خرید اتریوم | نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم + کارمزد 0.001

اتریوم دومین ارز محبوب جهان است که این روزها بپا به پای رقیب دیرینه خود یعنی بیت کوین، در حال تلاش جهت کسب سهم

توسط FARDAALEFBA در 28 اسفند 1399

اتریوم دومین ارز محبوب جهان است که این روزها بپا به پای رقیب دیرینه خود یعنی بیت کوین، در حال تلاش جهت کسب سهم بیشتری از بازار ارزهای دیجیتال است. یکی از کارهای اساسی که برای خرید اتریوم  در این راستا انجام می‌دهند؛ بهبود شبکه بلاکچین اتریوم است.

اتریوم 2 نامیست که ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، برر روی این بروزرسانی نهاده است. اتریوم 2 طی 3 فاز انجام خواهد شد که فاز صفر آن در آبان ماه 99 انجام شد. به جرات می‌توان گفت؛ یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش 20% اتریوم طی 6 ماه، به روزرسانی شبکه اتریوم بود.
با وجود اینکه سهم بیشتری از بازار ارزهای دیجیتال در سیطره‌ی بیت کوین است، اما از افزایش چشمگیر روز به روز اتریوم نباید غافل شد. 
با گذشت زمان؛ اطمینان مردم به خرید ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود

این اتفاق نشان دهده این است که هر چند ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تاکنون به 1 ترلیون دلار نرسیده است، اما روند بازار آینده درخشانی را نشان می‌دهد و رسیدن به این عدد در آینده ممکن خواهد بود.
اما بهتر است کمی‌بیشتر درباره ویژگی غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال بدانیم.

سیستم غیرمتمرکز یعنی:

·         هیچ سیستم دولتی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمیکند.

·         در صورتی که آدرس کیف پول را گم کنید، امکان بازیابی ارزهای دیجیتالتان وجود نخواهد داشت.

·         در صورتی که آدرس کیف پول اشتباهی در صرافی وارد کنید، امکان برگشت ارز وجود نخواهد داشت.

·         امکان هک وجود ندارد.

اتریوم از گذشته تا الان

ارز دیجیتال اتریوم که این روزها با قیمتی بالغ بر 1700 دلار خرید و فروش می‌شود؛ در سال 2016 با قیمتی کمتر از 1 دلار معامله شد. اما پس از تنها 1 سال توانست پا به پا بیت کوین، ارزش خود را افزایش دهد و در پایان سال 2017 از یک دلار خودش را به 1500 دلار رساند.
و طی سال‌های اخیر؛ اتریوم توانسته رتبه دوم ارزهای دیجیتال را با 120 رشد از آن خود کند .

خرید اتریوم | نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم

یکی از سایت‌هایی که مسیر خرید اتریوم را تنها در 3 مرحله خلاصه کرده ، سایت دیجی کوین است. مراحل خرید سایت دیجی کوین شامل:

·         ثبت‌نام یا ورود به سایت

·         شارژ کیف پول

·         و خرید ارز مورد نیاز

دیجی کوین مسیر خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را بسیار سریع کرده است. کافیست وارد سایت دیجی کوین شوید، شماره موبایل را به عنوان نام کاربری وارد کنید و سپس با مراجعه به پنل معاملات و انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال، مرحله خرید را در کیف پول دنبال کنید.
وجود نمودارهای لحظه‌ای اتریوم و امکان تحلیل تکنیکالی که برایتان وجود دارد؛ به شما کمک می‌کند که بهترین خریدتان را در هر زمان از شبانه‌روز  داشته باشید.

چرا دیجی کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

با وجود اینکه؛ حرف‌های ضد و نقیضی درباره تحریم ارزهای دیجیتال به گوش می‌رسد، بهترین کار سرمایه گذاری در صرافی‌های داخلی مانند دیجی کوین است و در صورتی که تصمیمات دولت به تحریم بیت کوین منجر شود، به راحتی سرمایه تان به شما باز خواهد گشت.
مورد بعدی، کارمزد بسیار کم دیجی کوین در برابر سایر صرافی‌های ایرانی است. این صرافی برای هر تراکنش اتریوم به طور ثابت 0.1 درصد یا 0.001 کارمزد کسر خواهد کرد.
به عنوان مثال؛ در صورتی که 0.1 اتریوم به مبلغ 4.572.000 (هر یک اتریوم 45.720.000) خریداری کنید، تنها 5 هزار تومان از شما کسر خواهد شد و مبلغ 4.568.000 در کیف پولتان ذخیره می‌شود.
اما چرا کیف پول دیجی کوین بسیار برایتان به صرفه‌تر از سایر کیف پول ها است.

مزایا کیف پول دیجی کوین

  • در هربار انتقال بیت کوین به کیف پول و برعکس باید کارمزد پرداخت شود که درحال حاضر معادل 0.00045 واحد بیت کوین هست. با افزایش بیت کوین به آن افزوده می‌شود. اگر‌‌این نقل و انتقالات در سایت دیجی کوین انجام شود هیچ هزینه و کارمزدی نخواهد داشت.
  • هر گاه ممکن است که کیف پولتان را گم کنید یا رمز عبورتان را فراموش کنید در صورتی که با ثبت نام در پنل دیجی کوین و در دست داشتن یک شماره موبایل امکان بازیابی اکانتتان وجود دارد.
  • امنیت کیف پول مهمترین ویژگی هر کیف پول است که دیجی کوین با تفکیک کیف پول ها توانسته امنیت زیادی برای سرمایه تان لحاظ کند.
  • بالاترین سرعت در نقد شوندگیبا حفظ موجودی در سایت می‌توانید در لحظه معامله کنید اما اگر قصد انتقال کیف پول به سایت را داشته باشید ممکن است تا نیم ساعت منتظر بمانید که‌‌این عدد در دنیای «معاملات لحظه‌ای» بسیار زیاد است.

رقیب اتریوم

همانطور که گفتیم، اتریوم چندین سال است بر روی پله دوم ارزهای دیجیتال جا خوش کرده است و همین امر باعث شده، رقبا بسیار جدی تر از قبل در صدد کسب جایگاه آن با یکدیگر رقابت کنند. مهمترین این ارزها شامل:

·         کاردانو

·         بیانس کوین

·         تتر

·         دات

سرمایه گذاری روی اتریوم

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال همواره به دو صورت انجام می‌شود. روش اول سرمایه گذاری کوتاه مدت است.
در این روش، افراد سعی دارند بر اساس بازار و نوسان گیری پیش روند.
در این حالت، سعی بر این است که ارز اتر را در کمترین قیمت خریداری کنند و در زمان مناسب با حداکثر سود و حداثل ضرر، ارز را به فروش بگذارند.

اما زمانی که سرمایه گذار تصمیم به هولد یا همان سرمایه گذاری بلند مدت دارد، ارز اتر را خریداری می‌کند و تامدت 3 الی 6 ماه به ارز دست نمی‌زند.
در نهایت ارز یک پیشرفت خوبی داشته و با فروش آن می‌توان سود قابل توجهی را به دست آورد.
در نهایت، این تصمیم با شماست که سرمایه گذاری بلند مدت را انتخاب می‌کنید یا سرمایه گذاری کوتاه مدت و استفاده از خرس‌های بازار.

آینده اتریوم | پیش بینی اتریوم

شنیده ها و حتی دیده ها، خبر از افزایش ارزش اتریوم را می‌دهد. مهمترین دلیل آن ارتقاء بلاکچین اتریوم از اتریوم 1 به اتریوم 2 است. اما آیا این به روزرسانی از اتریوم 1 به اتریوم 2 به نفع سرمایه گذاران خواهد بود یا به ضرر؟
جواب این پرسش را تنها می‌توان به دو صورت پیدا کرد. یکی تحلیل تکنیکال و دیگری تحلیل فاندامنتال.

قبل از آنکه به بررسی مختصری از تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بپردازیم؛  بهتر است بدانید که اتریوم 2، طی 3 فاز انجام خواهد شد. فاز صفر آن در آبان 99 کلید خورد که شاهد افزایش 14 میلیونی تا پایان سال 99 بودیم.

