بهترین مرکز چاپ پرچم مذهبی در تهران کجاست؟

چاپ پرچم مذهبی پیوند دین اسلام با فرهنگ ما ایرانیان باعث شده است که در مراسم‌های مذهبی خود از پرچم‌

توسط FARDAALEFBA در 2 تیر 1400

چاپ پرچم مذهبی

پیوند دین اسلام با فرهنگ ما ایرانیان باعث شده است که در مراسم‌های مذهبی خود از پرچم‌های مذهبی استفاده کنیم، پرچم‌های مذهبی انواع مختلفی دارند و در ابعاد متفاوت و با پارچه‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

برای خرید پرچم مذهبی به سایت abanflag مراجعه کنید.

از پرچم‌های مذهبی در چه مواقع و چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

از پرچم‌های مذهبی در مراسمات مذهبی شیعیان و مسلمانان مانند جشن‌ها (تولد ائمه) و عزاداری‌ها (شهادت و وفات ائمه) استفاده می‌شود، پرچم‌ها در مکان‌هایی همچون مساجد، تکایا، هیئت‌ها و حسینیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، همچنین از پرچم‌ها در امام‌زاده‌ها و آرامگاه‌های ائمه استفاده می‌شود.

جهت سفارش پرچم مذهبی اینجا کلیک کنید.

پرچم مذهبی

پرچم نیمه شعبان

یکی از مراسم‌های موردعلاقه شیعیان می‌باشد که در این مراسم برای آذین‌بندی خیابان‌ها از ریسه پرچم‌ها استفاده می‌شود. پرچم‌های آویز، پلاکاردها و پرچم کتیبه نیمه شبعان انواع دیگر پرچم مناسب برای نیمه شعبان هستند که در ابعاد و طرح‌های متفاوت قابل ‌تولیدند، پرچم‌های بزرگ عمودی و افقی با طرح موردنظر مشتریان که مزین شده به نام حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد نیز نوع دیگری از پرچم‌های شعبانیه هستند.

پرچم ماه محرم و ماه صفر

ماه شهادت امام حسین (ع) و وفات پیامبر (ص) در این ماه‌ها هاست، در این ماه ها و مناسبت از انواع پرچم شامل پرچم مذهبی بزرگ، پرچم دستی، پرچم مذهبی لایه باز، پرچم مذهبی اهتزاز و کتیبه پرچم‌ها و حمایل استفاده می‌شود.

جنس پرچم‌های مذهبی

جنس پارچه‌هایی که برای تولید پرچم‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود، حائز اهمیت است چراکه پارچه ها در ایستایی و کیفیت پرچم‌ها تأثیرگذارند، اغلب جنس پارچه‌های پرچم‌های مذهبی ساتن، جیر، مخمل و فلامنت می‌باشد که در رنگ‌های سبز، قرمز، سفید و سیاه تولید می‌شوند.

انواع پرچم‌های مذهبی

1. پرچم مذهبی بزرگ: از این نوع پرچم‌ها در تکایا، مساجد، هیئت‌ها و ... استفاده می‌شود.

2. پرچم دستی: این پرچم‌ها، معمولاً پرچم‌هایی که در دسته‌های عزاداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3. پرچم مذهبی رومیزی: در این نوع پرچم  بر روی میز ها و کانترها در ادارات و شرکت‌ها و... استفاده می‌شود.

4. پرچم مذهبی اهتزاز: از پرچم‌های مذهبی اهتزاز معمولاً در معابر عمومی استفاده می‌شود و از 2 تا 10 متر قابلیت چاپ دارند.

پرچم مذهبی

سایر تولیدات مذهبی

1. پلاکاردهای مذهبی 2. کتیبه‌های مذهبی 3. حمایل مذهبی 4. سربندها

انواع روش‌های چاپ پرچم مذهبی

پرچم‌های مذهبی با انواع مختلفی ازجمله چاپ سیلک، چاپ دیجیتال، چاپ لیزری به‌صورت تک‌ رو و دو رو قابلیت چاپ دارند، همچنین پرچم‌های مذهبی با استفاده از تکه‌دوزی، گلدوزی، زری‌دوزی و بافت قابل‌تولید هستند.

قیمت پرچم مذهبی

قیمت پرچم های مذهبی به عوامل مختلفی نظیر نوع پرچم، جنس پارچه پرچم و ابعاد پرچم بستگی دارد که از طریق تماس با شماره های درج شده در صفحه میتوانید از قیمت پرچم ها مطلع شوید.

پرچم مذهبی

خرید پرچم مذهبی

بهترین مرکز و فروشگاه چاپ و خرید پرچم مذهبی، فروشگاه آبان پرچم است که در تولید و چاپ انواع پرچم ازجمله انواع پرچم مذهبی سابقه درخشان دارد، آبان پرچم، پرچم‌هایی باکیفیت را در ابعاد دلخواه مشتریان با جنس‌های موردنظر آن‌ها تولید می‌کند.

برای سفارش و خرید انواع پرچم‌های مذهبی ازجمله پرچم مذهبی بزرگ، پرچم دستی، پرچم مذهبی رومیزی و پرچم مذهبی اهتزاز و سایر ملزومات مذهبی از طریق شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه آبان پرچم مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن