دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ

شرکت دوربین مدار بسته هایک ویژن، ارائه دهنده جهانی محصولات و منش حل های امنیتی نوآورانه ، رویکرد حل همگرایی وی

توسط FARDAALEFBA در 24 شهریور 1401
شرکت دوربین مدار بسته هایک ویژن، ارائه دهنده جهانی محصولات و منش حل های امنیتی نوآورانه ، رویکرد حل همگرایی ویدئویی و صدای خویش را به بازار معرفی کرده میباشد ... حساس دقت به طراحی و تولید دوربین‌های مدار بسته متعدد به جهت محیط‌های صنعتی، ساختمان و غیره، بایستی در انتخاب دسته دوربین مدار بسته دقت حتمی را داشته و از افراد آشنا حساس اشکال دوربین‌های مدار بسته و ویژگی‌های آن ها مشورت بگیرید. کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از پاراگراف کاربردهای اشکال دوربین مداربسته هستند. در ادامه به صورت تام تر، تلاش بر آن شده تا کاربردهای دارای دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. آن‌گاه سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در بعضا پایگاه های فضایی پهناور جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی پر سرعت روی موشک ها کارگزاری گردید تا جایی که تصاویر را همراه حساس صدا به زمین ارسال می کردند. هر گیرنده‌ای که بر روی فرکانس فرستنده کار می‌کند، می‌تواند دیتاها را دریافت کند. همین به این مضمون‌ هست که هرکسی که یک گیرنده پیشرفته داشته باشد می‌تواند اطلاعات را دریافت کند. چنانچه در یک محفظه چند فرستنده وجود داشته باشد، قوی‌ترین سیگنال بر سایر سیگنال‌های موجود غلبه کرده و آن‌ها را از به دور خارج می‌کند. اهمیت نصب قابل انعطاف افزار مجانی P2P برروی ویندوز یا گوشی و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه بدور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. به کارگیری از دوربین ها نتورک در چه جایی و در چه شرایطی مطلوب تر است؟ دانستن پاسخ همین سوال می تواند امداد زیادی به شما برای پیدا کردن یک سیستم مطلوب بکند. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط نظیر دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. چنانچه شما قصد خرید کردن دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید بسیار هزینه کنید بهترین گزینش و به صرفه ترین شرایط به توصیه کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. همین شرکت طیف وسیعی از تجهیزات نظارتی از گزاره دوربین مداربسته داهوا را ارائه می دهد و بایستی گفت که در کنار آن تجهیزات نظارتی و ذخیره سازی داده ها نیز در همین محصولات وجود دارد. به یاری همین سیستم ها شما می توانید با خیال راحت در هر زمان، رئیس کاملی بر بر روی اوضاع و احوال داشته باشید و با این روش محفظه خود را رئیس و کنترل کنید. در دربین برندهای موجود در جهان، داهوا به عنوان یکی از از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دیجیتال شناخته می شود. در این بخش داهوا سعی کرده میباشد تا اشکال دوربین مداربسته توربو اچ دی داهوا، دوربین مداربسته ip داهوا و دوربین مداربسته زیر نتورک داهوا را خوی کند.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1509TLM-A-LED

ضبط تصویر فقط وقتی که فردی در گوشه و کنار نصب دوربین مداربسته وجود دارد، سبب ساز صرفه‌جویی بسیار در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول امکان دید در شب ندارد، بنابراین برای گوشه و کنار های کوچک و اساسی حالت نوری مناسب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به بقیه دوربین های مداربسته پایین خیس است. ضمن این‌که لنز بکار برده شده در این دوربین لنز اثبات هست و قابلیت و امکان تعویض ندارد. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. عمده دوربین های بولت اهمیت بدنه‌ای از کالا فلز بوده، بر روی دیوار کارگزاشتن شده و به ادله رخ مختص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در برعلیه گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند.
  • کاربران گرامی احتمال دارد همین مباحث به جهت شما یه خرده گنگ بنظر رسد پس در صورت رغبت حیاتی پشتیبانی وبسایت تماسبگیرید تا شما را در این دستور راهنمایی کنند.
  • عامل اهمیت دیگری که هنگام خرید اضطراری است مدنظر قرار دهید، این است که آیا کمپانی گزینه حیث شما برای محصولات خود ضمانت و سرویس ها پشتیبانی ارائه می دهد یا این که خیر.
  • به منظور بهبود سیستم های کنترلی، دوربین مداربسته داهوا اکنون حیاتی خصوصیت های متعددی میباشد که به شما کمک می نماید تا کنترل بهتری بر بر روی گوشه و کنار داشته باشید.
  • نصب دوربین مداربسته پایین شبکه یه خرده پیچیده به حیث می‌رسد؛ اما درصورتیکه در این عمل مهارت داشته باشید و یا این که از قبل، اطلاعاتی در همین زمینه به دست آوردن کرده باشید به راحتی و در عرض یکسری دقیقه می توانید آن را بر روی رایانه کارگزاری نمائید.
به این امر، دوربین مدار بسته آنالوگ در در میان مردمان عالم از شهرت متعددی برخوردار می باشد و غالبا همه ی مردم عالم تا به درحال حاضر حتی یک بار نیز که شده اسم دوربین مداربسته آنالوگ را شنیده اند. دوربین های مداربسته آنالوگ اهمیت اعتنا به این که از تکنولوژی ضعیفی پشتیبانی می شد در غایت آن‌گاه از مدتی جای خویش را به دوربین های مداربسته اچ دی دادند. انتخاب بهترین ها از در میان مارک های دوربین مداربسته کار معمولی ای نیست. شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته سالهاست که در رویکرد بدست آوردن تیتر بهترین ایجاد کننده ی دوربین مداربسته در دنیا و البته دوست داستنی ترین آن ها دارای یک دیگر به رقابت می پردازند.

دستگاه ان وی آر 32 شبکه آی پی سی IPSEE NVR-9532-HI

۸- صرفا شرکتی هستیم که از صفر تا ۱۰۰ پروژه ( مشاوره، فروش، کارگزاشتن و سرویس ها پس از فروش) ، در کنار مشتریانمان هستیم و آن ها را صرفا نمیگذاریم. ویلا و باغ های شما هم باید امنیت شان تامین شود و در علیه تهدیدات باید ایمن گردند بخش اعظمی از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خویش از سرایدار و پاسبان به کار گیری می کنند . تمامی زمان ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان بدون پول می باشد. اگر NVR به جهت اتصال به دوربین های IP از پورت های اترنت برخوردار نباشد، سوئیچ Power over Ethernet گزینه نیاز است.

راهکار تحلیل چهره ای فرودگاه

بنابراین چنانچه رغبت به صرف هزینه کاهش هستید محصولاتی از برندهای رتبه دو با میزان مرغوب بودن نسبتا خوب را به شما توصیه می کنیم. اکثری از افراد به دنبال ارزش security systems حیاتی میزان مرغوب بودن مناسب هستند. ما در این وب سایت عملکرد در معرفی محصولات مطلوب داریم، پس می‌توانید اهمیت خاطری آسوده خرید کنید و از پشتیبانی پس از خرید کردن نیز بهره ببرید. کیفیت تصویر اولی گزینه ایست که بخش اعظمی از مشتریان در دوران تعیین دوربین به آن توجه می کنند. ذکر همین نکته لازم هست که عامل ها متمایز در میزان مرغوب بودن تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد. در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) بازدید می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های اکثر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص و معلوم خیس است. مرسوم ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. دوربین مداربستهامروزه از دوربین مداربسته در بسیاری از محیط‌ها به کارگیری میشود و همانطور که بیان شد، مصارف و کاربردهای دوچندان زیادی دارند. برای غربت از همین مدل ریسک ها اساسی مقاله “ راهنمای خرید کردن دوربین مداربسته ” از بازرگانی آیس پلاس اساسی ما ملازم باشید. دولت استرالیا در درحال حاضر کارگزاری دوربین مدار بسته در مناطق روستایی "برای در دست گرفتن آتش سوزی خودرو" می باشد دولت ACT قصد دارااست دوربین ها ... Amthal مهم سیستم Garrard ویندوز همکاری نزدیکی دارااست تا سیستم های دوربین مدار بسته هوشمند خویش را به جهت نمایشگاه و محل کار خویش نصب نماید تا حفاظت ن ... در ساخت دوربین مداربسته ذیل نتورک از تکنولوژی های پیچیده و متعددی به کارگیری شده که دوربین به تنهایی می تواند پردازش های زیادی را بر روی تصاویر و داده ها انجام دهند. به ادله این که دوربین مدار بسته تحت نتورک از تکنولوژی های متعددی برخوردار هستند در عاقبت دارای میزان مرغوب بودن تصویر دوچندان بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ و اچ دی می باشند. به برهان هزینه قلیل کارگزاشتن دوربین مداربسته وایرلس (از آنجایی که احتیاج به سیم و سیم‌کشی ندارد)، انعطاف فراوان به جهت نصب در یک شبکه موجود در یک محیط و قابلیت کارگزاری در محیط‌هایی که قابلیت و امکان سیم‌کشی و نصب دوربین مداربسته نیست، هر روز به محبوبیت‌شان افزوده می‌شود.

دوربین مدار بسته شیائومی گونه MJSXJ05CM Global

این نوع دوربین از فناوری هوش تصنعی و مصنوعی به کار گیری می کند و می‌تواند زاویه گسترده‌ای را ذیل پوشش خود قرار دهد. دوربین مداربسته اکسیس یکی از دیگر از برندهای دوستداشتنی و موجود در بازار است. محصولات برند اکسیس در مکان های عمومی و مناطقی مانند فرودگاه ها، قطارها، خزانه ها، دکان های زنجیره ای و … به کار گیری می شود. مارک یونی ویو او‌لین بار اصلی دوربین مداربسته IP وارد بازار شد و رهبر جهانی در صنعت چک کردن چهره‌ای است. دوربین مداربسته کیوب ظاهری مکعبی دارد و در محیط های کوچک قابل به کارگیری است. و یا به جهت محیطهای بیرونی که بمراتب موقعیت طاقت فرسا تریی نسبت به محفظه داخلی دارند (آفتابی، بارانی،رطوبتی و..) همین شرایط را درنظر گرفت آیا محیطی که می خوا‌هیم به جهت کارگزاری گزینش کنیم کلیدی چه جوری هوایی است. یعنی شما در یک پروژه اگر قصد به کارگیری از یک‌سری برند مختلف را داشته باشید(به هیچ وجه همین عمل را پیشنهاد نمی‌کنیم)، یک عدد از مواقعی که بایستی تحلیل کنید، آنویف بودن محصولات است. به جهت بعضا از پروژه‌ها نیاز به به کارگیری و کارگزاری دوربین هایی اهمیت بعدها کف دست یا این که کمی بزرگتر است. دوربین های کیس کوچک در اصل بها کمتری به نسبت دوربین‌هایی حیاتی سولوشن های مشابه دارند(ابعاد کیس و جنس پلاستیکی یا فلزی بودن آن زیاد با است). تا سال‌های نه چندان دور، تمامی جا دوربین‌هایی اساسی کیفیت‌هایی آنالوگ نصب می‌شد. تصاویر ضبط شده بوسیله دوربین های امنیتی تحت شبکه به رخ تماما اتماتیک رمزگذاری و در نتورک رمزگشایی می شوند. یک عدد از اهمیت ترین تفاوت هایی که در میان همین دوربین حساس سایت خبریان آنالوگ وجود دارااست این است که قابلیت و امکان کارایی در نتورک ها می باشد. سیستم های نتورک ای که از این جور دوربین مدار بسته استفاده می کنند عملکردی فوق العاده دقیق دارند تا حدی که در بعضی از مواقع می توانند از سلامت بودن قطعه هایی همانند RAID اطمینان حاصل شود. غالبا به جهت بررسی داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها اصلی توجه به وضعیت و گوشه و کنار می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم ؟

در به جهت گرفتن بهترین زاویه دید از دوربین های دیده ماهی باید صد رد صد انها را در ارتفاعی مطلوب کارگزاشتن کرد. کارگزاشتن این دوربین ها در ارتفاع کمتر از 3 متر بر بر روی سقف توصیه نمیشود. این دوربین ها می توانند در محیطهای گران قدر هم سطح تصویری زیاد مطلوب در همه جهات برای شما ساخت کنند. این قابلیت و امکان می تواند لزوم به کار گیری از تعداد متعددی دوربین به جهت پوشش دادن یک گوشه و کنار را از دربین ببرد. دوربین های چشم ماهی در واقع یک دوربین معمولی نتورک میباشند که به لنز دیده ماهی مجهز شده و قابلیت و امکان دریافت تصاویر در همه زوایا را دارد. 4- مصرف الکتریسیته در سیستم نظارتی حساس می باشد به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چند هارد باشد.هرچه الکتریسیته آیتم نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کمتر مییابد؛ این دستور یاری می کند DVR/NVR در محیط پایدارتری عمل کند. کارفرمایان محترم لطفا جهت ثبت درخواست مشاهده و مشاوره بدون‌پول از پروژه، از طرز لینک و پیوند تحت اقدام کنید. لطفا جهت اخذ لیست بها محصولات درخواستی، از لینک تحت اقدام نمایید. از مهمترین دستاوردهای همین شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش اصلی نام تجاری گارانتی امرتات می باشد. اصلی ترقی فناوری، اکثری از سیستم‌های هشدار خانگی اکنون به اعضا این قابلیت را می‌دهند که از شیوه رایانه یا این که تلفن هوشمند خود به اینترنت وارد شده و از رویکرد بدور به سیستم امنیتی منزل خود دسترسی داشته باشند. هزینه این مدل پوشش بیمه در محل، پوشش، طرح پرداخت، شرکت بیمه، مدل منزل و یک‌سری ادله دیگر گوناگون است. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته به جهت به کار گیری در منازل می باشد زیرا در رخ کارگزاری در زاویه و طول مناسب، تصاویری سوای نقطه روشن دل در اختیار شما می گذارد و نیز اهمیت بعدها کوچکی که داراست توجه پاره ای را به خویش جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی اصلی امکان هایی مثل وصل شدن به نتورک می توانند به جهت شما این قابلیت را مهیا آورند که دارای استعمال اینترنت محل زندگی خود را از خط مش دور هم زیر نظر داشته باشید. اما اگر اساسی محدودیت روبرو میباشید از تکنولوژی آنالوگ میزان مرغوب بودن بالا به کار گیری نمایید.

انواع دوربین مدار بسته و قیمت آن ها بر پایه تکنولوژی ساخت

همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است تماشا نمایید. در صورتی که هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود بعضی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، میزان مرغوب بودن تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما لازم است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی کلیدی امنیت اساس به جهت محاسبه بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین بی آلایش مثل دوربین مدار بسته ahd هم کفایت می کند. دوربین های مداربسته AHD _ این نوع از دوربین های مداربسته بر روی بستر کابل های کواکسیال سوار می شوند. در سال های آخر بستری جدیدی هم به بازار معرفی شده که دوربین ها زیر پروتکل وای فای تصاویر را به مقصد ارسال می نمایند و برای این اتصال نیاز به کابل وجود ندارد از همین رو به همین دوربین ها دوربین های بی سیم می گویند. اما لازم به ذکر می باشد که بخش اعظم دوربین های مدار بسته قابلیت و امکان کارگزاشتن میکروفون خارجی دارند. یا این که هارد دیسک ذخیره سازی می شوند ، ولی در بعضا جور ها که تصاویر اخذ شده در حین ذخیره سازی تبدیل به تصاویر دیجیتال شده اما ماهیت کاری که در ابتدا انجام می شود به طور کامل آنالوگ هست و صرفا تصویر اخذ شده بصورت دیجیتال ذخیره سازی می شود. معرفی دوربین مداربسته بالت، به‌صورت دیواری و برای فضاهای خارج قابل به کارگیری هستند. نکته جالب‌تر همین می باشد که، هزینه تعمیر و سرویس دوربین مداربسته همین دوربین‌ها اندک نیست. تا بحال سنسورهای تصویر CMOS کلیدی استفاده از تکنولوژی 0.35 تا 0.5 میکرونی ساخته شده اند و چشم انداز آتی آن به کارگیری از تکنولوژی 0.25 میکرون می باشد. به طور مثال لنز دوربین مداربسته , سایز سنسور تصویر , مدل دوربین مداربسته و .. در سال 2011 موفق به تولید DVR اساسی پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه همین نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از از محبوبترین ها میان مشتریان و توزیع کنندگان شد. اما تصاویری که در شب به وسیله دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا ملازم دارای برفک هایی بود و از طرفی تصویر میزان مرغوب بودن و شفاویت آیتم نیاز را نداشت . نویز گاوسی به وسیله یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، شکل می‌دهد. از این مدل دوربین به جهت کنترل تردد در عوارضی ها، در اختیار گرفتن راه‌بندان و در نهایت رئیس آسان بر مرحله شهر استفاده می شود. این دوربین حیاتی زاویه 180 و 360 مرتبه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، براین اساس برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت مقداری برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و گوشه و کنار های پهناور و پر تردد مطلوب است. دوربین لامپییکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که مهم فراهم نمودن امکان توده آوری دیتاها از گوشه و کنار به شکل 360 مرتبه نقش مهمی در در اختیار گرفتن تردد و ارزیابی را برعهده دارد. دوربین های لامپی تماما مشابه به لامپ های رشته ای می باشند که بر روی سرپیچ لامپ کارگزاری شده و براحتی قابل تشخیص نخواهند بود. عدم شناسایی و تشخیص آسان آنان باعث شده است تا این گونه دوربین گزینه قابل قبولی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود. شما می توانید آیفون تصویری خویش را نیز به دوربین مداربسته متصل نمایید. به همین رخ که درصورتیکه آیفون شما اصلی یک یا این که یک‌سری خروجی اضافی به جز پنل حیاتی باشد، می توانید آن را به دوربین مداربسته نیز متصل کنید. قرار دهید و آن را به آیفون یا مانیتور چهره‌ای خود متصل کنید، اصلی فشردن یک کلید بر بر روی مانیتور خود، می توانید تصاویر دوربین را بر بر روی ورقه اکران مشاهده کنید.

فیلتر براساس ارزش :

تا یک‌سری سال پیش دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را نداشتند اما حال بخش اعظم سیستم های مدار بسته از همین قابلیت برخوردار هستند. دوربین مدار بسته پلکوتک کمپانی الکامپ از چیپست توانمند سونی در قلب خود استعمال می نماید که به این عامل ۵ سال گارانتی بی قید و شرط بر بر روی این دوربین ها ارائه میشود. معنا استاندارد و جايگاه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر شکافت آب باران است، به این معنی که این دوربین مداربسته قابلیت و امکان استعمال درمحیط های بیرونی را دارد. فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته زاتا امکانی را به جهت همکاران خویش مهیا نموده که بواسطه آن می توانند تخفیف همکاری کالاها را به طور مستقیم دریافت نمایند. دراین بخش اعضا اهمیت ثبت نام در نصیب ” ویژه همکاران ” وب وب سایت زاتا ، پس از تحلیل اطلاعات و احراز هویت آن‌ها به وسیله مجموعه پشتیبانی ، تائید و ازآن پس میتوانید قیمتهای ویژه همکاری را دریافت نمایید. البته در حالا حاضر مصرف و کاربرد لنز موتورایز بیشتر از لنز وری فوکال است. در لنز موتورایز شما می‌توانید از کنار دستگاه NVR و منوهای آن، به تهیه زاویه بپردازید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن