چگونه واقعاً می توانید بازار محلی املاک و مستغلات خود را بشناسید؟

نمایندگان املاک و مستغلات با درآمد بالا یک چیز مشترک دارند: آنها بازار محلی املاک و مستغلات خود را می شناسند.

توسط FARDAALEFBA در 10 خرداد 1399
نمایندگان املاک و مستغلات با درآمد بالا یک چیز مشترک دارند: آنها بازار محلی املاک و مستغلات خود را می شناسند. از آنها سؤالی در مورد منطقه بپرسید ، و آنها می توانند به آن پاسخ دهند - یا حداقل آنها می دانند برای یافتن جواب به کجا می روند. اگر می خواهید آن را در املاک و مستغلات بسازید ، باید صندوق های بیرون از بازار محلی را بشناسید ، از جمله: عوامل اساسی ، نیروها و اصولی که اقتصاد منطقه را شکل می دهد از کجا می توانید داده های بازار را بدست آورید ، تا اطمینان حاصل کنید که جدیدترین اطلاعات را در دستان خود دارید چگونه می توان از آن دانش برای بهره مندی از مشتری خود استفاده کرد به عبارت دیگر ، شما باید به یک کارشناس بازار محلی تبدیل شوید. وقتی تازه وارد این بازی هستید ، ممکن است دلهره آور به نظر برسد. اما اگر برای درک واقعی بازار محلی املاک و مستغلات خود وقت و تلاش می کنید ، می توانید شانس موفقیت خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. دانستنیهای بازار ملک راهنمای رایگان: چگونه می توان از تغییرات در صنعت املاک و مستغلات استفاده کرد نگاهی به تصویر گسترده تر قبل از اینکه به ویژگی های بازار املاک و مستغلات محلی شما شیرجه بزنیم ، ابتدا کمی از پس زمینه استفاده کنید. املاک و مستغلات یکی از آن دسته از صنایعی است که به شدت تحت تأثیر نیروهای محیطی ، سیاسی ، اجتماعی و وسیع اقتصادی است که بر ارزش و قیمت گذاری دارایی و همچنین تصمیمات خرید و فروش مردم تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، بازار املاک و مستغلات با این چهار عامل شکل می گیرد: تقاضا: این هم مقدار خانه های مورد نظر است ، هم با قیمت مشخص در زمان مشخص و هم تمایل و توانایی خریداران برای خرید خانه (یعنی خانه ها برای فروش است که خریدار می تواند از پس آن برود و بخواهد). نادر بودن: این به محدود بودن عرضه برخی از دارایی های خاص در مکان های خاص اشاره دارد (به عنوان مثال ، خریدار آماده و قادر است ، اما یک ملک در دسترس نیست ، بنابراین فروش انجام نمی شود). سودمندی: این عامل این سؤال را می پرسد: "آیا کالا مناسب برای استفاده است؟" (یعنی خریدار ممکن است آماده و قادر باشد ، ممکن است ملک موجود باشد ، اما اگر محل اقامت با آزبست رها شده باشد ، تا زمانی که مشکل برطرف نشود ، فروش هنوز انجام نمی شود). انتقال: این به توانایی خانه در تغییر قانونی دستها اشاره دارد. به عنوان مثال ، اگر همه عناصر دیگر به صف باشند ، اما خریدار متوجه می شود که نام فروشنده در این عنوان یا برخورد قانونی دیگر با این عمل نیست ، او هنوز هم نمی تواند ملک را خریداری کند. همچنین ، ده اصل اصلی اقتصادی زیر در دست اجرا هستند. اگر دانش اساسی در مورد آنها دارید ، می توانید در تصمیم گیری در مورد قیمت ، خرید و فروش به مشتریان خود کمک کنید. پیش بینی: ارزش املاک و مستغلات را به سودآوری و مزایای آینده آن مبنا می گذارد. ترازو: هنگامی که عوامل تولید از نظر اقتصادی پایدار باشند ، دارایی حداکثر ارزش را کسب می کند. نمایندگان تولیدات اجزای لازم برای عرضه کالا یا خدمات به بازار هستند: زمین ، نیروی کار ، سرمایه و هماهنگی. تغییر: ارزش تحت تأثیر تغییرات داخل و خارج از بازار است. رقابت: تلاش بین طرفین برای توسعه ، پیشنهاد یا به دست آوردن املاک و مستغلات و مسابقه بین املاک برای جلب توجه مصرف کننده. ارزش املاک توسط هر دو نوع رقابت تحت تأثیر قرار می گیرد. انطباق: ارزش باعث می شود ارزش یک خاصیت به سایر افراد در همان دسته یا مکان مشابه باشد. مشارکت: ویژگی یک ویژگی فقط به همان اندازه ارزش خود را افزایش می دهد که ارزش آن را افزایش می دهد. خارجی ها: ارزش املاک و مستغلات تحت تأثیر شرایط "بیرونی" مانند چهار نیروی ارزشی - اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و زیست محیطی قرار دارد. بالاترین و بهترین استفاده: استفاده قانونی از یک بسته زمین که در صورت سرمایه گذاری ، بیشترین درآمد خالص را به همراه خواهد داشت. تعویض: ارزش یک ملک نمی تواند بیشتر از قیمت فروش آنهایی باشد که دارای ویژگی ها و ابزارهای مشابه هستند. عرضه و تقاضا: وقتی عرضه زیاد است و تقاضا کم است ، قیمت ملک پایین است؛ برعکس ، وقتی عرضه کم باشد و تقاضا زیاد باشد ، قیمت آن زیاد است. بازار املاک و مستغلات محلی شما: آنچه باید بدانید اکنون که شما یک نمای کلی از عواملی که در کل صنعت املاک و مستغلات تأثیر می گذارد ، بیایید حفر کنیم و به درک بازار املاک و مستغلات خود در سطح محلی بپردازیم. با جمع آوری این داده ها شروع کنید: سهم بازار و نفوذ شرکت شما عملکرد رقبا در بازار محلی شما خدمات املاک و مستغلات که تقاضا هستند فهرست و داده های فروش - از جمله حجم متوسط ​​فروخته شده ، قیمت ملک و نرخ قدردانی ویژگی های لیست شده و اخیراً فروخته شده خواص داده های تأمین مالی آمار جمعیتی (داده های جمعیتی) سایر داده های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و زیست محیطی به دلیل تأثیرگذاری بر منطقه بی نظیر شما کارگزار ، هیئت مدیره املاک و مستغلات ، سرویس لیست چند شرکت (MLS) یا یک سازمان املاک و مستغلات حرفه ای می توانند به شما در پیگیری این اطلاعات کمک کنند. همچنین می توانید برای داده های اضافی به این منابع مراجعه کنید یا هرگونه شکاف را پر کنید: بانک ها و اتحادیه های اعتباری سیستم ذخیره فدرال انجمن های سازنده کارفرمایان کلیدی محلی دفتر آمار کار اداره ساختمان محلی مجلات بررسی مشاغل کارگزاران وام مسکن و بانکداران دفتر سرشماری کمیسیون برنامه ریزی شهرداری اتاق بازرگانی محدوده مدرسه دفتر شهر دفتر ارزیابی مالیات داده ها
آخرین مطالب