بالش بارداری دی روحه اصل یو شکل سی شکل

بالش بارداری  در ان مقاله تمامی مواردی که میتوانید به خرید بهتر شما برای بالشت های حاملگی کمک کند تهیه و

توسط FARDAALEFBA در 17 شهریور 1400

بالش بارداری  در ان مقاله تمامی مواردی که میتوانید به خرید بهتر شما برای بالشت های حاملگی کمک کند تهیه و تشریح کرده ایم با ما همراه باشید

بالشت بارداری

بالش بارداری یو شکل و سی شکل u c

به شکل C: بالش بدن عالی Leachco Snoogle Chic
Leachco همچنین اخیراً نسخه جدیدی از Snoogle اصلی را با نام “Chic Supreme” منتشر كرده است – تفاوت اصلی این است كه این مورد با روكشی راحت و بافته شده از پیراهن همراه است ، كه به نظر برخی نرمتر از مواد پنبه ای اصلی است.

“پسر عموی من تازه صاحب نوزادی شد و من به او Leachco Snoogle Chic Supreme ، نسخه به روز شده Snoogle اصلی را که در آخرین بارداری بارداری داشتم هدیه دادم که برای من نجات دهنده زندگی بود. من عمدتاً خوابیده کنار هستم اما انعطاف پذیری Snoogle به من اجازه می دهد ، بدون توجه به اینکه در چه موقعیتی قرار داشتم ، در هر نقطه از آخرین بارداری راحت باشم. ” – سوزان چان ، وبلاگ نویس والدین در Mom Confessionals ، پزشک پرستار کودک و متخصص مجاز شیردهی

خرید آن: 66 دلار ، shop.nordstrom.com

ممکن است تصویر شامل پوشاک لباس انسان و فرد باشد
3
بالش بارداری به شکل C: بالش حاملگی کل بدن Boppy Slipcover
بالش Boppy کانتور شده یکی دیگر از موارد فوق العاده محبوب در بین مادران است (این برند همچنین بالش های مخصوص پرستاری ، حامل های کودک و صندلی های مخصوص مخصوص خواب را که اغلب در لیست های ثبت نام نوزادان قرار می گیرند ، ایجاد می کند). این طراحی شده است تا منحنی دست انداز کودک شما را دنبال کند و دارای یک پوشش دنج و قابل شستشو در ماشین است.

قیمت بالش بارداری

خرید اینترنتی بالش بارداری

“این یکی فضای زیادی را اشغال نمی کند بنابراین در تخت اتاق برای سایر انسانها و حیوانات خانگی وجود دارد. در وسطی که شکم آرام می گیرد نسبتاً نرم تر است ، اما با این وجود پشتیبانی را که برای بلند شدن کمی شکم لازم است فراهم می کند. بعد از بارداری هنوز هم می توان از این بالش برای حمایت از کمر استفاده کرد ، یا آن را جمع کرد و در بین پاها قرار داد تا راحتی بیشتری در خواب ایجاد کند. “- کارما تودور ، معلم دولا و یوگا

بهترین بالش های بارداری در آمازون ، به گفته Hyperenthusiastic Reviewers
توسط ویراستاران
انتخاب مردم
به People’s Choice خوش آمدید ، جایی که ما بهترین محصولات را بررسی می کنیم و متقاعد کننده ترین نظرات را از آنها جدا می کنیم. (می توانید درباره سیستم رتبه بندی ما و نحوه انتخاب هر مورد بیشتر بدانید.)

تشک حاملگی

عکس: آمازون
بارداری می تواند چالش های غیرمنتظره زیادی را به همراه داشته باشد – خواب راحت یکی از آنهاست. و در حالی که سایر موارد ضروری بارداری – مانند بالش های پرستاری ، محصولات مراقبت از پوست بدون بارداری ، شلوار چسبان کش دار و کت های زمستانی غیر شنیع – را در اینجا پوشش داده ایم ، اما بهترین بالش های بارداری را جمع آوری کرده ایم ، با علاقه ترین بازرسان آمازون.

مقالات مرتبط: بهترین بالش های پرستاری | بهترین بالش های بدن

بالش بارداری با بهترین امتیاز
تمام بدن PharMeDoc به شکل U
تمام بدن PharMeDoc به شکل U
48 دلار
زنان و مردان به طور یکسان (باردار یا غیر از این) این بالش U شکل را دقیقاً همان چیزی می دانند که برای یک خواب راحت در شب نیاز دارند ، با یک پوشش پنبه ای خنک ، پر پلی استر خیلی محکم و بالشتک کناری جداشونده. “این یک تغییر دهنده بازی بوده است. شما هرگز در حین بارداری کاملاً نخوابید ، اما این دردهای زیادی را برای من تسکین داده و واقعاً نرم و دنج است. ” آنها کار با بالش کناری جداشونده را آسان می دانند و از این پشتیبانی می کنند که هم از جلو و هم از پشت پشتیبانی می کند ، “شبیه نوازش ، بسیار خوب!” یک بازبینی باردار دیگر حتی می گوید که این بالش خیلی خوب است که با آن دست و پنجه نرم کنی و “بین من و شخص مهم دیگر شروع به کار کرد. او گفت که من ترجیح می دهم به جای او با بالش صورتی ام نگه داشته و بخوابم. تقصیر من نیست که این بالش خیلی لعنتی و شگفت آور است. بعلاوه این به من نمی گوید که چقدر حامله هستم با من نگاه می کنم یا با من بحث می کنم یا وقتی که به آن احتیاج دارم من را فرو می نشاند. ” اما شاید آن شخص مهم فقط به بالش خود احتیاج داشته باشد ، مانند این مرد 36 ساله که آن را برای خوابیدن و خوابیدن به همان اندازه آشکار می کند: “چگونه کسی می تواند به همه این زنان باردار نگاه کند که در این بالش ها بسیار دنج است و تعجب نکند چرا همه نمی توانند آنقدر دنج باشند؟ بنابراین یکی خریدم. و فوق العاده است این همان چیزی است که من می خواهم بالش باشد. ایده آل برای خوابانهای کنار من مثل من یا حتی فقط دور هم نشسته. ”

بالش بارداری با بهترین امتیاز (ارزان تر)
گوه حاملگی Boppy
گوه حاملگی Boppy

تشک بارداری

16 دلار
یکی از منتقدان می نویسد: “من از کوچک بودن این بالش شوکه شدم و تقریباً آن را پس دادم.” اما بعد از استفاده از آن ، نظر او تغییر کرد. در واقع ، “من 4 ماه گذشته از آن به صورت شبانه استفاده کرده ام و آن را دوست دارم.” بسیاری از بازرسان همچنین فکر می کردند که این بالش مناسب برای بودجه در ابتدا بسیار محکم است ، اما یک بازرس باردار می گوید ، “من فکر می کنم این اندازه مناسب برای حمایت از دست انداز من بدون گرفتن بیش از حد املاک و مستغلات تختخواب و استحکام کامل برای حمایت از بدون اینکه ناراحت کننده باشم. ” و بازرسان می گویند این بالش گوه برای تمام مراحل بارداری مفید است. یکی از منتقدان می نویسد: “اوایل ، آن را در پشت نگه داشتم تا از خوابیدن صاف به پشت و بعداً در زیر شکم برای کمی حمایت اضافی تکان دهم.” و یک بررسی کننده دیگر حتی می گوید که داشتن پس از زایمان خوب است: “هنگامی که به پهلو می خوابم برای کاهش فشار بر پستانم (به دلیل گرفتگی شیردهی) به عنوان یک گوه بسیار مفید است.”

16 دلار در AMAZON
بهترین بالش بارداری U شکل Jersey
بدن به شکل U AngQi با روکش جرسی
86 دلار اکنون 43 درصد تخفیف دارد

بالش بارداری دی روحه

49 دلار
بالش های حاملگی حروف حروف زیادی در بازار وجود دارد ، اما بازرسان دریافتند که شکل U بیشترین انعطاف پذیری را به آنها ارائه می دهد ، از جمله کسی که شکل U را نسبت به بالش های منحنی C دیگر ترجیح می دهد ، زیرا من معمولاً دوست دارم موقعیت ها را تغییر دهم شب و این یکی به شما اجازه می دهد دقیقاً همان کار را انجام دهید. ” دیگری می گوید این بالش “با پشتیبانی از پشت و همچنین داشتن طرف دیگر برای حمایت از شکم و رفتن بین پاهای من ، به من کمک می کند تا راحت تر بخوابم.” و از آنجا که این بالش بارداری به شکل U AngQi دارای روکش پنبه ای جرسی است ، “قابل تنفس است ، بنابراین باعث تعریق من نمی شود.” بازبینی دیگر پارچه را توصیف می کند: “نه خاك سوپر ، كه من آن را دوست دارم ، اما بسیار نرم است ، و پارچه نرم و اصلاً خراشیده نیست.” بازرسان همچنین دوست دارند که این جلد قابل شستشو باشد و این را می توان در طول بارداری و حتی بعد از آن استفاده کرد ، “به روش های مختلف نشستن و همچنین به عنوان بالش شیرده هنگام ورود کودک.”

بهترین بالش های بارداری با نام های بسیاری شناخته می شود از جمله: بالش حاملگی ، بالش تقویت کننده و بالش خواب کناری. هرچه می خواهید آن را بنامید ؛ خرید بالش بارداری می تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که در دوران بارداری انجام می دهید. بنابراین من می خواهم 8 را که توسط mamas توصیه شده است ، با شما به اشتراک بگذارم.

از تجربه شخصی خودم هنگام بارداری ، گاهی اوقات ، خواب راحت شبانه را دشوار می دیدم. به دلایل زیادی که خارج از کنترل من بود ، احساس می کردم خوابیدن در طول شب غیرممکن است. وقتی در طول بارداری خودم شبهای بی خوابی را تجربه کردم ، بر نحوه عملکرد روز بعد من تأثیر گذاشت.

شکم شما در حال رشد است
شاید کمردرد شما در حال افزایش باشد. هورمون های بارداری در کل بدن شما آسیب می بینند. رنج شما از یکی از تغییرات شایع بدن و علائم بارداری که مانع از خواب خوب شبانه شما می شود.

كمك كمكی كه می توانید بگیرید بسیار ارزشمند است. و این جایی است که می تواند کمک کند. پیشنهادی بخرید
من می خواهم نکاتی در مورد خرید بهترین بالش برای شما به اشتراک بگذارم! بالش های خوب زیادی در بازار وجود دارد ، اما همه آنها یکسان نیستند. هنگام خرید بالش ، نکات اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید آن بدانید.

بهترین بالش بارداری در ایران

بهترین بالش بارداری

شما می توانید بالش های بارداری را در بسیاری از فروشگاه های برجسته مانند K Mart ، Target ، Walmart ، Baby Bunting ، Big W و همچنین آنلاین در آمازون پیدا کنید. همچنین فروشگاه های بوتیک کوچکتری وجود دارد که طیف گسترده ای از بالش ها و مارک ها را می فروشند.

می توانید «بهترین بررسی » را در Google تایپ کنید و جدیدترین بازبینی ها را دریافت خواهید کرد. از آنجا می توانید جستجوی بهترین قیمت را شروع کنید. مطمئناً بهترین بررسی های شما از دوستان شما انجام می شود.

بهترین بالش بارداری متناسب با نیازهای شخصی خود را پیدا کنید
به زودی خواهید فهمید که همه بالش ها از کیفیت ، مواد و طراحی یکسانی ساخته نشده اند. برخی بهتر از دیگران به نظر می رسند. اما این به این معنی نیست که برای شما مناسب است. بنابراین لطفاً تحقیقات خود را انجام دهید.

یک مکان خوب برای شروع این است که از دوستان باردار خود بپرسید از چه نوعی استفاده می کنند. در حالی که ما نمی خواهیم از بالش شخص دیگری استفاده کنیم ، شما حداقل می توانید یک یا دو دقیقه آن را امتحان کنید.

با پیشرفت بارداری به سه ماهه سوم ، رشد شکم شما ادامه خواهد یافت. این می تواند چالش های ناخوشایندی را برای شما ایجاد کند. این روی خواب شما تأثیر می گذارد.

بیشتر بالش ها برای خوابیدن به پهلو طراحی شده اند. چرا؟
زیرا در هنگام بارداری باید از خوابیدن به پشت خودداری کنید. اگر از پشت بیدار شدید نباید نگران باشید. فقط کافی است به طرف خود بپیچید. این جایی است که یک بالش می تواند به شما کمک کند تا بیشتر اوقات در کنار خود بمانید.

تولد مرده و خوابیدن به پشت در دوران بارداری

بالش بارداری یو شکل

فرق بالش بارداری یو و سی شکل

تحقیقات جدید نشان می دهد خوابیدن به پشت در دوران بارداری می تواند با قطع جریان خون به نوزاد ، خطر مرده زایی را افزایش دهد.

یک مطالعه اخیر نشان داد که خوابیدن به پشت به طور متوسط ​​11.2 درصد جریان خون در بند ناف را کاهش می دهد. اکسیژن رسیدن به نوزاد متولد شده در رحم بیش از شش درصد نسبت به زمانی که زنان به پهلو خوابیده اند کاهش می یابد.

این مطالعه باعث شده کارشناسان هشدار دهند که خوابیدن به پشت در سه ماه آخر می تواند به نوزادان آسیب برساند. آنها می گویند ممکن است جریان خون به نوزاد متولد شده در رحم از طریق بند ناف را کاهش دهد.

https://sfbo.ir/%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن