ساخت ارزان ترین روف گاردن

ساخت ارزان ترین روف گاردن از لبریز هزینه ترین فرآیند ساخت روف گاردن می توان به ایجاد فضای سبز آن اشاره کرد. فض

توسط FARDAALEFBA در 27 شهریور 1401

ساخت ارزان ترین روف گاردن

از لبریز هزینه ترین فرآیند ساخت روف گاردن می توان به ایجاد فضای سبز آن اشاره کرد. فضای سبز روف گاردن معمولا حدود ۳۰ % فضای کلی بام سبز را در بر می گیرد. برای طراحی و اجرای روف گاردن بی آلایش و ارزان می اقتدار به جای کاشت فضای سبز از فلاور باکس های مهیا استفاده کرد. هزینه تولید روف گاردن به طراحی آن بستگی دارد. به عبارتی هر چه طرح روفگاردن پیچیده خیس باشد هزینه ایجاد آن بخش اعظم می شود. طراحی بام سبز می تواند شامل استخر، آلاچیق، آبنما و .. باشد و یا این که در بام سبز های کوچک طراحی روف گاردن معمولی و ارزان باشد و به یک‌سری فلاورباکس و مبلمان ختم شود. کمپانی ساختمانی تاتیان در زمینه ایجاد روف گاردن از طراحی تا اجرا دارای هر میزان دارایی ای در سرویس شماست.

یکی ار زوش های اجرای روف گاردن معمولی و ارزان محدود نمودن تراز پشت بام برای اجرا است. به این ترتیب که در یک ساختمان یک نصیب و محدوده از بام را به تیتر فضای طراحی در حیث گرفته و حساس دقت به متراز مورد نظر، طراحی و اجرای روفگاردن ساده و مناسب انجام می شود. یکی دیگر از طریق های کمتر شدن هزینه های اجرای روفگاردن و ایجاد یک روف گاردن معمولی و ارزان استعمال از اقلام پرتابل است. مثلا به جای کاشت گیاهان طبیعی می قدرت از چمن تصنعی استعمال کرد.

به طور کلی هزینه اجرای روف گاردن به عواملی نظیر هزینه فضای سبز، مبلمان، هزینه های اجرا، کفسازی و وابسته است. در عاقبت به جهت تولید یک روف گاردن ارزان بایستی هزینه های ذکر شده را به حداقل ممکن رساند. برای تحلیل هزینه ایجاد بام سبز هم بایستی به حقوق مجریان و مهارت و تجربه آنها توجه نمود. نیز چنین بها اجرای روف گاردن به مراحل ایجاد روفگاردن و نازکی ها و پیچیدگی های عمل نیز بستگی دارد.

هر چه فضای بام کوچکتر باشد هزینه های ناشی از اجرای بام سبز کاهش می شود. به همین استدلال همانطور که پیشتر گفته شد محدود کردن فضای بام یکی از از راهکارهای ساخت یه روفگاردن مناسب است.

کفسازی مناسب روف گاردن

کفسازی روف گاردن بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. بایستی در مرتبه اول سبک باشد تا بار ناشی از آن بام را از پا در نیاورد. پیشنهاد ما به جهت یک روف گاردن ارزان و قشنگ استفاده از چمن مصنوعی است. چمن‌های مصنوعی سبک‌اند و به‌واسطه وزن ناچیز خویش توشه اعمال شده بر بام را اندک می‌کنند. از طرفی در صورتی که بخواهید آن را جابه‌جا کنید کاسه مدت کوتاهی می‌توانید به مکان تازه منتقلش کنید. این کف‌پوش به نسبت بقیه کف‌پوش‌ها قیمتی ارزان‌تری داراست و به همین سبب میباشد که به جهت داشتن یک روف گاردن مناسب می‌توانید از آن به کار گیری کنید. 
اگر می‌خواهید برای کفسازی خویش بخش اعظم هزینه نمایید اما امکان تغییر تحول مکان دارید سفارش ما به شما تایل موزائیک چوب پلاست یا این که تایل موزائیک
 ترمووود است. همین کف‌پوش قشنگ و دیدنی علاوه بر گرما و زیبایی خود از انواع کف‌پوش پرتابل می باشد و می‌توان آن را از مکان فعلی قطع و در مکان تازه نصب کرد.
کف‌پوش های چوب‌پلاست که از متداول ترین کف‌پوش های روف گاردن محسوب می‌شوند هزینه‌ی اجرای زیادی دارند.

مبلمان باغی ارزان

چند صندلی چوبی معمولی یا هر مبلمانی که مطلوب فضای گشوده باشد را می‌توان در روف گاردن قرارداد. خوشبختانه مبلمان فضای باز یا این که همان مبلمان باغی همین روز ها رونق زیادی در کشورمان پیدا کرده می‌توانید اشکال همین مبلمان‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. 

بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش ساخت یک روف گاردن زیبا، گلدان‌ها و فلاورباکس ها هستند. شما می‌توانید دارای خرید کردن گلدان‌های مناسب و زیبا یا تولید فلاورباکس های چوبی متحرک یک روف گاردن مدولار-پرتابل بسازید و از بودن در آن لذت ببرید.

فلاورباکس چوب پلاست

یکی از بهترین متریال‌ها برای ایجاد فلاورباکس چوب پلاست یا این که پلاست وود است. همین کالا دارای مقاومت بالایی که در برابر رطوبت باران و برف و تابش مستقیم خورشید دارد می‌تواند سال های سال بدون تغییر تحول فیزیکی برایتان باقی بماند. فلاورباکس چوب پلاست محصولی اندک رقیب و ماندگار می باشد که مشتریان زیادی از آن به جهت ایجاد روف گاردن استفاده می‌کنند.

فلاورباکس ترمووود

ترمووود به جهت زیبایی و وزن سبک که دارااست محبوبیت ویژه‌ای را نزد طراحان و صاحبان روف گاردن پیدا کرده است. توصیه ما به شما به کار گیری از فلاورباکس ترمووود در روف گاردن سرپوشیده است. در صورتی که علاقه‌مند به چوب می باشید دارای تعدادی فلاورباکس ترمووود و گیاهان مخصوص فضای گشوده شروع به ساخت روف گاردن دلخواهتان کنید.

پرگولا و آلاچیق ارزان

پرگولا و آلاچیق المان هایی اثر گذاری گذار در روف گاردن به حساب می‌آیند. یه طوری که می قدرت مهم اصلی ساخت یک آلاچیق معمولی روف گاردنی جالب اخلاق و رفتار کرد. در صورتی که به دنبال ساخت آلاچیق مناسب هستید پیش از هر چیز می بایست بدانید آلاچیق عنصری اهمیت میباشد که باید بنیادی و درست طراحی و اجرا شود. عدم وجود استاندارد در ساخت آلاچیق و پرگولا سبب به هدر رفت پولتان میشود. پس تا حد امکان از متریال های بی کیفیت به واسطه قیمت ارزانشان پرهیز کنید
به جای به کارگیری از متریال های بی میزان مرغوب بودن ارزان از متریال های باکیفیت کمی گران خیس به کار گیری کنید تا از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری کنید و اهمیت تر از تمامی سالهای زیادی از هزینه ای که کرده اید به خوبی استعمال کنید.
آلاچیق ها را نیز حساس متریال چوب پلاست و نیز دارای متریال ترمووود می سازند

گیاهان مناسب برای روف گاردن

یکی از حساس ترین بخش هایی که روف گاردن را تام می‌کند، به کار گیری از گیاهان مناسب است. گیاهان همیشه سبز و مناسب به جهت افرادی که به دنبال مدیر بودجه خود میباشند پیشنهادی مطلوب و کم‌هزینه است. در این قسمت به معرفی یک سری گیاه همیشه سبز و مناسب می‌پردازیم،

میخک هندی

پیچ امین الدوله

شیشه شور

پیرو کانتا

ارغوان

ماهونیا

پالت های چوبی

یکی از ناچیز هزینه ترین موادتشکیل دهنده پیشنهادی برای فضای بام استعمال از پالت های چوبی همراه با تشک های پارچه ایست. همین ادغام در سال اخیر مضاعف همه‌گیر شده می باشد و دارای کمی نوآوری می‌توان فضایی متفاوت را به یاری آنها خلق کرد.

 

آخرین مطالب