میباشد و در زیر منیفولد هوا بعد از اطاقک شتاب نصب شده ، سوکت آن خاکستری و دارای 3 پایه است . • اکتان پائین سوخت ، زمان جرقه خیلی آوانس ، نسبت سوخت به هوای خیلی غنی ، نسبت تراکم بالا و دمای بالا از عوامل ایجاد ناک میباشند . پیشرانه پارس سال به علت تغییراتی اندک نسبت تراکم کمتری نسبت به مدل XUM ELX دارد و اسبهای بخارش هم ۱۰ اسب کمتر است. هر چند که حالت آیرودینامیک موجود در سپرهای زانتیا، در آوانته به چشم نمی خورد.

آخرین مطالب