هارد اکسترنال در اصفهان خرید هارد اکسترنال در اصفهان فروش هارد اکسترنال

در فی مابین هاردهای اینترنال محصولات وسترن دیجیتال، توشیبا و سیگیت و در دربین محصولات اکسترنال هاردهای وسترن،

توسط FARDAALEFBA در 1 مهر 1401
در فی مابین هاردهای اینترنال محصولات وسترن دیجیتال، توشیبا و سیگیت و در دربین محصولات اکسترنال هاردهای وسترن، ای داده و سیلیکون پاور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. توسط کابل USB به درگاه خروجی لپ‌تاپ، کیس یا از طرز کابل OTG به تلفن همراه هوشمند و تبلت وصل شده و می‌توانید داده ها را بر روی هارد ذخیره کرده و یا از روی آن بخوانید. عموما همین مدل هارد به جهت ذخیره سیستم‌عامل و نرم‌افزارها استفاده نمی‌شود بلکه بیشتر کاربرد آرشیوی و ذخیره فایل‌های کم‌ استفاده‌تر دارند. از آنجایی که هاردهای اکسترنال، قابلیت حمل دارند، پس باید در برابر ضربه مقاومت لطف داشته باشند. به هنگام خرید کردن صد رد صد توجه نمایید که هارد گزینه نظر، از این امکان بهره مند باشد. اما این نکته را مد حیث قرار دهید که هاردهای اکسترنال در برابر ضربات شدید مقاومت ندارند و ضربه پذیری آن‌ها به این مضمون‌ نیست در صورتی که از یک برج 10 طبقه به زیر سقوط کرد، هارد شما هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. شاید هنگامی در یکسری سال پیشین نام هارد اکسترنال 1 ترابایتی را می شنیدید، ظرفیت و حجم بالا به ذهن تان می آمد. اما امروزه هارد هایی اصلی ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند، از گنجایش 2 ترابایتی گرفته تا 16 ترابایت.
  • هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی وسترن دیجیتال در بازارهای جهانی می باشد.
  • یکی از بهترین راه هایی که شما می توانید به جهت حفظ و حراست از اطلاعاتتان انتخاب کنید، خرید کردن هارد اکسترنال است.
  • برای به کار گیری از هارد اکسترنال WD My Cloud Home 8TB کافی می باشد آن را به آداپتور الکتریسیته و سوکت نتورک RJ45 وصل کرده و بعد از آن یک حساب WD My Cloud ایجاد کنید.
  • اگر می خواهید بهترین هارد اکسترنال 2022 را داشته باشید ما خرید کردن Seagate Backup Plus را به شما پیشنهاد می کنیم.
گاهی ممکن می باشد آن گاه از خرید فارغ از هیچ مشکلی‌ هارد اکسترنال بلااستفاده باشد و در صورتی که می‌پرسید آیا‌ هارد اکسترنال می‌سوزد می بایست بگوییم که بله، خرابی بعضا از قطعات آن ممکن است‌ هارد را به طور کلی خراب کند. پس به دنبال گارانتی معتبر‌ هارد اکسترنال باشید تا بعد از آن از خرید پشیمان نشوید! مغازه دیدنگار محصولات اصل و اهمیت را اصلی بهترین ارزش در اختیار شما می‌گذارد. داشتن یک هارد اکسترنال به شما یاری مینماید که از هر یک از دیتاها موجود در کامپیوتر یا این که لپ تاپ خویش پشتیبان تهیه و تنظیم کنید. در هر هنگامی که در لحاظ داشته باشید، قابلیت و امکان پیدایش هرگونه خطا و زخم دیدگی برای داده ها وجود دارد. ممکن می باشد که در حین رفت و آمد، لپ تاپ خود را بیندازید یا این که اینکه سوای استدلال خاصی هارد کامپیوتر شما بسوزد. هارد اکسترنال به انگلیسی External HDD وسیله‌ای میباشد که برای ذخیره داده ها به فعالیت می‌رود. این وسیله که انواع مختلفی داراست می‌تواند بهترین وسیله به جهت نگهداری از دیتاها محرمانه شما باشد. جهت مقایسه ارزش هارد دیسک اکسترنال در گونه های برند موجود در بازار هارد اکسترنال، روی نام مارک مورد نظرتان کلیک نمایید. هارد اکسترنال یا فضای ابری؟ همین شرکت ها دارای گرفتن مبلغ ماهیانه یا این که سالیانه ، فضایی در اختیار شما قرار می دهند تا فولدر های خویش را در آن آپلود و بعد ذخیره کنید. اگر قاب هارد اکسترنال را باز کنید در داخل آن یک هارد اینترنال را مشاهده خواهید کرد. برخی از افراد کلیدی خرید کردن یک قاب مناسب، هارد اینترنال خود را به اکسترنال تبدیل کرده و از آن به جهت ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند. هارد اکسترنال قابل حمل یا این که هارد دیسک پاسپورتی بعدها ریز و وزن پاره ای دارااست و عموما از هارد‌های ۲.۵ اینچی در آن ها استعمال می‌شود. هارد دیسک یا HDD را می‌توان بزرگترین قطعه سخت‌افزاری در کامپیوتر دانست که وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. حساس وجود ظهور SSD هنوز هم به برهان ارزان‌تر بودن هاردها، این تجهیزات ذخیره‌سازی از محبوبیت بالایی به خصوص برای ذخیره حجم بالای اطلاعات برخوردار هستند.

جلوگیری از روشن و خاموش کردن مداوم هارد اکسترنال

این هارد دیسک اصلی همه کنسول های بازی سازگاری داراست و از قبل به عنوان ExFAT فرمت شده است، که می تواند بهترین کارایی را برای استعمال در حوزه بازی داشته باشد. علاوه براین، هارد اکسترنال WD BLACK 5TB P10 Game Drive دارای 5 ترابایت حافظه ذخیره سازی هست که فضای متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و از این بابت هم تصور شما را سهل وآسان می کند. در صورتی که می خواهید بهترین هارد اکسترنال 2022 را داشته باشید ما خرید Seagate Backup Plus را به شما توصیه می کنیم. اصلی ترین ویژگی این هارد دیسک قابلیت حمل آسان آن می باشد که به خوبی طراحی جمع و جوری که دارااست به سادگی می توانید آن را در هر دوران و مکانی همراه خویش داشته باشید. وسترن دیجیتال به‌منظور ارتقای امنیت حریم شخصی مشتریان خود قفل نرم‌افزاری قدرتمندی را در نظر گرفته هست که می‌توانید اهمیت رمزگذاری بر روی آن‌ها از دسترسی دیگران به اطلاعات کلیدی دوری نمایید. فروش هارد اکسترنال یک ترابایت وسترن دیجیتال در مدل‌های گوناگون صورت میگیرد که می‌توانید بر شالوده نیاز و عشق و علاقه نوع موردنظر را تعیین فرمایید. شرکت ای دیتا به ایجاد ابزارهای ذخیره‌سازی دیتاها به شکل‌های مقاوم و مستحکم شهرت دارااست و در تلاش می باشد تا محصولاتی را تولید کند که بتوانند در برابر شوک، ضربه و همچنین قطرات آب از خود مقاومت قابل قبولی را نشان دهند. همینطور ای دیتا تنوع بی‌نظیری از هارد‌های اکسترنال 1 ترابایت را به جهت مشتریان در لحاظ گرفته است تا هر فرد نسبت به سلیقه و همینطور نیاز خویش جهت خرید کردن مبادرت نماید. ارزش هارد اکسترنال 1 ترابایت adata به ویژگی‌هایی از قبیل ضد آب و ضد ضربه بودن و همچنین دارا بودن نورپردازی RGB بستگی دارد. هارد اکسترنال در زندگی امروزی یک کالای اهمیت برای ذخیره‌سازی و تبادل داده ها شده ‌است. عمومی اما در صورتی که سوال شما همین هست که چرا‌ هارد اکسترنال در تلویزیون بالا نمی‌آید؟ می بایست به تنظیمات تلویزیون اعتنا کنید. پاسخ سوال چرا‌ هارد اکسترنال رو تلویزیون نمی‌خونه؟ در تنظیمات‌ هارد است. علاوه بر این چنانچه دارای سوال چرا‌ هارد اکسترنال به تلویزیون وصل نمیشه؟ مواجه شده‌اید باید مطمئن گردید پورت را به صدق تعیین کردید. هارد اکسترنال SSD از فناوری‌های جدید استفاده می‌نماید و در آن قطعات مکانیکی وجود ندارد. صدای‌ هارد اکسترنال در انواع‌ هارد HDD به استدلال چرخش یک دیسک مغناطیسی است و به این عامل شتاب انتقال دیتاها در آن کمتر است. پس به جهت حفظ از دیتاها مهم خود یک‌ هارد اکسترنال حرفه ای تهیه کنید. برای خرید کردن هارد اکسترنال بهتر هست قبل از خرید کردن در گزینه انواع آن ها داده ها به اندازه به دست آوردن نمایید و به بعضا نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد، اعتنا کنید. افزایش بی حد و انحصار دیتاها و حفظ آن‌ها به بهترین صورت ممکن، یک عدد از مباحثی است که امروزه اکثری را نگران کرده است. خرابی سیستم، یکی از از عواملی هست که می تواند اطلاعاتی که در کامپیوتر یا این که لپ تاپ تان دارید را در معرض خطر نابودی قرار دهد.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال جور MY BOOK ظرفیت 4 ترابایت

با دقت به پرتابل یا رومیزی بودن هارد اکسترنال سرعت آن فی مابین 5400 تا 7200 بدور بر دقیقه متغیر است. داده ها اهمیت ترین بخش دنیای دیجیتال می باشند؛ ورقه ها مالی و پروژه های یک شرکت، تصاویر یک هجرت خانوادگی، فیلم مراسم عروسی و… داده ها کلیدی ارزشی میباشند که در شکل از در بین رفتن تکرار آن قابلیت و امکان ناپذیر است. پس به جهت نگهداری و حراست از این دیتاها ما به دستگاه های ذخیره سازی دیتاها مانند هارد نیاز داریم. هارد ها به دو رخ اینترنال (داخلی) و اکسترنال (خارجی) ارائه می شوند. حجم‌هایی از هارد اکسترنال موجود در بازار حتی تا ۴ و ۶ ترابایت و بالاتر نیز قابل خریداری هستند. اگر برای مبتدیان ، می خواهید میان یک هارددرایو و یک درایو شرایط SSD تصمیم بگیرید که کدام را خریداری کنید ، می بایست بگوییم که هر دو مزایا و معایب کلیدی خودشان را دارند. اما می‌توانیدبه خصوصیت هایی در گزینه سرعت درایو، قالب دیسک سخت، اتصال و ویژگی‌های محافظت ویژهآن بیندیشید. شتاب انتقال هم زیاد با میباشد چون چنانچه فایل‌ها را به طور مرتب به یک درایو بزرگ منتقل کنید، به یک هارد دیسک مهم شتاب بالایی نیاز پیدا خواهید کرد. شتاب خواندن‌ سایت خبری در واقع مدت وقتی میباشد که ارتفاع می‌کشد پوشه شما در حافظه قابل به کار گیری شود یا این که به اصطلاح بارگیری شود. شتاب نوشتن‌ هارد اکسترنال به مدت زمانی اشاره داراست که یک فایل از روی سیستم به‌ هارد منتقل می‌شود.

هارد اکسترنال ترنسند Transcend 25H3 1TB

نکته سو‌مین که بایستی به آن اعتنا نمایید این هست که حافظه های سیستم های فردی اصلی میباشد و ممکن میباشد آن گاه از گذشت مدتی از در میان برود، پس حتماً و حتماً می بایست مبادرت به ذخیره سازی آن ها در هارد اکسترنال نمایید. فرازسیستم یکی از از فروشگاههای اینترنتی تازه در زمینه فروش گونه های لوازم و تجهیزات کامپیوتری حیاتی تنوع کالایی برای همگی قشرها جامعه اهمیت هر زمینه کاری و در هر مجموعه سنی است. فرازسیستم کارایی می‌کند با تضمین بر اصل بودن متاع و بهترین ارزش تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را به جهت کاربرانش به وجود آورد. چنانچه به دنبال هاردهایی اصلی ارزش مطلوب خیس هستید، برندهایآی دیتاووسترن دیجیتالرا به شما سفارش می کنیم. هارد در واقع مکانی هست که اطلاعات شما در آن ذخیره می شود، ضمن آنکه از آلرژی بالایی نیز برخوردار هستند. به ویژه در لپ تاپ ها باید به همین آیتم اعتنا متعددی داشت و زمانی لپ تاپ در اکنون کار کردن است، به هیچ عنوان به آن ضربه وارد نشود.

هارد‌دیسک اکسترنال فوق مقاوم HD830 ای‌دیتا

این مغازه بزرگ اینترنتی همواره در عملکرد می باشد تا در راستای به دست آوردن راضی بودن مشتریان کالاهای خویش را به بهترین رخ ممکن اهمیت ارزان ترین قیمت به اعضا عرضه کند. شما می توانید صرفا اهمیت یکسری کلیک معمولی کالای مورد نیاز خویش را از مبیت خریداری نمایید ؛ مجموعه متبحر پشتیبانی این فروشگاه تبارک نیز در تمامی فرایند خرید، حتی پس از تحویل کالا هم شما را همراهی خواهد کرد. ضمانت اصالت کلیه کالاهای موجود در مبیت مهر تاییدی بر میزان مرغوب بودن آن ها می باشد. هارد اکسترنال Seagate Backup Plus اهمیت حداکثر گنجایش 5 ترابایت یک فضای ذخیره سازی پهناور را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین اساسی پشتیبانی از رابط USB 3.0 به شما قابلیت دسترسی پرسرعت به دیتا های ذخیره شده را فراهم می کند. در صورتی که می خواهید هاردی با امکان حمل‌ونقل آسان و کلیدی کارایی بالا خریداری کنید، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت مورد مهربانی برای شماست. اگر چه که علاوه بر همین برندها، هارد اکسترنال سیلیکون پاور ،لیسی ، samsung و ای داده در هم در حوزه طراحی و ساخت SSD بسیار حاذق عمل کرده‌اند. اما می بایست بگوییم 3 برند اولیه یعنی برند سیگیت، برند توشیبا و برند وسترن دیجیتال از بهترین و پرفروش ترین برندهای بازار محسوب می شوند، پس در صورتی که قصد خرید هارد اکسترنال در اصفهان را دارید، می توانید از این برندها به کارگیری نمایید. اغلب هاردهای اکسترنال که امروزه در بازار قابل خریداری هستند، فقط کلیدی یک سیم به سیستم متصل می‌شوند. چنانچه شما از آن دسته اشخاصی هستید که دیتاها خویش را در لپتاپ و یا موبایل گوشی خویش ذخیره می‌کنید، بایستی به خاطر داشته باشید که هر هنگامی قابلیت و امکان سرقت گوشی موبایل و یا لپتاپ شما بوده است. هارد دیسک اکسترنال از آن نوع تجهیزاتی هست که به جهت افراد متعدد کاربرد دارد. آرشیو فایل‌ها، محافظت دیتاها خصوصی و بکاپ‌گیری از داده‌ها بیشترین استعمال را در هارد دیسک اکسترنال دارد. گنجایش هارد دیسک، جور آن، ویژگی‌های ارتباطی و هر آنچه که باید در گزینه هارد اکسترنال به موبایل وصل میشه بدانید را در مقالات آونگ پوشش داده‌ایم. با گارانتی معتبر و به ارزش روز و عمده را گردآوری نماید تا شما بتوانید مهم حسی خوب، لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید. نوع کمتر دیده شده هارد های اکسترنال که بخش اعظم به جهت آرشیو ها و به تیتر یک بک آپ با گنجایش های بالا ساخت شده و برای روشن شدن نیاز به برق مستقیم دارند. فارس بازار به پشتوانه سالها تجربه در وارد کردن برند معتبر Western Digitalضمانت سلامت و اصالت هارد‌های موجود (حافظه ذخیره‌سازی) را تضمین می نماید و شما با خیال سهل وآسان امکان خرید کردن آنلاین یک هارد سلامت و اصلی کیفیت را در تمامی ساعت ها دارید. خرید دیسک مشقت بار داخلی، علاوه بر امنیت فیزیکی بیشتر، مزیت بها کاهش و سرعت بیشتر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. SSD شتاب بیشتری دارد، در مقابل ضربه مقاومت بیشتری نشان می دهد و ارزش آن هم به مراتب عمده است.

هارد اکسترنال AC732 4TB اپیسر

ای داده یکی از از برندهای مهم در راستا ایجاد و عرضه هارد اکسترنال است که به‌خاطر زیبایی محصولاتش مورد توجه قرار گرفته است. هارد اکسترنال HD710 Pro 4TB External Hard Drive یکی از از همین محصولات می باشد که حساس گنجایش ۴ ترابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و سایز هد آن ۲.۵ اینچی است. این هارد درایو اهمیت ۳۹۰ گرم وزن بوده و امکان حمل فراوان خوبی نیز دارد. هارد درایو HD680 1TB External Hard Drive یکی دیگر از همین محصولات است که دارای رنگ رنگ زرد در اختیار شما قرار گرفته و جلب توجهی جالبی هنگام حمل خواهد داشت. همین هارد اکسترنال حساس گنجایش ۱ ترابایتی می باشد و از رابط USB 3.1 به کارگیری می‌کند. مطمئنا وب سایت گوگل نمی‌تواند مالکیت این عکس‌ها و فیلم‌های فردی شما را برای خویش بداند، البته به راحتی می‌تواند از آن ها به جهت مقاصد دیگری به کار گیری کند. دلیل همین تفاوت نیز در مقدار حافظه ارائه شده بوسیله هارد اکسترنال وسترن دیجیتال 4 ترابایت رومیزی و استفاده از هاردهای ۳.۵ اینچی میباشد که گنجایش آنها تا 16 ترابایت نیز می‌رسد. در صورتی که نیاز به جابه‌جایی مداوم هارد اکسترنال ندارید یا این که گنجایش بالای هارد گزینه هم شما است، نوع رومیزی مناسب شماست. همین هاردها برخلاف مدل قابل حمل مستضعف اتصال به الکتریسیته به جهت کارکردن هستند. حالا که متوجه حیاتی حفظ از داده ها شده‌اید، احتمالاً میخواهید یک‌ هارد اکسترنال حرفه ای تهیه کنید. چنانچه می‌خواهید بدانید کدام‌ هارد اکسترنال خوب است ابتدا بایستی به سراغ گونه های آنان برویم تا مهم توجه به نیاز خویش متوجه شوید‌ هارد اکسترنال چی بخریم.‌ هاردهای اکسترنال را می‌توان به دو نوع پهناور تقسیم کرد که در ادامه آورده‌ایم. حافظه‌های SSD نسبت به هاردهای HDD شتاب انتقال دیتا و تلاوت اطلاعات بالاتری دارا هستند به این برهان نسبت HDD قیمت بالاتری دارند؛ در بعضی مدل‌ها تا یکسری قریه برابر سریع‌تر هستند. تفاوت دیگر حافظه SSD اصلی هارد HDD در مقاومت آن است؛ حافظه SSD به استدلال عدم وجود هرگونه قطعه مکانیکی در آن نسبت به ضربه اهمیت نیستند. هاردهای اینترنال کامپیوتر، هاردهای اینترنال لپ‌تاپ و عمده هاردهای اکسترنال در همین مدل قرار می‌گیرند. هارد اکسترنال Armor A85 External Hard Drive 1TB یکی دیگر از محصولات این مارک هست که یک ترابایت ظرفیت دارد و از قابلیت‌های متنوعی از جمله مقاومت در برابر شوک، ضربه و آب برخوردار است. فراموش نکنید که این هارد در برابر خش مقاومتی ندارد و می بایست به‌خوبی از آن محافظت کنید. یکی از دیگر از دلایل مهمی که خرید کردن هارد اکسترنال را حتمی می‌کند، مالکیت داده‌ها است. بهترین رویکرد آن می باشد که همیشه یک بک آپ یا به عبارتی نسخه دوم از اطلاعاتتان داشته باشید تا در صورتی که زمانی نسخه اولیه از فی مابین رفت، در گیر تشویش و نگرانی نشوید. در واقعیت هارد اکسترنال به عبارتی هارد اینترنال است که داخل یک قاب و پوشش حافظ قرار دارااست و به وسیله یک رابط یو اس بی به کامپیوتر، لپتاب، تلویزیون و کنسول های بازی وصل می شود. هارد اکسترنال یا این که حافظه قابل حمل (پرتابل) ، وسیله است به جهت ذخیره سازی اطلاعاتی که می خوا‌هیم آن را همیشه جابجا نماییم و همیشه همراه خود داشته باشیم. و یا از دیتاها با خود پشتیبانی (بک آپ) داشته باشیم و از آنان محافظت کنیم. هارد اکسترنال ایسوس ، یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ایسوس می باشد که در سبد خرید کردن این شرکت طولانی تر شده است.

آیا‌ هارد اکسترنال به رخ اقساطی از کمپانی دیدنگار می‌توانم خرید کردن کنم؟

USB 3.0 و USB 3.1 جابجایی داده ها را با سرعت زیادی (تا 10 گیگابیت بر ثانیه) ممکن می کنند؛ همین در حالی هست که USB 2.0 مقداری دیرین شده و شتاب متعددی را برای جابجایی داده عرضه نمی کند. دستگاه هایی که اهمیت تاندربولت 3 هم هستند، قادر به انتقال دیتا ها تا 40 گیگابیت بر ثانیه هستند. هاردهای اکسترنال 1 ترابایت در طرح‌ها و قابلیت‌های گوناگون توسط کمپانی‌های متفاوت به تراز تولید و عرضه می‌رسند. بها گذاری و فروش هارد اکسترنال 1 ترابایت در فروشگاه سورس به رخ مقطوع انجام میگردد و شما همواره می‌توانید بها به‌روز شده را مشاهده فرمایید. هارد اکسترنال ای داده HD720 اصلی دیجیتالی شدن داده ها ، نیاز مبرم به تجهیزات ذخیره سازی داده ها احساس می شود و بهترین وسیله برای این فعالیت هارد اکسترنال می باشد. هارد اکسترنال ای دیتا HD720 یکی از مورد های مطلوب به جهت ذخیره اطلاعات می باشد.

دسته‌های محصولات

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، هارد اکسترنال سیگیت و هارد اکسترنال ADATA از محبوب‌ترین های بازار میباشند که می‌توانید به ملازم برندهای دیگر در همین بخش تماشا کنید. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book اساسی گنجایش 4 ترابایت که میزان مرغوب بودن دوچندان بالایی دارااست توسط فروشگاه بالون به شما دوستان عزیز ارائه میشود.هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Book 4TB از سری هاردهای رومیزی است. شرکت وسترن دیجیتال از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیز.. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به مغازه فرا انفورماتیک اساسی ۱۸ سال تجربه در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی اهمیت زدن یک سری کلیک کالای خویش را تصویب کرده و در سریعترین زمانه ممکن جنس را درب منزل خویش دریافت کنید. اساسی مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین خبر‌ها روز تکنولوژی و تدریس های متفاوت در حوزه کامپیوتر دسترسی پیدا نمایید .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن