آموزش کار با ساید بای ساید ال جی ، نحوه کار با ساید بای ساید ال جی تعمیرکار

مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر نما

توسط FARDAALEFBA در 28 شهریور 1401
مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر نماید. همچنین درب مخزن آب این ساید بای ساید به صورت کاملاً هوشمندانه تعریف شده به صورتیکه به راحتی باز می‌شود و شما می توانید مخزن آن را پر کنید. تعمیرگاه مدرن سرویس به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. کل این فرایند از ثبت سفارش تا وقتی اولین تعمیرکار به شما پیشنهاد بدهد معمولا کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد. جهت دریافت خدمات درخواست خود را آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید. برای غیرفعال کردن عملکرد زنگ درب، فقط دکمه DOOR ALARM را یک بار فشار دهید. هنگامی که به نقل از روشن است، صفحه نمایش به مدت ۲۰ ثانیه روشن خواهد شد. هنگامی که ICE PLUS روشن است، نماد روی صفحه نمایش روشن می‌شود و برای مدت ۲۴ ساعت روشن می‌شود. دکمه ICE TYPE را فشار دهید و بین یخ خرد شده و یخ قالبی یکی را انتخاب کنید و با فشار دادن پدال یخ همان مدل خارج می‌شود.

خدمات تعمیر یخچال ال جی در محل

در صورت عدم رفع ارور، برد کنترل الکترونیکی اصلی یخچال باید تعمیر و یا تعویض شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که موقع باز و بسته کردن در یخچال یا فریزر چیزی لای در گیر و باز و بسته کردن در را برای شما سخت‌تر کرده است. پس از آن در یخچال را باز کرده‌اید و متوجه لق شدن و افتادگی قفسه‌های درون در شده‌اید. بهتر است پیش از آن که قفسه‌ها شکسته یا لق شوند از خراب شدن آن‌ها جلوگیری کنید. تعداد زیادی از وسایل یا مواد غذایی سنگین را برای مدت طولانی در قفسه‌های در یخچال قرار ندهید و موقع باز و بسته کردن در مراقب سقوط آن‌ها باشید. پر کردن بیش از حد یخچال و قرار دادن بیش از حد وسایل در داخل یخچال نیز از عواملی است که موجب به صدا در آمدن آلارم یخچال و صدای بوق می‌شود. این آلارم نیز تقریبا همانند آلارم هشدار دهنده‌ باز https://www.samsclub.com/b/lg-refrigerators/12460161 ماندن درب یخچال است و بوق‌های کوتاه و آرامی دارد که از عدم توانایی موتور یخچال برای خنک کردن داخل آن خبر می‌دهد. لاستیک دور درب یخچال ممکن است بعد از چند سال دچار فرسودگی و خرابی شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در خمینی شهر

اگر برفک ها حالتی مانند قندیلک داشته باشند و به صورتی باشند که گویا قطرات آب داخل فریزر یخ زده است، این موضوع کاملا طبیعی است و با باز کردن درب یخچال و تعدیل دمای داخل محفظه برطرف خواهد شد. سلام خسته نباشید.یخچالمون مدل ال جی هست اما قسمت خروجی یخ ها مثل این هست که برفک بسته نمیدونم چیکارش کنم ممنون میشم پاسخ دهید.. در صورتی که مصرف یخ شما و دریافت آن از یخچال کم باشد، پر شدن بیش از حد مخزن یخساز باعث چسبیدن یخ‌ها به هم می شود.
  • این صفحه همچنین دمای داخلی یخچال را در جلو و مرکز نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا مطمئن شوید که غذای شما در دمای مناسب در یخچال نگهداری می‌شود.
  • افراد در صورت نداشتن تجربه و مهارت بهتر است از هر گونه اقدام ناشیانه خودداری کنند.
  • شما می‌توانید تاریخ و ساعت اعزام تعمیرکار را در سفارش خود مشخص کنید.
  • یکی از دلایلی که ال جی این قابلیت را بر روی کشوی میوه و سبزیجات طراحی کرده این بوده که موادی مانند میوه و سبزیجات به دلیل حساس بودنشان رطوبت آنها را به صورت کامل حذف کند تا از کپک زدگی شان جلوگیری شود.
این طبقه‌ها که جهت قرار گیری بطری‌های بزرگ آب طراحی شده‌اند، امکان تنظیم ارتفاع هر کدام را برای کاربر به وجود می‌آورند. حال با نگاه به قسمت فریزر نیز متوجه می‌شوید که درست مانند فضای یخچال طراحی شده با این تفاوت که بر روی درب آن تنها شاهد محفظه قرار گیری آب به همراه دو طبقه بر روی درب آن خواهید شد. یخچال ساید بنتلی اینستاویو ال جی X267 بسیار شیک طراحی شده و صفحه نمایش موجود بر روی آن در هر لحظه وضعیت کارایی یخچال و فریزر را به کاربر نشان میدهد. در پایین کشوهای قسمت یخچال ۲ عدد جاساز مخفی برای قرار دادن اقلامی مانند تخم مرغ طراحی شده که بسیار کاربردی به نظر می رسند.

تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید الجی

اگر کمپرسور به سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی برود می تواند صدایی شبیه زوزه بلند ایجاد کند. در صورتیکه این صدا بیشتر از یک ساعت طول بکشد نیاز به حضور یک تعمیرکار در این زمینه می باشد. گرم شدن یخچال فریزر ساید ال جی باعث آب شدن مواد غذایی درون فریزر می شود و این مساله باعث خراب شدن مواد غذایی درون فریزر می شود. اگر که این برد دچار مشکل بشه ولتاژ لازم به کمپرسور یا موتور نمی رسه . در نتیجه یخچال ساید ال جی خنک نمیکند وعلت گرم بودن داخل یخچال ساید ال جی می باشد. شاید برایتان جالب باشد اما دمای یخچال فریزر ساید ال جی باید مرتبا با تغییر فصول تنظیم شود بدین ترتیب که در زمستان درجه دمای 3 یا 4 درجه برای یخچال ساید ال جی در نظر بگیرید و این درجه را در تابستان 1 یا 2 درجه‌ی سانتی‌گرا قرار دهید.

سرویس یخچال ال جی چیست ؟

برای تشخیص درست عامل خرابی باید عملکرد تمامی این قطعات و اطمینان از صحت عملکرد آنها بررسی شود. این قطعه، برفک‌ها را آب می‌کند؛ البته بهتر است بگوییم مانع از ایجاد برفک در یخچال می‌شود. سنسور دیفراست را از نظر وجود اتصال کوتاه در آن بررسی کنید و سیم کشی های مربوطه را چک کنید. سنسور دیفراست را به همراه اتصالات آن بررسی نمایید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

تنظیمات نامناسب یخچال

توصیه می‌کنیم که بعد از تمیز کردن یخچال، درب یخچال و فریزر را کمتر باز و بسته کنید. ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای یخچال‌ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای یخچال شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد. همچنین درصورتی‌که https://www.abenson.com/campaigns/lg-refrigerators اتصالات داخلی و بیرونی یخچال قطع شده باشد، ممکن است که هیچ‌گونه سیگنالی به برد الکترونیکی ارسال نشود و بدین ترتیب سایر بخش‌های یخچال از کار بیافتد. کاربرد اصلی گزینه Ice pluse این است که زمانی احتیاج به یخ دارید به طور سریع یخساز یخ تولید میکند.وقتیکه زود یخ نمیخواهید یخچال را به حالت اتوماتیک بگذارید. زیرا با وجود مراکز تعمیرات ال جی و حضور تعمیرکار در کنار شما، دشواری هایی برای عیب یابی و تعمیر یخچال ال جی باقی نمانده است. مدلهای یخچال ساید بای ساید ال جی مدل پایونیر ،بنتلی،امپراطور ،گل دار ،فرنچ و یا سیگنیچرو….بر روی پنل آنها علامتهایی دیده میشود که برایتان توضیح میدهیم. بی‌شک طراحی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب هر نوع یخچال می‌باشد، اما در این بین با توجه کردن به فضای داخلی و بهره‌ گرفتن از حجم زیاد آن دست کاربر را جهت قرار دادن حجم بالای مواد باز می‌گذارد. ساید بای ساید ال جی 257 نه تنها از ظاهری کاملاً شیک و آراسته برخوردار می‌باشد؛ بلکه در عین حال نیز دارای فضای داخلی بسیار بالایی می‌باشد. همچنین عرضه این نوع یخچال در دو رنگ نقره‌ای و سفید باعث می‌شود تا کاربر به صورت دلخواه هر کدام را انتخاب کند. بهتر است در صورت ایراد یخچال هر چه زودتر اقدام کنیم و یخچال را برای تعمیر به بهترین تعمیرگاه بسپاریم. تعمیر موتور یخچال ال جی از فعالیت هایی می باشد که متخصصان حرفه ای خود را می‌طلبد در صورتی که شما نیازمند تعمیر کمپرسور و یا تعمیر موتور یخچال ال جی شده باشید و بهتر است ایرادات به گفته این سایت معتبر ابتدایی ان را بررسی کنید. اگر یخچال فریزر شما دارای سیستم یخ‌ ساز اتوماتیک است، خرابی یک قطعه مهم در این سیستم باعث خاموشی نمایشگر خواهد شد. در صورتی که سنسور دمای یخ‌ساز دچار مشکل شود، سیستم ایمنی و نگهداری دستگاه با خاموش کردن یا چشمک زدن نمایشگر خرابی را اعلام می‌کنند. یکی از قابلیت‌های خوب و کاربردی ساید بای ساید ال جی 257 که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، خصوصیت بسیار خوب دور این دور یا همان درب تو درب است که ال جی آن را برای این یخچالش در نظر گرفت. این قابلیت که بر روی درب ساید بای ساید طراحی شده از چند جهت مزایای خوبی را به همراه یخچال ال جی بانه سولین خود آورده است. در ابتدا با طراحی این دور این دور به زیبایی یخچال افزوده شده و با باز شدن آن می‌توانید به خوراکی‌های ضروری دسترسی داشته باشید. به عبارتی همراه با این ویژگی دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز کنید چرا که از همینجا مواد خوراکی را در اختیار خواهید گرفت.
آخرین مطالب