ردیاب خودرو - دزدگیر جی پی اس ماشین - ردیاب خودرو سایه

همانطور که گفتیم ردیاب خودرو سیمکارت میخورد و پس از نصب بر روی خودرو در هر لحظه موقعیت جغرافیایی که همان طول و

توسط FARDAALEFBA در 21 دی 1399

همانطور که گفتیم ردیاب خودرو سیمکارت میخورد و پس از نصب بر روی خودرو در هر لحظه موقعیت جغرافیایی که همان طول و عرض جغرافیایی است را از ماهوارههای جی پی اس دریافت کرده و از طریق ارسال sms به صاحب خودرو ارسال میکند و از طریق اینترنت سیمکارت همین موقعیت را بر روی یک سایت ردیابی مخابره میکند. مقررات اصلی استفاده از ردیاب خودرو بر این اساس است که اگر خودرو متعلق و به نام شماست میتوانید آزادانه ردیاب را روی آن نصب نمایید. بهعنوانمثال درصورتیکه خودرو شما دزدیده شود و ردیاب خودرو روی آن نصب باشد، میتوانید مکان دقیق خودروی خود را به پلیس اعلام کنید. شما علاوه بر یک شماره میتوانید به وسیله ارسال دستور زیر به شماره سیم کارت جی پی اس؛ شماره دیگر را نیز فعال کنید. دادهها ی پردازش شده، از طریق GPRS سیمکارت بر روی یک آیپی استاتیک آپلود میشود. مثلا در جی پی اس ردیاب امکان دسترسی به روغن موتور و یا باک بنزین و روغن گیربکس و این قبیل چیزها وجود ندارد اما در پنل ردیابی به صورت تخمین از مسافت طی شده، اعلام تعویض روغن، لاستیک و چیزهای دیگر را میکند. 5 سانتیمتر است که سیمکارت در درون آن قرار می گیرد و معمولا در قسمتی از خودرو به صورت کاملا مخفیانه نصب می شود.

این بدان معنی است که شما می توانید در هر لحظه که بخواهید با یک کلیک از طریق پنل وب و اپلیکیشن جای دقیق پارک وسیله نقلیه و وضعیت آن را مشاهده کنید یا تاریخچه مسیری که خودرو پیموده را در زمان دلخواه بررسی بفرمایید. توجه داشته باشید لازم نیست تمام موارد فوق را یک ردیاب داشته باشد اما برخی از موارد برای بررسی دقیق وضعیت خودرو حیاتی است. بررسی آنتنهای داخلی و خارجی، به شما در زمان خرید ردیاب خودرو کمک شایانی میکند. همچنین افرادی که در پایانههای اتوبوسرانی کار میکنند میتوانند با کمک ردیاب خودرو موقعیت هر یک از اتوبوسها را بدانند و بتوانند برنامه دقیقی برای رفتوآمد اتوبوسها تنظیم کنند. و کمک میکند که آن ها را گم نکنیم یا در صورت گم شدن ، مجددا آن ها را پیدا کنیم. ذخیره داده ها به این شکل این اجازه را به ما می دهد که بتوانیم همزمان با حرکت مورد متصل به ردیاب و با استفاده از نرم افزار مسیریاب جی پی اس، مسیر را زیرنظر بگیریم و یا بعدها مسیر حرکت آن را آنالیز کنیم.

نرم افزار ردیابی داده ها در تلفن ها هوشمند و با قابلیت جی پی اس موجود می باشد. بهترین ردیاب خودرو معمولا یک نرم افزار یکپارچه برای کنترل از راه دور دارد که علاوه بر موقعیت لحظهای خودرو، اطلاعات حیاتی دیگری نیز در اختیارتان قرار میدهد. ردیاب خودرو سرعت ماشین را کنترل می کند و در صورت افزایش سرعت بیش از حد مجاز به شما هشدار می دهد. اگر در هر لحظه به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، کافیست از طریق وبسایت و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو را مشاهده کنید. پس اگر قصد خرید بهترین ردیاب را دارید باید ردیاب بهترین کارخانه را با خدمات فابریک همان کارخانه تهیه کنید. کارسیمو جز قدیمی ترین های تولید و عرضه رهیاب و جی پی اس خودرو می باشد که با اطمینان کامل می توانید این محصول را خریداری کنید و از امکانات و ویژگی های کامل این رهیاب که به طور کامل بالا گفته شده است، بهره مند شوید. در برخی ردیابها امکانات بسیار زیادی وجود دارد که در ایران قابلیت استفاده از آن فراهم نیست.

یک ردیاب کامل و حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابی انواع خودروها طراحی شده است. بهترین ردیاب خودرو GPS وسیلهای کوچک، جیبی و کاربردی برای ردیابی افراد، خودرو و وسایل با ارزش است. بهترین محل جایی است که علاوه بر دسترسی به برق، پنهان باشد. این دستگاه یک دزدگیرخودرو واقعی می باشد که برای هر خودرو با هرقیمت و مدلی که داشته باشد یک امر ضروری و مهم است. بدون حضور یک سایت ردیابی مطمئن و همیشه آماده به کار، در مواقعی مانند زمان وقوع سرقت و یا برای مدیریت موثر ناوگان نمی توانید تنها به قابلیت دریافت موقعیت مکانی از طریق اس ام اس اکتفا کنید و در این مواقع حتما نیاز به سایت ردیابی دارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از نصب دستگاه ردیاب، اپلیکیشن را باز میکنید و بعد از ثبت اطلاعات، می توانید ردیابی خودرو را شروع کنید. این آیپی استاتیک همان آدرس منحصر به فرد سرور ردیابی است.

لازم به ذکر است قیمت ردیاب خودرو نیز با توجه به ویژگی های آن متفاوت می باشند. ردیاب ها با توجه به ویژگی ها در انواع متنوعی طراحی، تولید و ارائه می گردد. ردیابهای آنلاین خودرو همیشه در حال دریافت اطلاعات موقعیت مکانی از ماهوارهها و ارسال آنلاین این داده ها به همراه اطلاعات دیگر مانند نوع رانندگی و وضعیت خودرو به سرور هستند. آگاهی از وضعیت میزان سوخت مصرفی خودرو، شتاب و سرعت آن توسط راننده. ۹- امکان فیکس شدن سریع آنتن GNSS یا آنتن GPS و امکان دریافت وضعیت از ماهوارههای مختلف موقعیتیاب جهانی را داشته باشد. انتخاب بهترین ردیاب خودرو به طور حتم برای شما مالکان وسایل نقلیه، امری بسیار ضروری در جهت برقراری امنیت و ضد سرقت نمودن خودروهایتان بوده که آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد. به خاطر محبوبیت تولیدات این قبیل کارخانهها در دنیا، زبانهای مختلف برای استفاده همگان در داخل پنل ردیابی قرار داده میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن