شیر برقی نرمالی کلوز چیست| خرید شیر برقی

شیر برقی نرمالی کلوز چیست این سایت عرضه کننده لوازم و اتصالات پنوماتیک، شیر برقی نرمالی کلوز  سیلندر پنو

توسط FARDAALEFBA در 27 تیر 1400

شیر برقی نرمالی کلوز چیست

این سایت عرضه کننده لوازم و اتصالات پنوماتیک، شیر برقی نرمالی کلوز  سیلندر پنوماتیک، انواع گوناگون شیر برقی، شیلنگ پنوماتیک و سایر تجهیزات ویژه است. سیمپیچ شیر برقی، برای تبدیل انرژی الکتریکی به حرکتی به کار میرود. یک اکچیتور پنوماتیک، انرژی هوای فشرده را به حرکت دورانی و یا خطی تبدیل می کند. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت دستی عمل می کنند و با داشتن منبع تولید هوای فشرده می توان این شیرها را توسط انرژی باد کنترل کرد.

این شیر به صورت قطع یا وصل عمل کرده و تک حالته است (متناسب با آنکه NC یا NO باشد). شیر های برقی جیواکس دارای مزایایی همچون سرعت در انجام کار ، قابلیت اعتماد بالا، قطع و وصل سریع و مطمئن، زمان سرویس دهی طولانی، طراحی یکپارچه، و جریان برق مصرفی کم هستند. علت بسته شدن شیر برقی در این نقطه این است بعد از خنک شدن اتاقک سردخانه به حد کافی، شیر برقی مسیر را می بندد و باعث می شود فشار گاز در داخل اواپراتور و قسمت ساکشن کمپرسور بسیار پایین بیاید.

سولونوئید ولو یک شیر الکترومکانیکی است برای قطع و وصل مسیر مایعات و گازها. سیال: به مایعات و گازها سیال می گوییم

شیر برقی پنوماتیک وسیلهای است که در صنعت، جریان گازها و مایعات را کنترل میکند. اما هنگامی که انرژی کاهش مییابد، این پیستون یا آرماتور بنابر عملکرد فنر، سر جای خود باز میگردد. در همین حال سیال پشت دیافراگم از مجرایی که پیستون روی آن قرار داشت تخلیه میشود. وقتی که بوبین برق دار میباشد میدان مغناطیسی که تولید میکند باعث آهن ربا شدن هسته میگردد که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و باعث باز شدن شیر برقی میگردد باید توجه داشته باشیم که شیر برقی را باید به صورت افقی ببندیم.

 

شیر برقی چییست

در هنگامی که برق بوبین شیر برقی قطع است سوزن تحت تاثیر وزن خود و فلزی که در پشت آن قرار دارد مجرای عبور را می بندد، وقتی که بوبین برق دار می باشد میدان مغناطیسی که تولید می کند باعث آهن ربا شدن هسته می گردد که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و باعث باز شدن شیر برقی می گردد باید توجه داشته باشیم که شیر برقی را باید به صورت افقی ببندیم. تنها زمانی که حس شود سیال مورد استفاده در مخزن مصرف شده، فنر به حالت اولیه بر می گردد و به اصطلاح شیر برقی باز می شود. علاقهمندان توانند از محصولات سایت بازدید کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنند.

هم چنین پلاگنات را حفظ کرده و شاید عایق سیال شود. این نوع طراحی مسئله عایق بندی را ساده میکند زیرا سیال راهی برای گریز ندارد اما در کنار این مقاومت مغناطیسی نیز افزایش مییابد زیرا در این صورت مسیر مغناطیسی باید ضخامت لوله هسته را دو بار بپیماید؛ یک بار در نزدیکی پلاگنات و یک بار در نزدیکی هسته. در نتیجه مسیر حرکت و دریچه سیال باز شده و امکان عبور سیال فراهم می گردد. لوله هستهای باید غیر مغناطیسی باشد تا میدان شیر برقی را از پلاگنات و هسته عبور دهد.

 

قیمت شیر برقی نرمالی کلوز

همچنین سلنوئید ولوها به سرعت باز و بسته میشوند (بین ۱۰ تا ۱۰۰۰ میلیثانیه). در سلنوئید ولو های با مدل دیافراگمی (servo operated) یا ( pilot operated) از اختلاف فشار بین پورت های شیربرقی برای باز و بسته شدن استفاده میشود. شیر برقی یا سلنوئید ولو چیست؟ کد های فنی شیر برقی رکستور مشابه با کد فنی شیر برقی رکسروت آلمان بوده و می توان به راحتی به عنوان جایگزین استفاده کرد.

 

نیروی وارده برای باز و بسته شدن شیر پنوماتیک از طریق دستی، الکتریکی و یا پنوماتیکی تامین می شود. برای سیستم های فشار بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً در تنظیمات لوله های بزرگتر که دیفرانسیل فشار بیشتر کار را برای باز یا بسته شدن شیر انجام می دهد، استفاده می شود. با توجه به نحوه عملکرد و ساختار کلی شیرهای برقی که تا این قسمت از مطلب به آن اشاره شد، کاملا واضح است که دلیل استفاده از این تجهیزات کنترل عبور جریان سیالات مورد نظر می باشد.

 

انواع شیر برقی نرمالی کلوز

پیش از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو (Solenoid Valve)، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و عوامل تاثیرگذار بر عملکرد این شیرها گردآوری کنید. شیر برقی هانتر مدل ICV دارای دیافراگم EPDM و مجهز به سیستم فیلتراسیون خودشوینده می باشد. شیر های بلین آلمان مخصوص آسانسور های هیدرولیکی طراحی و تولید می شود که با توجه به نیاز سیستم در انواع تک بوبین، دو بوبین، سه بوبین و چهار بوبین قابل استفاده می باشند. ولی در زمان نصب حتما دقت نمایید که نکات لازم درباره شیر برقی هانتر رعایت شود.

آخرین مطالب