راک رییس جمهور میشود؟

استودیوی 7 دلاری نام یک شرکت تولید رسانه است که متعلق به دواین جانسون و همسر سابقش دنی گارسیا است. او به مجله

توسط FARDAALEFBA در 24 دی 1399

استودیوی 7 دلاری نام یک شرکت تولید رسانه است که متعلق به دواین جانسون و همسر سابقش دنی گارسیا است. او به مجله اسكوئر گفت: "این اسم از زمانی ناشی می شود كه تمام دارایی من 7 دلار بود." راک می گوید: "هنگامی که در میامی زندگی می کردم [پس از ترک لیگ فوتبال کالج استمپیدیر کانادا] ، با پدرم تماس گرفتم و گفتم: "بابا ، تو باید بیایی من را با خودت ببری ، من در آن زمان ماشین نداشتم. "
او با كامیون كوچك خود از میامی به تامپا رفت ، من را سوار كرد و ما هم به سمت ال -75 ، خیابان معروف آلیگتر سوار شدیم و من به این فکر می كردم كه چقدر پول دارم. کیف پولم را بیرون آوردم و بله ، یک اسکناس پنج دلاری ، یک دلار دیگر و کمی تغییر داشتم. به یاد می آورم که فکر می کردم فقط 7 دلار داشته ام. زندگی راک این توفیقی بود که من به شدت می خواستم و سالها سال کار کردم و برای همه به جز من اتفاق افتاد؟ هیچوقت آن لحظه را فراموش نمی کنم. اصطلاح هفت دلار برای من معنی زیادی دارد.
دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان است
بیوگرافی راک نشان می شدهد او ثروتمندرین بازیگر جهان است. دواین جانسون خیلی بیشتر از این شکست زودهنگام جبران نشده بود ، در سال 1998 در 26 سالگی به جوانترین قهرمان WWE جهان تبدیل شد و از عبارات و نشانه های جذابیت خود برای تبدیل شدن به بهترین کشتی گیر دهه 1990 و 2000 استفاده کرد. . او این محبوبیت را به یک فیلم موفق تبدیل کرد. در سال 2016 ، مجله فوربس به دلیل دستمزد بالای فیلم هایی مانند " Central Intelligence" و "Moana" ، او را با رتبه 64.5 میلیون دلار در رده پردرآمدترین بازیگر جهان قرار داد. سال 2017 برای او سالهای پرسود دیگری بود به دلیل فیلمهای پرسرعت (با فروشی بیش از 1 میلیارد دلار) و Byowach (که در آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت).
داستان ازدواج راک با لورن
دواین و لورن در حالی که یکدیگر راک در حال بازی در سریال The Game Plan در بوستون ، زادگاه لورن بود ، با هم آشنا شدند. ماه گذشته جانسون در پیامی در اینستاگرام از همسرش تمجید کرد و گفت که او همیشه لنگر زندگی او بوده و او را راهنمایی می کند: "همه چیز اتفاق افتاد و درخشید."
محبوبیت راک در اینستاگرام
شهرت و محبوبیت راک در اینستاگرام به 102 میلیون دنبال کننده رسید. در سال 2016 ، وی توسط تایم به عنوان یکی از 100 فرد با نفوذ در جهان انتخاب شد.
رکوردهای جهانی گینس با طرفداران
راک رابطه بسیار خوبی با طرفدارانش دارد. میزان سلفی گرفتن او با مردم ، او را به رکورددار گینس تبدیل کرده است. وی در زمان نمایش فیلم San Andreas در مدت 3 دقیقه بیش از 105 سلفی با طرفداران خود گرفت.
فکر ریاست جمهوری آمریکا
راک در سال 2016 اعلام کرد که در سال 2024 کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد ، بنابراین سازمانی به نام "Rock Forward 2020" ایجاد کرد تا با کمیسیون انتخابات فدرال همکاری کند.



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن