بهترین سایت فروش ملک

به لطف پیشرفت فضای آنلاین و ورود پلتفرم‌ها و مجله املاک آنلاین به صحنه، خرید و فروش ملک در مقایسه با گذ

توسط FARDAALEFBA در 18 شهریور 1401

به لطف پیشرفت فضای آنلاین و ورود پلتفرم‌ها و مجله املاک آنلاین به صحنه، خرید و فروش ملک در مقایسه با گذشته به فرایند ساده‌تری تبدیل شده است. امروز می‌توانید با صرف انرژی به‌مراتب کمتر خانه، زمین یا ویلای مدنظرتان را پیدا کنید و سریع‌تر از همیشه، پای معامله بنشینید. بااین‌حال، کیفیت این فرایند تا حد زیادی تحت تأثیر سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات ملکی قرار دارد و به همین دلیل است که شناخت بهترین سایت املاک در کشور، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. پس این شما و این هم ۶ مورد از بهترین سایت‌های املاک که باید آن‌ها را بشناسید.

 

ایملک

فهرست شش‌گانه‌ی بهترین سایت املاک را با ایملک  آغاز می‌کنیم. سایت ایملک به‌روزترین سامانه هوشمند خرید و فروش ملک است که بانک اطلاعاتی جامع و گسترده‌ای را متشکل از انواع املاک و مستغلات از سراسر نقاط کشور در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. قابلیت جستجوی املاک در سایت ایملک، ساده و درعین‌حال بسیار پیشرفته است. به‌طوری‌که پس از انتخاب استان، شهر و منطقه می‌توانید نتایج نشان داده‌شده را با استفاده از فیلترهای مختلفی مثل امکانات، قیمت، متراژ، تعداد اتاق‌خواب و … محدودتر کنید و ظرف مدتی کوتاه به گزینه‌هایی برسید که تناسب بیشتری با ایده‌آل‌هایتان دارند. هر آگهی در سایت ایملک حاوی تصاویر باکیفیت و همین‌طور اطلاعات جزئی و دقیق است تا کاربران بتوانند از گزینه‌های مختلف، ارزیابی شفاف‌تری داشته باشند. زومیلا کار درج آگهی فروش یا رهن و اجاره املاک را نیز برای فروشندگان شخصی و تجاری بسیار آسان کرده است. عضویت در این سایت، فرصتی عالی برای آژانس‌ها و مشاوران املاک است تا از طریق ثبت فایل‌هایشان در به‌روزترین سامانه املاک ایران، آن‌ها را در تیررس نگاه جامعه کاربری بزرگ زومیلا قرار دهند.

 

زومیلا بهترین سایت املاک

 

یکی از ویژگی‌های متمایز زومیلا به‌عنوان بهترین سایت املاک، تولید محتوای ارزشمند برای کاربران در بخش وبلاگ است که در این قسمت، از طریق انتشار مقالات متنوع، تلاش می‌کند تا سطح آگاهی بازدیدکنندگان را ارتقا دهد. محتوای این مقالات در بسیاری از مواقع می‌توانند یک مبنای تصمیم‌گیری صحیح را درباره موضوعات مختلف در حوزه املاک مثل خرید ویلا ارزان در شمال،  انتخاب بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان و … برای مخاطب فراهم کنند. زومیلا به‌عنوان بهترین سایت املاک در ایران، یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که از طریق دانلود و نصب آن روی گوشی می‌توانید به خدمات سایت، دسترسی آسان و بلادرنگی داشته باشید. یکی دیگر از وجوه تمایز سایت زومیلا، پشتیبانی کم‌نظیر کارشناسان این مجموعه از مشتریان است که به‌واسطه ارائه بهترین خدمات ممکن، تجربه کاربری خوشایندی را برای آن‌ها رقم می‌زنند.

 

۲. سایت دیوار

سایت دیوار که بی‌تردید نام آن را به‌کرات شنیده‌اید، هرچند یک پلتفرم اختصاصی برای خرید و فروش املاک نیست، اما ازآنجایی‌که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد! را می‌توان در آن پیدا کرد، طبیعتا باید نامش را در فهرست شش‌گانه‌ی بهترین سایت املاک بگنجانیم. این سایت یکی از رایج‌ترین گزینه‌های مراجعه‌ی خریداران، فروشندگان و همین‌طور صاحبان مشاوران املاک محسوب می‌شود. با امکان ثبت آگهی ملک همراه با تصاویر متعدد و همین‌طور ارائه مشخصات، کار را برای فروشندگان و اجاره‌دهندگان ملک بسیار آسان می‌کند. از طرف دیگر، این سایت از سیستم جستجوی پیشرفته‌ای برای خریداران و افرادی که قصد اجاره ملک دارند برخوردار است که می‌توانید آن را با توجه به معیارهای مدنظرتان مانند نوع، قیمت، متراژ و … شخصی‌سازی کنید.

 

دیوار

 

امکان گفتگو با صاحب یک آگهی در محیط پلتفرم و همین‌طور تعیین مختصات مکانی و موقعیت‌یابی املاک روی نقشه از دیگر امکانات کاربردی سایت دیوار است که البته برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی آن را نیز برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید روی گوشی‌تان دانلود و نصب کنید. بااین‌حال، امکان درج آگهی ملک همراه با مشخصات کامل و صادقانه در دیوار، یک بحث و تعهد آگهی‌دهندگان نسبت به این امر، بحثی دیگر است!

 

۳. سایت ملکانا

وقتی صحبت از بهترین سایت املاک می‌شود، نمی‌توان از نام ملکانا به‌سادگی گذشت. یک وب‌سایت ایده‌آل برای خرید و فروش انواع ملک در تهران که به پشتوانه امکانات خوب و متنوع و همین‌طور رابط کاربری ساده و خوشایندی که دارد، توانسته نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. وقتی وارد سایت ملکانا می‌شوید، اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند، نقشه گرافیکیِ بزرگ روی صفحه است که پیمایش آسان بین محلات و مناطق مختلف را به‌منظور یافتن ملک دلخواه، برایتان امکان‌پذیر می‌کند. قسمت جستجوی این سایت که در سمت راست صفحه واقع شده، فیلترهای مختلفی را ارائه می‌دهد تا عملیات جستجو را برای کاربران آسان کند. شما حتی می‌توانید از طریق رسم یک چندضلعی روی نقشه، دامنه جستجوها را مطابق با مناطق مدنظرتان محدود کنید و با اِعمال فیلترهای اضافی، به مرتبط‌ترین نتایج ممکن برسید.

 

بهترین سایت های املاک

 

اگر فروشنده یا صاحب مشاور املاک هستید، به‌راحتی می‌توانید از قسمت «سپردن ملک» نسبت به درج آگهی اختصاصی خودتان در سایت ملکانا اقدام کنید. هر آگهی، دارای یک عنوان مختصر از مشخصات کلی ملک است که در قسمت اطلاعات تکمیلی می‌توان به جزئیات بیشتری درباره آن دست پیدا کرد. از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که می‌تواند یک سایت را در فهرست بهترین سایت املاک جا دهد، این است که امکان بررسی ۳۶۰ درجه‌ای از تصاویر یک ملک و پیمایش در آن را برای خریداران امکان‌پذیر کند که ملکانا این قابلیت فوق‌العاده را از طریق بخش «بازدید مجازی» به کاربرانش ارائه می‌دهد. تخمین قیمت ملک و محاسبه وام و کمیسیون املاک از دیگر بخش‌های کاربردی سایت ملکانا هستند.

 

ایملک

سایت کیلید را باید یک پای ثابت فهرست بهترین سایت املاک دانست. سایتی که علاوه بر رابط کاربر پسند، امکانات جانبی زیادی را در اختیار مراجعه‌کنندگانش قرار می‌دهد. آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یا رهن و اجاره املاک را دارند می‌توانند به‌سادگی در همان صفحه اول سایت کیلید، گزینه‌های مدنظرشان را با اِعمال فیلترهایی مانند نوع، قیمت، تعداد اتاق‌خواب و متراژ پیدا کنند. البته در صورت لزوم، امکان افزودن و اِعمال فیلترهای بیشتری مانند قدمت، شرایط و امکانات جانبی ملک نیز برای برایتان محفوظ است. اگر هم می‌خواهید ملکتان را به فروش برسانید یا برای رهن و اجاره آن اقدام کنید، می‌توانید از قسمت «ثبت آگهی رایگان» و ارائه اطلاعات تکمیلی درباره ملک، این کار را با سرعت و سهولت انجام دهید. اگر هم مایل به برآورد تقریبی قیمت یک ملک هستید می‌توانید با مراجعه به قسمت «قیمت خانه شما»، اطلاعات مربوط به ملک را در فیلدهای مشخص‌شده وارد کنید تا پلتفرم به کمک هوش مصنوعی قدرتمندش، قیمت ملک مورد نظر را با دقت بسیار مناسبی برایتان تخمین بزند.

 

ایملک

 

سایت کیلید به‌عنوان یکی از بهترین سایت املاک ایران، برای آژانس‌ها و مشاوران املاک مستقل، یک پروژه کاملا مجزا و حرفه‌ای را تحت عنوان «کیلید پرو» طراحی کرده که در این پروژه، متناسب با نیازهای حرفه‌ای کاربران، خدمات متمایزی را در زمینه ثبت فایل‌های املاک به آن‌ها ارائه می‌دهد. ضمناً شما می‌توانید اپلیکیشن کیلید را نیز برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS دانلود و روی گوشی‌تان نصب کنید.

 

۵. سایت شیپور

در این قسمت از بررسی فهرست بهترین سایت املاک، به شیپور می‌رسیم. سایتی که سازوکار آن تا حد زیادی مشابه دیوار است و از آن برای خرید و فروش کالاها و خدمات مختلفی استفاده می‌کنند که املاک، یکی از شاخص‌ترین آن‌هاست. رابط کاربری سایت، ساده و خوشایند است و علیرغم اینکه قابلیت‌های اختصاصی متمایزی ارائه نمی‌دهد، اما وسعت جامعه کاربران، بانک اطلاعاتی مناسب و همین‌طور سیستم جستجوی قابل قبول، آن را به یک گزینه مناسب برای خرید، فروش یا رهن و اجاره املاک تبدیل می‌کند. امکان چت با آگهی‌دهندگان در محیط پلتفرم و همین‌طور برقراری تماس با آن‌ها از دیگر قابلیت‌های سایت شیپور است که از طریق دریافت اپلیکیشن آن می‌توانید با سهولت بیشتری به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

شیپور

 

۶. سایت ایران فایل

سایت ایران فایل، در واقع یک موتور جستجوی املاک و مستغلات است که محیطی کاربرپسند و درعین‌حال حرفه‌ای دارد که بانک اطلاعاتی جامعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و به همین دلیل نام آن باید در فهرست شش‌گانه‌ی بهترین سایت املاک قرار گیرد. فروشندگان و صاحبان آژانس و مشاوران املاک مستقل نیز می‌توانند برای درج آگهی املاک از این سایت استفاده کنند. املاک قابل معامله در ایران فایل، در پنج گروه آپارتمان، اداری، تجاری، کلنگی و زمین و نهایتاً مستغلات و ویلایی دسته‌بندی شده‌اند که با انتخاب هر سربرگ و انتخاب فیلترهایی مانند قدمت، قیمت و زیربنا می‌توانید به گزینه‌های موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

 

برترین سایت های املاک

 

ایران فایل به‌عنوان یکی از بهترین سایت املاک کشور، دارای یک سیستم هوشمند است که می‌تواند کاربرانی را که در جستجوی املاک هستند، به‌صورت خودکار از پیدا شدن گزینه‌هایی که با معیارهایشان همخوانی دارند، مطلع کند که این قابلیت، شانس یافتن ملک مناسب را برای آن‌ها به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد. برقراری ارتباط با مالکان و آگهی‌دهندگان و همین‌طور معاوضه املاک، از دیگر امکانات ویژه ایران فایل هستند که با عضویت در این پلتفرم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. ناگفته نمانَد که ایران فایل، هنوز اپلیکیشنی را برای استفاده بهتر از امکانات پلتفرمش عرضه نکرده اما انتظار می‌رود این امر در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

 

تصاحب عنوان بهترین سایت املاک، هدف و افتخار زومیلاست

محوریت اصلی نگارش این مقاله، بهترین سایت املاک بود که در آن تلاش کردیم ضمن معرفی شش مورد از بهترین‌های بازار ملک در ایران، توضیحات مفیدی را درباره هر کدام از آن‌ها و قابلیت‌هایشان خدمتتان ارائه دهیم. ما در زومیلا بر این باوریم که کیفیت در ارائه خدمات، نقطه پایان ندارد و به همین علت، در راستای تعهد به فلسفه بهبود مستمر و جلب رضایت حداکثری مشتریان گرامی، بی‌وقفه می‌کوشیم. زومیلا در راستای تصاحب عنوان بهترین سایت املاک ایران، ارائه خدمات ارزش‌آفرین به شما خوبان را افتخار خود می‌داند و کارشناسان ما، همواره آماده و مشتاق راهنمایی خریداران، فروشندگان و همین‌طور مشاوران و آژانس‌های املاک برای استفاده هر چه بهتر از خدمات سایت هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن