حداقل هزینه ثبت شرکت

ارزانترین هزینه ثبت شرکت ثبت ملل در سال ۱۴۰۰  تخمین و بررسی هزینه ثبت شرکت ثبت ملل یکی از مهمترین اقداما

توسط FARDAALEFBA در 8 خرداد 1400

ارزانترین هزینه ثبت شرکت ثبت ملل در سال ۱۴۰۰

 تخمین و بررسی هزینه ثبت شرکت ثبت ملل یکی از مهمترین اقداماتی است که متقاضیان ثبت تغییرات شرکت ها انجام می‌دهند و اطلاع دقیق و بروز از هزینه های ثبت شرکت مستلزم تجربه و دانش کافی از تمامی اقدامات لازم ثبت شرکت از اولین گام تا انتها و همچنین اطلاع از آئین نامه‌ها و دستورالعمل های اداره ثبت شرکت‌ها و انجام مستمر و هر روزه امور ثبت شرکت است.

هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  با توجه به آنکه کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی ثبت ملل بصورت مداوم و مستمر به انجام مشاوره‌های تخصصی و رایگان و انجام امور ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری و اقدامات مورد نیاز و بعضاً ضروری قبل و بعد از آن با حداقل هزینه و زمان در تمام طول سال مشغول هستند، هزینه ثبت شرکت ثبت ملل در این مقاله به تشریح کلیه هزینه های ثبت شرکت از ابتدا تا انتها و به صورت صفر تا ۱۰۰ پرداخته‌اند، به گونه‌ای که هیچ نکته مبهمی وجود ندارد.

هزینه های ثبت شرکت با مسئولیت محدود از صفر تا ۱۰۰ و بدون هیچگونه افزایشی، هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  با سرمایه ثبتی ۱۰۰/۰۰۰ تومان (صد هزار تومان) به شرح ذیل است:

۱- هزینه مشاوره تخصصی با کارشناسان خبره و با تجربه موسسه حقوقی ثبت ملل: کاملاً رایگان

 

۲- هزینه تعیین نام شرکت ۴/۰۰۰ تومان (چهار هزار تومان)

۳- هزینه تهیه پوشه، پاکت، گیره، پست و اقلامی از این دست حدوداً ۳۰/۰۰۰ تومان (سی هزار تومان)

 

۴- حق الوکاله وکیل دادگستری حدوداً ۲۴۰/۰۰۰ تومان (دویست و چهل هزار تومان)

۵- هزینه حق الثبت ۵۰/۰۰۰ تومان (پنجاه هزار تومان)

 نکته: هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  پس از ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکت‌ها و دریافت مدارک، اقدامی که مطابق با قانون تجارت ضروری است، اعلان عمومی از طریق انتشار هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار شرکت است.

 

هزینه درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی

هزینه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار بستگی هزینه ثبت شرکت ثبت ملل به تعداد کلمات و حروفی دارد که روزنامه‌های فوق بر اساس اطلاعات شرکت منتشر می کنند.

هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  همچنین هزینه آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار تا حدود زیادی بستگی به نوع روزنامه‌ای دارد که انتخاب می نمایید.

 

بطور مثال هزینه انتشار آگهی در روزنامه همشهری در شرایط مساوی، چند برابر هزینه انتشار آگهی در روزنامه ابرار است.

 

هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  هزینه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی به طور میانگین و بر اساس تعداد کلمات و حروف اطلاعات ثبتی شرکت، از ۱۵۵/۰۰۰ تومان (صد و  پنجاه و پنج هزار تومان) به بالا است.

 هزینه روزنامه کثیرالانتشار ثبت شرکت

هزینه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیر الانتشار با توجه به اینکه کدام روزنامه هزینه ثبت شرکت ثبت ملل را انتخاب کرده باشید تفاوت بسیاری دارد، امّا با فرض بر اینکه روزنامه انتخابی شما روزنامه ابرار باشد، هزینه آن تقریباً با هزینه روزنامه رسمی یکسان است و به طور میانگین و هزینه ثبت شرکت ثبت ملل بر اساس تعداد کلمات و حروف اطلاعات ثبتی شرکت، از ۱۵۵/۰۰۰ تومان (صد و  پنجاه و پنج هزار تومان) به بالا است.

هزینه های ثبت شرکت سهامی خاص با توجه به اینکه تعداد نفرات حاضر در شرکت سهامی خاص حداقل ۵ نفر است (با این توضیح که حداقل تعداد نفرات لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۲ نفر است) و نیازمند صرف وقت و انرژی بیشتری برای انجام امور ثبت شرکت است، هزینه ثبت شرکت ثبت ملل در اکثر قریب به اتفاق موسسات ثبتی هزینه ثبت شرکت ثبت ملل سهامی خاص نسبت به هزینه ثبت شرکت ثبت ملل با مسئولیت محدود بیشتر است (بعضا تا ۲ برابر بیشتر).

هزینه ثبت شرکت در خارج از کشور

هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  اما در موسسه حقوقی ثبت ملل و به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان و موکلین گرامی و برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر ایشان، هزینه‌های ثبت شرکت سهامی خاص با هزینه ثبت شرکت ثبت ملل با مسئولیت محدود کاملاً یکسان است و از صفر تا ۱۰۰ و بدون هیچگونه افزایشی، با سرمایه ثبتی ۱۰۰/۰۰۰ تومان (صد هزار تومان) به شرح ذیل است:

 

 

 

۱- هزینه مشاوره تخصصی با کارشناسان خبره و با تجربه هزینه ثبت شرکت ثبت ملل موسسه حقوقی ثبت ملل: کاملاً رایگان

 

 

 

۲- هزینه تعیین نام شرکت ۴/۰۰۰ تومان (چهار هزار تومان)

 

 

 

۳- هزینه تهیه پوشه، هزینه ثبت شرکت ثبت ملل پاکت، گیره، پست و اقلامی از این دست حدوداً ۳۰/۰۰۰ تومان (سی هزار تومان)

 حدود هزینه ثبت شرکت

نکته: هزینه ثبت شرکت ثبت ملل  پس از انجام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت‌ها و دریافت مدارک، اقدامی که مطابق با قانون تجارت ضروری است، اعلان عمومی از طریق انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار شرکت است که هزینه‌های مربوط به هزینه ثبت شرکت ثبت ملل انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن