طریقه مصرف دمنوش مصفی خون را کامل یاد بگیرید

طریقه مصرف دمنوش مصفی خون را کامل یاد بگیرید   نحوه استفاده از چای تصفیه کننده خون   برای استفاد

توسط FARDAALEFBA در 8 مهر 1401

طریقه مصرف دمنوش مصفی خون را کامل یاد بگیرید

 

نحوه استفاده از چای تصفیه کننده خون

 

برای استفاده از چای تصفیه کننده خون ابتدا باید یک فنجان آب را بجوشانید سپس یک عدد چای کیسه ای تصفیه کننده خون دکتر بیز را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. سپس چای تصفیه کننده خون آماده است، بهترین زمان نوشیدن چای بعد از غذا است و می توانید 1 تا 2 ساعت بعد از غذا چای بنوشید. افرادی که مشکل خاصی ندارند و فقط می خواهند از این چای برای تصفیه خون خود استفاده کنند، می توانند روزی دو فنجان از این دمنوش بنوشند.

 

نحوه استفاده از چای تصفیه کننده خون

 

برای استفاده از چای تصفیه کننده خون ابتدا باید یک فنجان آب را بجوشانید سپس یک کیسه چای تصفیه کننده خون دکتر بیز را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. سپس چای تصفیه کننده خون آماده است، بهترین زمان نوشیدن چای بعد از غذا است و می توانید 1 تا 2 ساعت بعد از غذا چای را بنوشید. افرادی که مشکل خاصی ندارند و فقط می خواهند از این چای برای تصفیه خون خود استفاده کنند، می توانند روزی دو فنجان از این دمنوش بنوشند.

 

شرکت دمنوش بیز آریوکالا

یکی از بیماری های رایج در زندگی صنعتی و کم تحرک امروزه بیماری کبد چرب و غلظت خون است. این بیماری که افراد زیادی را درگیر می کند به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی صحیح و ورزش کافی بدتر و بدتر خواهد شد. برای رهایی از این مشکل که در صورت عدم رسیدگی عوارض جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت، می توانید از ترکیبات و دمنوش های گیاهی مختلف مانند چای تصفیه کننده خون بیضفوید و خواص تصفیه کننده خون بای استفاده کنید. البته بهتر است قبل از استفاده آزمایشات لازم را انجام دهید و از وضعیت بدنی خود جویا شوید.

 

استفاده از چای برای تصفیه خون

از این دمنوش برای درمان آکنه های صورت ناشی از کبد چرب، کاهش کلسترول خون و بهبود عملکرد کلیه اندام های بدن از جمله قلب، کلیه ها، معده و ... استفاده می شود. برای نگهداری این چای شرایط خاصی لازم است تا کیفیت چای کیسه ای داخل بسته کاهش نمی یابد. چای کیسه ای را در دمای اتاق و در جای خشک و خنک با دمای 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید. در طول درمان با چای تصفیه کننده خون از الکل و مواد مخدر استفاده نکنید. از غذاهای فرآوری شده، شور و شیرینی های مصنوعی خودداری کنید، زیرا برای کبد مضر هستند. سعی کنید از میوه ها و غذاهای سالم استفاده کنید تا چای مشکل شما را به بهترین نحو حل کند.

 

 

موارد عدم استفاده از چای تصفیه کننده خون:

در دوران بارداری و شیردهی

در صورت بروز یک واکنش آلرژیک مانند بثورات پوستی

افراد زیر 12 سال

اگر از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین یا داروهای ضد آریتمی استفاده می کنید یا اگر سابقه نارسایی قلبی دارید با پزشک خود مشورت کنید.

تعمیر:

در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

https://aryokala.ir/how-to-use-blood-purifier-tea/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن