بر اساس مطالعهای که اخیراً نشان داده است که رهبران «اشتباه» شرکتها اهمیت تصدی پست را «بهطور قابلتوجهی دستکم میگیرند»، اکثر آمریکاییها، صرفنظر از وابستگیهای سیاسی، تمایلی به صحبت در مورد مسائل اجتماعی گستردهتر ندارند.
یک نظرسنجی که روز دوشنبه در یک نظرسنجی به نام The Speech Trap منتشر شد، نشان می دهد که اکثریت دو حزبی رأی دهندگان در انتخابات 2020 معتقدند شرکت ها باید زمان کمتری را صرف فعالیت های عدالت اجتماعی نامرتبط کنند و بر توسعه و فروش محصولات خود تمرکز کنند.
یک نظرسنجی که توسط شرکت تحلیل داده Brunswick Group بین سپتامبر و اکتبر انجام شد، از حدود 300 رهبر شرکت ها و 800 نفر که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رای دادند، نظرسنجی کرد. تنها 36٪ از رای دهندگان معتقدند. "بی ابهام" که شرکت ها باید در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند، در حالی که 63 درصد از مدیران فکر می کنند انجام این کار مهم است.
با اشاره به اینکه نخبگان تجاری بودند "در مرحله نیست" این گزارش با نسبت احساسات عمومی گستردهتر دو به یک، چگونگی تلاشهای مشارکت اجتماعی شرکتها را نشان میدهد. اغلب آنها باور نمی کنند که معتبر باشند... توسط مردم در هر بخش از طیف سیاسی و اجتماعی-اقتصادی."
ادامه مطلب
در حالی که اعتراف کرد که وجود داشته است "فشار عظیم" از سازمان ها به "به هر اتفاقی که می افتد پاسخ دهید" این مطالعه هشدار می دهد که "انگیزه ای برای سنگین کردن هر موضوع اجتماعی" در این صورت می تواند به اعتبار شرکت ها آسیب برساند "توسط تماشاگران نادیده گرفته شد" و از آنچه مردم می خواهند مستثنی شده است».
در همین حال، تفاوت بین تفکر شرکتی و احساسات عمومی در مورد اثربخشی کمپین درک شده به همان اندازه آشکار است. این مطالعه اشاره کرد که الف "به شدت باد کرده" احساس اثربخشی در میان تقریباً سه چهارم مدیران مورد بررسی که "من بیش از حد تخمین می زنم" موفقیت چنین تلاش های ارتباطی در مقایسه با تنها 39 درصد از رای دهندگان.
علاوه بر این، بیش از 60 درصد از رای دهندگان معتقدند شرکتها فقط در مورد مسائل اجتماعی صحبت میکنند تا برای مصرفکنندگان بهتر دیده شوند و صادق نیستند.» در حالی که اکثر مدیران بر این باورند که اقدامات آنها بر اساس تمایل است "دستیابی به تغییر واقعی."
هر دو گروه از پاسخ دهندگان نیز در اولویت موضوعات تقسیم شدند. در حالی که هر دو گروه سلامت را به عنوان یک نگرانی اصلی رتبه بندی کردند، رهبران تغییرات آب و هوایی، محرمانه بودن داده ها، نژادپرستی و خشونت با اسلحه (به ترتیب) را به عنوان مهمترین موضوعات بعدی خود رتبه بندی کردند. در حالی که عموم مردم بی خانمانی را به عنوان دومین حوزه نگرانی و به دنبال آن سلامت روان، بیکاری و پیشگیری از جرم می دانند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- منچستر یونایتد در مقابل وستهام رسمی خط-یو پی اس: اخبار تیم پیش از لیگ برتر ثابت امشب
- اخطار قبلی مرگبار 2 خالق عذر خواهی برای توهین آمیز درمان trans شخصیت
- قاضی دستور واکسینه شدن دختر 11 ساله را با وجود مخالفت پدر داد - RT USA News
- تاتنهام مقابل اورتون تایید خط-یو پی اس برای لیگ برتر ثابت امشب
- استفاده از 7 اسباب بازی روشها مانند متخصصین
- Reddit - Dive Into Anything
- نمی پرداخت $64, Turbocharge کامپیوتر خود را با کینگستون 480GB A400 داخلی SSD برای $53.99 حمل
- سفر به دنیای پیتر ریش: پیشگام معاصر هنرمند که تبدیل زندگی خود را به یک کولاژ
- لگو سوپر ماریو تجربه جدید در گسترش مجموعه و کلکسیونی از شخصیت های نینتندو
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی