داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

داکت اسپلیت دایکین DAIKIN سیستم های داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی دایکین Daikin جهت تامین سرمایش و

توسط FARDAALEFBA در 19 آذر 1400

داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

سیستم های داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی دایکین Daikin جهت تامین سرمایش و گرمایش سرتاسر منزل یا این که محل عمل شما ایده آل بوده و در دو نوع دارای تکنولوژی، امکانات و محدوده قیمت گوناگون عرضه می شوند. داکت اسپلیت ها از حیث میزان مصرف انرژی شامل گونه های قلیل مصرف (اینورتر) و بی آلایش می شوند که به جهت دانستن این ویژگی باید به برچسب انرژی در آنها اعتنا نمود.

داکت اسپلیت دایکین شامل یک بخش داخلی که به آن هواساز گفته شده و یک بخش خارجی که به آن کندانسینگ یونیت گفته می شود، می باشدهمین دو قسمت بوسیله لوله مسی و کابل برق دارای یکدیگر ارتباط دارند. هواساز در داکت اسپلیت ها بصورت سقفی توکار بوده و از دید ناظر پنهان می باشد که این امر، یک ویژگی با در تطبیق آن اهمیت هر مدل دکوراسیون داخلی می باشد

گونه های روزنه های خروجی هوا را نسبت به سبک معماری ساختمان میتوان به جهت دستگاه های داکت اسپلیت کارگزاری نمود. واحد در دست گرفتن در این سیستم، یک ترموستات دیواری بوده که وظیفه تنظیم دما در شرایط سرمایش و گرمایش را بر عهده داشته و امکان هایی همچون تهیه دور فن وتایمر قابل برنامه ریزی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

چرا داکت اسپلیت دایکین را گزینش کنیم؟

داکت اسپلیت‌های دایکین همواره با ویژگی‌هایی همچون میزان مرغوب بودن بالای قطعات، عملکرد بهینه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، یکی از از محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در در میان مصرف کنندگان بوده و هستندهمین داکت اسپلیت‌ها حساس به کارگیری از فناوری و تکنولوژی‌های منحصر به فرد به فرد ژاپن در کارخانه‌های همین شرکت در میهن مالزی اساسی بهترین میزان مرغوب بودن تولید می‌شوند.

داکت اسپلیت‌های دایکین به تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد به شخص و مختلفی مجهز هستند که موجب شده تا این سیستم‌ها به پرفروش ترین دستگاه های تهویه مطبوع خانگی در بازار تبدیل شوند. داکت اسپلیت دایکین شامل یک بخش داخلی بنام هواساز و یک بخش خارجی بنام کندانسینگ یونیت استهمین دو قسمت به وسیله لوله مسی و کابل برق حیاتی یکدیگر رابطه دارند.

هواساز در داکت اسپلیت ها بصورت سقفی توکار بوده و از دید ناظر نهفته می باشد که این امر، یک ویژگی اساسی در تطبیق آن کلیدی هر نوع دکوراسیون داخلی استانواع دریچه های خروجی هوا را نسبت به سبک معماری ساختمان می اقتدار به جهت دستگاه های داکت اسپلیت کارگزاری نمود.

واحد کنترل در این سیستم، یک ترموستات دیواری بوده که وظیفه تهیه و تنظیم دما در وضعیت سرمایش و گرمایش را بر عهده داشته و امکان هایی مثل تهیه بدور حرفه وتایمر قابل برنامه ریزی را در اختیار کاربر قرار می دهد

خصوصیت های داکت اسپلیت دایکین

دارای ترموستات قشنگ

 سازگار اهمیت هر دکور داخلی

  دارای گاز مبرد (R410a )بدون مواد مضر برای لایه ازن و دوستار گوشه و کنار زیست

  پرتاب باد بلند ( پرتاب باد بلند یونیت داخلی می تواند به دورترین نقاط فضای شما برسد.این خصوصیت آنرا برای فضاهای حیاتی متراژ بالا مناسب می نماید.)

  دارای کمپرسور تروپیکال (حاره ای) که قابلیت تداوم و کارکرد در شرایط مشقت بار آب و هوایی تا دمای 54 سانتی گراد را دارد.

  دارای سرمایش قدرتمند (حتی هنگامی که دمای هوای بیرون زیاد بالا باشد)

  ذخیره انرژی ( دایکین سفارش یک کارآیی مقرون بصرفه از نظر مصرف الکتریسیته را به شما می دهد.این با حتی میزان CO2 تولیدی دستگاه را کمتر می دهد.

  امکان نصب کویل آبگرم جهت تامین گرمایش ساختمان در فصل زمستان

  دارای برنامه شرایط خواب (در این وضعیت دمای محیط به شکل پیوسته ارتقا می‌یابد تا محیطی آرام به جهت خوابیدن در منزل

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن