اسپاتیفای بهترین پلتفرم موزیک برای خرید اکانت

قیمت خرید اکانت اسپاتیفای خرید اکانت اسپاتیفای یک راه قانونی برای پخش آنلاین موسیقی و گوش دادن به پادکست ها ا

توسط FARDAALEFBA در 1 مهر 1400

قیمت خرید اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای یک راه قانونی برای پخش آنلاین موسیقی و گوش دادن به پادکست ها است . این شرکت قطعاتی از برچسب های اصلی و فرعی را برای کتابخانه موسیقی گسترده خود مجوز می دهد. بر اساس تعداد دفعاتی که افراد به هر آهنگ گوش می دهند مبلغ نامعلومی به دارندگان حقوق پرداخت می کند.

 

گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای کاملاً رایگان است ، اما تبلیغات بنری را در برنامه های رسمی مشاهده می کنید و گاهی اوقات تبلیغ صوتی بین آهنگ ها را به عنوان یک معامله می شنوید، پس بهترین راه برای استفاده بهتر از اسپاتیفای استفاده از اشتراک قانونی اسپاتیفای کاملا رایگان می باشد  یا خرید اکانت اسپاتیفای است که به شما کمک زیادی میکند

 

شما می توانید به آلبوم های کامل در Spotify علاوه بر لیست پخش که توسط کارکنان اسپاتیفای ، هنرمندان و سایر کاربران تنظیم شده است ، گوش دهید. به همین ترتیب ، می توانید لیست پخش اسپاتیفای ایجاد کرده و آنها را به اشتراک بگذارید.

 

اگر می خواهید تبلیغات را حذف کنید ، می توانید برای اسپاتیفای Premium ، عضویت پولی که همه تبلیغات را از برنامه ها حذف می کند ، بارگیری آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین و موارد دیگر امکان پذیر می کند ، هزینه کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای ارزان

استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای برای اکثر افرادی که از پخش موسیقی لذت می برند و از پخش گاه و بیگاه تجاری بین آهنگ ها ناراحت نیستند ، یک گزینه کاملا قانونی است. اما ، اسپاتیفای Premium مزایای کمی دارد که ممکن است برای شما جذاب باشد ، از جمله:

 
  • بهبود کیفیت صدا : پخش رایگان آهنگ ها را تا 160 کیلوبیت بر ثانیه پخش می کند در حالی که Premium پخش با کیفیت بالاتر تا 320 کیلوبیت بر ثانیه را ارائه می دهد.
  • بدون تبلیغات : تجربه اسپاتیفای Premium تبلیغات صوتی و بنری را حذف می کند.
  • گوش دادن آفلاین : کاربران اسپاتیفای Premium توانایی بارگیری آهنگ ها برای گوش دادن آفلاین را دارند.
  • اشتراک Showtime : طرح اسپاتیفای Premium برای دانشجویان شامل دسترسی به کانال کابل Showtime و برنامه های پخش کننده علاوه بر همه مزایای فوق است.
  • گوش دادن احزاب . کاربران ممتاز می توانند با حداکثر 5 دوست خود به اسپاتیفای گوش دهند و با استفاده از ویژگی Session Group به نوبت آهنگها را انتخاب کنند .
  • افزایش دهید . این ویژگی با افزودن یک آهنگ توصیه شده بعد از هر دو موردی که اضافه کرده اید ، لیست پخش شما را ایجاد می کند.

هزینه اسپاتیفای Premium 9.99 دلار در ماه است ، در حالی که گزینه اسپاتیفای Premium برای دانشجویان 4.99 دلار در ماه هزینه دارد.

 

اشتراک معمولی اسپاتیفای Premium یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را ارائه می دهد ، راهی عالی برای امتحان مزایا بدون پرداخت هیچ گونه پیش پرداختی.

اسپاتیفای در حق بیمه برای خانواده گزینه پرداخت نیز برای $ 14.99 در هر ماه در دسترس است. این مدل اشتراک به پنج نفر که با هم زندگی می کنند امکان دسترسی کامل به تمام مزایای اسپاتیفای Premium را در تمام حساب های خود می دهد. طرح Spotify Duo شامل دو حساب Premium با قیمت 12.99 دلار در ماه است.

 

خررید اکانت آماده اسپاتیفای

برنامه Spotify for Podcasters راهی برای تولیدکنندگان محتوا دارد تا به مخاطبان جهانی برسد. این سرویس برای پادکست ها رایگان است ، به این معنی که آنها تقریباً تمام درآمد مشترکان خود را حفظ می کنند. از طریق بستر انتشار پادکست Spotify's Anchor ، سازندگان می توانند ویدیوها را به پادکست های خود اضافه کنند ، نظرسنجی ایجاد کرده و به شیوه های دیگر با مشترکین ارتباط برقرار کنند.

اکانت 6 ماهه اسپاتیفای

برای استفاده از سرویس جریان ، باید یک حساب Spotify ایجاد کنید. می توانید این کار را از طریق صفحه ایجاد حساب در وب سایت Spotify یا با ضربه زدن روی ثبت نام رایگان پس از باز کردن برنامه Spotify در دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید.

 
 

برای ایجاد حساب کاربری ، باید یک آدرس ایمیل معتبر ، رمز عبور حساب ، نام کاربری ، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. تمام این مراحل حدود یک دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود.

اگر حساب فیس بوک دارید ، می توانید با استفاده از آن وارد Spotify شوید. ورود به سیستم با فیس بوک به این معنی است که دیگر نگران به خاطر سپردن رمز عبور نخواهید بود. هنگام استفاده از برنامه Spotify ویندوز 10 ، برخی ویژگی های اجتماعی را نیز اضافه می کند.

چگونه می توانم موسیقی Spotify گوش کنم؟

شما می توانید به Spotify در هر مرورگر وب بر روی کامپیوتر یا گوشی های هوشمند خود را از طریق گوش دادن به بازیکن رسمی Spotify در وب و یا با دانلود یک مقام برنامه Spotify موسیقی برای شما در iOS و یا آندروید گوشی های هوشمند و یا قرص، ویندوز 10 دستگاه ، کامپیوتر سیستم عامل مک، و یا خود را ایکس باکس یک یا پلی استیشن 4 کنسول.

تلویزیون هوشمند سامسونگ ، Android TV ، Amazon Fire TV و Google Chromecast علاوه بر بلندگوهای هوشمند Sonos ، Amazon Alexa ، Google Home ، Denon ، Bose و Chromecast Audio از Spotify پشتیبانی می کنند . برخی از مدل های خودرو همچنین دارای قابلیت اتصال جریان Spotify Music هستند .

در حالی که پخش کننده وب روی رایانه Windows 10 کاملاً خوب کار می کند ، بهترین تجربه دسکتاپ Spotify به راحتی برنامه رسمی Windows 10 Spotify Music است که دارای عملکردهای بسیار بیشتری مانند پخش آفلاین است.

 

امکان بارگیری آلبوم ها در Spotify برای Windows وجود دارد ، اما تنها در صورتی که مشترک Spotify Premium باشید.

نحوه پیدا کردن دوستان در Spotify

می توانید سایر کاربران را در Spotify دنبال کنید تا ببینید جریان آنها در حال پخش است. اگر از برنامه ویندوز 10 استفاده می کنید ، می توانید یک خبر زنده از آنچه دوستانتان در زمان واقعی به آن گوش می دهند مشاهده کنید و تجربه گوش دادن را بسیار اجتماعی تر کنید. در اینجا نحوه پیدا کردن دوستان خود در Spotify آمده است:

 

اگر حساب فیس بوک خود را به Spotify متصل می کنید ، دوستان فیس بوک شما که به Spotify متصل می شوند باید از قبل شما را دنبال کنند و بالعکس.

  1. جستجو را انتخاب کنید .

     
  2. نام دوست مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد کنید.

    اگر نمی توانید دوست خود را پیدا کنید ، با او مشورت کنید تا ببینید از چه نامی در Spotify استفاده می کند. آنها ممکن است از نام مستعار یا نام مستعار استفاده کنند.

  3. به پایین صفحه بروید و مشاهده همه نمایه ها را انتخاب کنید .

     
  4. در لیست نتایج جستجو حرکت کرده و نام دوست خود را انتخاب کنید.

     
  5. پس از وارد شدن به نمایه دوست خود ، دنبال کنید تا آنها را دنبال کنید.

     

نحوه بارگیری آهنگ ها از Spotify

در صورت پرداخت هزینه خدمات Spotify Premium ، می توانید آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین بارگیری کنید. متأسفانه ، هیچ راهی برای بارگیری آهنگ شخصی به تنهایی وجود ندارد. فقط می توانید یک آهنگ را به عنوان بخشی از آلبوم یا لیست پخش بارگیری کنید.

 

برای بارگیری لیست پخش یا آلبوم در اسپاتیفای ، آن را باز کرده و کلید بارگیری را انتخاب کنید . اکنون باید کل لیست پخش یا آلبوم در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما بارگیری شود.

 
 

اگر واقعاً فقط می خواهید یک آهنگ را بارگیری کنید ، می توانید با ایجاد یک لیست پخش جدید که فقط آن آهنگ در آن وجود دارد ، این محدودیت را برطرف کنید. در اینجا نحوه:

 
  1. آهنگی را که می خواهید بارگیری کنید باز کنید و بیضی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

     
  2. افزودن به لیست پخش > فهرست پخش جدید را انتخاب کنید .

     
  3. نام لیست پخش جدید خود را وارد کرده و ایجاد را انتخاب کنید .

     
  4. از منوی پایین کتابخانه خود را انتخاب کنید .

     
  5. لیست پخش را انتخاب کنید ، سپس نام لیست پخش جدید خود را انتخاب کنید.

     
  6. سوئیچ کنار بارگیری را انتخاب کنید .

     
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن