باید یک شکل از هدرز را طراحی کند. داشبورد وردپرس را باز کنید. اگر قصد دارید تا خودروی خود را در بهترین شکل ممکن تیونینگ کنید، حتما باید این چیپ را تعویض کنید. استفاده از مدارهای تقویت سیستم جرقه هم کمک زیادی به سوختن بهتر کند که انواع آن در بازار یافت می شود و یا نقشه آنها را می توان بدست آورد به صورت دست ساز درست کرد. به گزارش سلام نو به نقل از اسب بخار، به تازگی تصاویری از کارخانه سایپا منتشر شده است که نشان میدهد تولید کوییک فیس لیفت در تیپ S (پایه) افزایش پیدا کرده و گویا قرار است تا بزودی این خودرو به دست خریدارانش برسد و وارد بازار گردد. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولاً به روش ریختهگری تولید میشود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و با ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشمگیر نیست و از همین رو از هدرز غالباً به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود.

با حضور توربوشارژ و سوپرشارژ بر روی خودرو، ECU Remap میتواند موتور خودرو را بیشتر از پیش تقویت کند و در موتورهای با تنفس طبیعی این میزان تأثیر ممکن است تنها نیم اسب بخار باشد! بدنیست بدانید که تغییر برنامه مجدد کامپیوتر بر روی مدلهای مجهز به توربوشارژر و یا سوپرشارژر، در مقایسه با خودروهای تنفس طبیعی، نتیجه بهمراتب بهتری دارد. مانند استفاده از رینگ و پیستون ریو و افزایش حجم موتور بـه 1500 سی سی ، همچنین استفاده از لوله های مـیانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینـه تر نسبت بـه اگزوز پراید) و در نـهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز حتما برای نصب روی پراید کمـی تغییر یـابد) و … بعد 4 تا لوله فولاد مثلا ضد زنگ( چون تا الان زنگ زده) برداشتم و با کمک اگزوز ساز محترم از روی طرحی که قبلا دیده بودم به انحنا دادن به لوله ها کردیم(البته گفتن این نکته ضروری که قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که فضای موجود در کنار موتور برای هدرزی که انتخاب کردید افی است یا خیر، چون امگا فضای فوق العادع زیادی در اختیار می گذاره من از این حیث اسوده خیال بودم) تا به محلی می رسه که باید 4 لول رو به یک خروجی واحد متصل کنین،در اینجاست که باید دوست جوشکار را صدا زد و گرنه مثل من که جوگیر شدم و خودم شروع به برش مقطعی لوله ها کردم به مشکلات زیادی برمی خرید(توهین به توانایی های جوشکاری/برش کاری دوستان نشه).

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز پراید یورو 4 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. استاندارد آلایندگی این پیشرانه میتواند باکمی تغییرات به استاندارد یورو ۵ برسد که یکی از بزرگترین مزیتهای آن خرید هدرز پراید است. قطعاً سوخت نامناسب و بیکیفیت میتواند به ماشین شما صدمات متعددی وارد کند و یکی از دلایلی باشد که موجب کاهش شتاب خودرو میشود. نوعی تقویت کننده برق خودرو که موجب افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت می شود و از سوی دیگر یک قطعه مناسب کسانی هست که بروی خودرو سیستم و یا نورهای زنون بسته و برق زیادی را ازخودرو می کشند.

استفاده از دو کوئیل برای دستیابی به قدرت بیشتر : اما پیدا کردن قطعه ای که توان تحمل ولتاژ بالا را داشته باشد و عایق بندی مناسبی هم داشته باشد سخت است که به نظر من برای اینکار به قطعه ای که در خودروهایی که از دو سیستم جرقه برای مسابقات طولانی مدت استفاده می کنند می توان تکیه کرد. و حتی در خودروهایی که قدرت بالایی تولید می کنند می توانید از تعداد بیشتری از این کیتها به طور همزمان یا نوبتی ( بوسیله یAutomatic coil selector ) استفاده کرد. البته فورد در نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۸، به قدرت بالای ۶۵۰ اسببخار اشاره کرد. البته یک مدل 66 هم در آمریکا از یک برند دیگر چنین دیفی را بسته بود. تقویت اتمسفریک پیشرانه بدون تغییر حجم در پراید، راههای متنوع کم دردسر و نسبتا کمهزینهای دارد که بسیاری از مالکان برای دستیابی به نتیجه بهتر میتوانند آن را اجرا کنند.