اما برای فاز یک و فاز دو، همه چی به تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال بستگی دارد.

در تحلیل فاندامنتال ما عوامل بیرونی را زیر نظر می‌گیریم. مثلا بررسی می‌کنیم، دلیل سیاسی اجتماعی که سری قبل اتریوم را دگرگون کرد چه بود؟ آیا تغییر یک سیاست مدار باعث این روند شد یا عوامل دیگری دخیل بودند؟

در تحلیل تکنیکال، اساس ما نمودار است. ما بر اساس تغعییراتی که کندل ها می‌کنند پیش بینی می‌کنیم کی وارد بازار شویم و کی از بازار خارج شویم. علاوه بر آن بررسی می‌کنیم آخرین باری که نمودار حد ایکس را پر کرده است، چه اتفاقی برایش افتاده است؟
آیا بلافاصله سقوط کرده یا با یک روند نسبتا قوی به صعود خود ادامه داده است؟

واضح‌ترین مثال برای درک صحیح تر تفاوت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، بورس ایران است. ارزش بورس ایران، روی نمودار روز به روز پیشرفت اساسی دارد اما متاسفانه با جا به جایی یک نفر یا اظهار نظر یک فرد، ارزش بورس به یکباره افت خواهد کرد.

 

 یکی از خدمات پر کاربرد باربری ها، ارائه وانت بار با راننده مجرب برای حمل اثاثیه منزل و اثاث کشی است. با استفاده از وانت بار شما می‌توانید به راحتی نقل و انتقال خود را از مکانی به مکان دیگر انجام دهید.

یکی از بهترین باربری های تهران جهت خدمات وانت بار، اتوبار جابه جا بار است.

وانت بار اینترنتی

جابه جا بار با توجه بر آن‌که امروزه اکثر افراد کارها و امور روزمره خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند،خدمات اینترنتی از جمله سفارش وانت بار را برای شما عزیزان تهرانی فراهم آورده است.

راننده وانت بار

یکی از نکات مهم و ضروری در ارائه خدمات اینترنتی باربری استفاده از تجهیزات و رانندگان خبره است. باربری‌های تهران اصولا از رانندگان مجرب و خبره و مسلط به مسیر های شهری و بین شهری استفاده می‌کنند.
یکی از توانایی های راننده وانت بار باید این باشد که در شرایط آب و هوایی نامناسب، بتواند اثاث مشتری از امن ترین مسیر بدون کمترین چالشی جابه جا نماید.

چه موقع سفارش وانت بار دهیم؟

اصولا یکی از سوالات رایج از شرکتهای باربری این است که برای جابه جایی اثاثیه منزل یا حمل لوازم اداری، از وانت بار استفاده کنند یا نیسان بار؟
باید در جواب به این سوال این‌گونه پاسخ داد که، قدرت و توان ماشین‌ها با هم متفات است. و سفارش شما بسته به اندازه و حجم وسایلتان همچنین مسیر و مسافتی که میخواهید طی کنید متفاوت است.
در صورتی‌که بار شما قرار است به شهرستان ارسال شود و مسافت دوری‌ست، از نیسان بار که قدرت بیشتری نیز دارد استفاده کنید بهتر است. بلعکس برای مسافت‌های کوتاه وانت بار گزینه ایده آلتری‌ست.

البته شما اگر تعداد وسایل مورد نیازتان برای حمل زیاد باشد وانت بار نیز گزینه مناسبی نیست. وانت بار بیشتر مناسب افرادی‌ست که تعداد وسایل کمتر در اندازه‌های کوچکتر را می خواهند جابه جا نمایند است.

وانت بار ارزان در تهران

اگر جهت حمل اثاثیه عروس و منزل خود به دنبال وانت بار با قیمت ارزان هستید، پیشنهاد میکنم این کار را نکنید. زیرا اقلام و وسایل شما در شرایط کنونی، برای خرید نیاز به هزینه‌های سنگینی دارد. متاسفانه تورم قیمت ها بر روی وسایل خانه و اداری نیز تاثیر خود را گذاشته است.
پس وسایل شما برای شما حکم سرمایه شما را دارند. در نتیجه برای گرفتن وانت بار به دنبال ارزان آن نباشید! به دنبال خدمات برتر و نوینی باشید که با یفیت بالا حمل و بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام دهند و در حفظ سرمایه شما کوشا باشند.
در واقع در اینجا برای کرایه وانت بار هزینه بیتری کنید، سود آن به جیب خودتان بر می‌گردد!

نرخ وانت بار

شاید برای شما نیز سوال باشد که هزینه ونرخ کرایه بار را باید بر چه اساسی سنجید؟ در این خصوص باید بگویم که، بسته به تعداد افرادی که به عنوان کارگر اجاره می کنید و مسافت  شما نرخ ها متفاوت است. ولی به طور معقول از 250 هزار تومان به بالا می باشد.
توجه کنید قبل از سفارش وانت بار از باربری مد نظرتان، قیمت و نرخ کرایه وانت را از اتحادیه باربری تهران بپرسید. شرکت‌های زیادی هستن که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت،  قیمت منصفانه طبق نرخ اتحادیه را میگیرند.

البته یکی دیگر از عوامل مهم در نرخ و قیمت کرایه وانت بار تهران، محدوده و منطقه حمل بار است. این‌که در یک منطقه هستید یا نه بر طول مسافت و گذر از مسیر های متععدی را شامل میشود.

شما می توانید با سرچ کلمه وانت بار تهران در سطح اینترنت با شرکت های مختلف باربری که در این خصوص خدمات ارائه میدهند آشنا شوید و زنگ بزنید . قیمت های مختلف را بپرسید و در نهایت با توجه به سابقه کار شرکت باربری، تعداد رضایت مشتریان و قیمت، شرکت سافرش دهنده وانت بار خود را انتخاب نمایید.

در این بین به شدت به نظرات مشتریان قدیمی توجه لازم را داشته باشید. متاسفانه خیلی از باربی ها بدون توجه به این امر وانت بار از شرکت مربوطه سفارش می گیرند و بعد از اتمام کار از راننده و خدمات وانت بار آن شرکت ناراضی هستند.

در واقع رانندگان وانت بار نقش مهمی را در کیفیت این سفارش ارائه می دهند. راننده ای که مجرب و سالم باشه بسیار مهم است. متاسفانه تعداد انگشت شماری از رانندگان دیده می شوند که معتاد هستند و ممکن است هوشیاری کامل را در هنگام رانندگی نداشته باشند و این بر روی خدماتی که ارائه می دهند تاثیر منفی بگذارد.

توجه داشته باشید که قیمت وانت بار با نیسان بار و کرایه خاور قطعا متفاوت است.

شناسه وانت بار

اگر از وانت بارهایی که عضو اتحادیه باربری نیستند و شناه صنفی ندارند استفاده کنید، در واقع هیچ تضمینی برای ارسال و حمل بار ایمن برای شما وجود ندارد.

قابل ذکر است که تمامی باربری های سطح تهران، موظف به این هستند که هزینه های خود را بر اساس نرخ اتحادیه باربری ارائه دهند. در صورت تخلف و ارائه قیمت بالاتر کافیست از شرکت مربوطه به اتحادیه شکایت کنید تا انها بررسی هاس لازم را در این خصوص انجام دهند.

به طور کلی برای کرایه وانت بار با توجه به سابقه رضایت و تجربه مشتریان قدیمی تر سفارش دهید. در این خصوص می توانید فروم مختلف که در زیمنه باربری نیز هستند را مطالعه و با زنگ به شرکت مربوطه اطلاعات لازم و موسخ را بشنوید. د ر این باب از نوع بیمه سابقه رانندگان خدمات ویژه شرکت باربری سوال پرسیده و بر طبق آن نهایتا انتخاب خود را برای شرکت باربری منتخب جهت سفارش وانت بار اقدام نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن