کرایه های تاکسی در جزیره کیش

تاکسی در کیشایستگاه های شارژ تاکسی در کیشبرای کرایه تاکسی در کیش ایستگاه هایی برای تاکسی های مستقیم اختصاص داد

توسط FARDAALEFBA در 7 آبان 1399

تاکسی در کیش


ایستگاه های شارژ تاکسی در کیش


برای کرایه تاکسی در کیش ایستگاه هایی برای تاکسی های مستقیم اختصاص داده شده است. این ایستگاه ها در مناطق مورد جستجوی واقع شده اند. خطوط اصلی تاکسی در این جزیره در پنج منطقه همراه قرار دارد:


ایستگاه ساحل مرجان تا میدان ساحل


ایستگاه میدان ساحل تا میدان امیرکبیر


ایستگاه میدان ساحل تا بازار مروارید


ایستگاه میدان خلیج فارس تا میدان سعدی


ایستگاه میدان سعدی به تمام قطعات میر مهنا

به همین ترتیب ایستگاه هایی در منطقه مشابه برای بازگشت وجود دارد. با وجود تاکسی ، می توان از مینی بوس و کامیون برای گشت و گذار در جزیره استفاده کرد. مسافرینی که به جزیره می روند به کامیون های منحصر به فرد برای انتقال چیزهای عظیم خریداری شده احتیاج دارند. این وسایل نقلیه در دوره های اصلی و پایه های بخش های تجاری ، ورودی ها و خرده فروشی های زنجیره ای پاسخگوی مسافران هستند.


پاساژ تاکسی در کیش یا اجاره وسیله نقلیه؟


استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، به عنوان مثال ، تاکسی های زرد و سفید مشابه ، برای رفتن به شهر برای خرید یا کار در گشت و گذار در جزیره ، ممکن است ساده تر باشد. در هر صورت ، در صورت بازدیدکننده جزیره برای چند روز در کنار خانواده ، می توانید وسایل نقلیه بدون راننده را از دفاتر اجاره وسایل نقلیه اجاره کنید. این وسایل نقلیه با پیش فرض 24 ساعته و طبق توافق نامه برای شما قابل دسترسی است و محدودیتی برای تردد در مناطق جزیره وجود ندارد.


طیف گسترده ای از وسایل نقلیه در کیش برای ارائه انواع کمک به سرنشینان و کاوشگران پویا هستند. این وسایل نقلیه مجاز به انتقال مسافران از سقف گذشته نیستند. بستن کمربند ایمنی برای مسافران قبل از کابین نیز به همین ترتیب لازم است. در این موارد ، استانداردها به دقت رعایت می شوند.


قبل از سفر به کیش ، در مورد نوع وسیله نقلیه مورد نیاز خود تحقیق کنید. حتی اجاره وسیله نقلیه از سازمانهای اجاره دهنده وسایل نقلیه در وب نیز قابل تصور است.


از کدام استراتژی استفاده می کنید؟


اگر مشارکت خود را با ما در میان بگذارید ایده خوبی خواهد بود که ساکنان عزیز کیش و مسافران سفر می توانند بهترین بینش را از حمل و نقل کیش دریافت کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن