آشنایی با برخی از کاربرد های نی نی لای لای

نی نی لای لای مصارف مختلفی دارد مثلا به نوعی هم گهواره است هم تاب و ... مثلا نوزاد اگر سرگرمی بخواهد با آویز ه

توسط FARDAALEFBA در 20 خرداد 1400

نی نی لای لای مصارف مختلفی دارد مثلا به نوعی هم گهواره است هم تاب و ... مثلا نوزاد اگر سرگرمی بخواهد با آویز ها و جغجغه ها مشغول بازی خواهد شد. اگر قصد خواباندن کودک را داشته باشید از نی نی لای لای به عنوان گهواره می توانید استفاده کنید.

نی نی لای لای ها در سه مدل تولید می شوند. یکی از این ها مدل برقی است یعنی با اتصال به برق شروع به کار می کند. مدل دیگر باطری خور است یعنی توسط باطری کار می کند و مدل آخر هم نوع معمولی است که با وجود اینکه باطری ندارد ولی ممکن است موزیکال باشد.

نی نی لای لای را باید با توجه به رده سنی و ظرفیت وزنی انتخاب کنید. یک سری از آن ها توان و تحمل وزن ۹ کیلو را دارند و برخی دیگر ممکن است تا ۲۴ کیلو را نیز تحمل کنند.

نی نی لای لای با یک طراحی عالی کار شستشو را برای شما آسان میکند. اگر کثیف شد می توان رویه و تشک چه را در آورد و به راحتی شستشو داد.

خرید نی نی لای لای

برخی از کاربرد های نی نی لای لای؛

نی نی لای لای هم می تواند تاب شود و کودکان را سرگرم کند و همچنین می تواند گهواره شود و کودکان را با آرامش بخواباند. یک مزیت دیگری هم که دارد این است که می تواند صندلی شود و نوزاد درون آن بنشیند.

 

نی نی لای لای چیست ؟

این محصولات یکی از وسایلی هستند که در دسته بندی محصولات سرگرمی نوزاد و کودک قرار میگیرند .این محصولات که در زمان نوزادی به عنوان تاب و گهواره استفاده میشوند برای آرام کردن کودک بسیار مفید هستند و در زمان بیداری نیز با آویز ها و جغجغه های آن سرگرم میشوند . به نوعی میتوان گفت نینی لای لای ها  تشک های بازی هستند که به عنوان تاب و گهواره نیز مورد استفاده قرار میگیرند .

 

وجه تمایز نی نی لای لای برقی و معمولی در چیست؟

طبیعتا نی نی لای لای برقی یعنی هم مدل باطری خور و هم مدل متصل به برق، آپشن ها و امکانات بیشتری نسبت به نی نی لای لای معمولی دارد اما این به معنی به درد نخور بودن موع معمولی نیست. نی نی لای لای معمولی هم مزیت های خاص خود را دارد و می تواند به مادران در نگه داری کودکان بسیار کمک کند. با توجه به اینکه قیمت انواع برقی نی نی لای لای  افزایش زیادی پیدا کرده، ممکن است والدین قادر به خرید آن نباشند پیشنهاد ما به آن ها نی نی لای لای معمولی است.

برند چیکو نی نی لای لای

نی نی لای لای های برند چیکو که برندی بسیار معروف است فقط در نوع برقی تولید محصول می کند. این برند محصولات بسیار متنوعی دارد اما بسیاری از مدل ها اصلا وارد ایران نمی شوند.

برند فیشر پرایس نی نی لای لای

این برند در ایران بسیار شناخته شده و مورد تایید است چرا که محصولات تولیدی هم دارای کیفیت بالا و هم دارای قیمت مناسب هستند. یک دلیل دیگر محبوب و متنوع بودن این برند این است که هم نی نی لای لای معمولی و هم برقی تولید می کند.

الگوی قیمت نی نی لای لای

با توجه به اینکه قیمت ارز ثابت نیست و هر روز تغییر می کند قیمت گذاری دقیقی انجام نمی شود اما به طور کل برند چیکو محصولان گران قیمت تری نسبت به برند فیشر پرایس تولید می کند.

 

منبع: https://dayan.ir/nini-lay-lay/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن