بررسی فوائد و مزایای استفاده از شیشه شیر اونت در بازار

شیشه شیر نقش بسیار مهمی در تغذیه کودکان دارد چرا که نوزاد در ابتدای تولد فقط قادر به مکیدن است پس نیاز به وسیل

توسط FARDAALEFBA در 1 تیر 1400

شیشه شیر نقش بسیار مهمی در تغذیه کودکان دارد چرا که نوزاد در ابتدای تولد فقط قادر به مکیدن است پس نیاز به وسیله ای دارد که شبیه به سینه مادر باشد. شیشه شیر ها باید با کیفیت باشند تا بتوانند نقش خود را به خوبی به انجام برسانند.

یک برند بسیار معروف در سطح جهان به نام شیشه شیر اونت وجود دارد که اگر به پزشک متخصص مراجعه کنید معمولا استفاده از این شیشه شیر را توصیه می کنند چرا که شیشه شیر های تولیدی توسط این برند دارای خاصیت آنتی کولیک است و مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر آن ها می پردازیم.

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

فواید و مزایای شیشه شیر اونت؛

یکی از مزیت های بسیار مهم شیشه شیر اونت قابلیت آنتی کولیک بودن است، نوزاد هنگام مکیدن شیر مقداری هوا را نیز وارد دهان خود می کند اما چون سیستم گوارشی ضعیفی دارد قادر به خارج کردن هوا از طریق دهان نیست همین عامل سبب به وجود آمدن کولیک معده و نفخ و دل درد می شود. جلوگيري از كوليك معده كودك با شيشه برند فیلیپس اونت كه موفق شده شیشه شیر هایی را طراحی کند که کمترین میزان هوا وارد بدن نوزاد شود و در نتیجه کولیک معده رخ ندهد.

یک مزیت مهم دیگر شیشه شیر های اونت داشتن سر شیشه های سیلیکونی است. در گذشته سر شیشه ها پلاستیکی بودند بنابراین به راحتی پاره می شدند اما برند فیلیپس اونت سر شیشه های خود را از سیلیکون های مرغوب و با کیفیت ساخته است که هم مواد مضر ندارند هم مقاومت بیشتری دارند و هم شیر با حالت بهتری از آن خارج می شود. یک مشکلی که سر شیشه ها داشتند این بود که برخی از نوزادان حساس تر، آن را پس می زدند که این عامل باعث نگرانی مادرانی شده بود که حتما برای تغذیه نوزاد به شیشه شیر نیاز داشتند اما برند فیلیپس اونت با نزدیک ترین طراحی سر شیشه ها به شکل سینه مادر، توانست این مشکل را نیز برطرف سازد.

یکی دیگر از موارد مزایای این شیشه شیر ها می توان به طراحی ارگونومیک آن ها اشاره کرد. برند فیلیپس اونت تلاش کرد تا شیشه ها را طوری طراحی کند که کودکان به راحتی بتوانند آن را در دست بگیرند.

فاکتور های قیمت گذاری شیشه شیر اونت؛

شیشه شیر های اونت در دو مدل طلقی و پیرکس طراحی و تولید می شوند که طبیعتا مدل پیرکس گران تر از مدل طلقی است.

یک فاکتور دیگر برای تعیین قیمت، سایز شیشه شیر است یعنی شیشه شیر ها چون در میل های مختلف تولید می شوند، میل کمتر ارزان قیمت تر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن