نقد و بررسی گوگل Pixel 2

Google Pixel 2 Xl می تواند تجربه ناب استفاده از سیستم عامل نقد و بررسی گوگل Pixel 2  اینجا کلیک کنید Android ر

توسط FARDAALEFBA در 12 شهریور 1399
Google Pixel 2 Xl می تواند تجربه ناب استفاده از سیستم عامل نقد و بررسی گوگل Pixel 2  اینجا کلیک کنید Android را برای شما به ارمغان بیاورد. این تلفن همچنین قدرت عملکرد خوب ، دوربین عالی و کیفیت ساخت بالایی را ارائه می دهد. نقد و بررسی گوگل Pixel 2 در این مقاله می خواهیم Pixel 2 XL گوگل (Pixel 2 XL) را مرور کرده و نقاط قوت و ضعف این گوشی را ذکر کنیم.

قیمت گوگل پیکسل 2 در ایران

  معرفی Google Pixel 2 XL (Google Pixel 2 XL) در اکتبر 2017 ، گوگل رسما از Pixel 2 XL رونمایی کرد. نقد و بررسی گوگل Pixel 2 این گوشی که توسط خود گوگل طراحی و عرضه شده است ، به دلیل استفاده از اندروید خام و دریافت به روزرسانی های این سیستم عامل در کمترین زمان ممکن ، به یکی از محبوب ترین گزینه های خرید برای کاربران تبدیل شده است. متاسفانه قیمت Pixel 2 XL گوگل چندان رقابتی نیست و به نظر می رسد گوشی هایی مانند آیفون 8 پلاس نقد و بررسی گوگل Pixel 2 ، آیفون X ، آیفون 8 ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و بسیاری دیگر می توانند رقبای جدی باشند. اگر قصد خرید تلفن جدیدی را دارید و Google Pixel 2 XL یکی از گزینه های خرید شماست ، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و همچنین می توانید نقد و بررسی گوگل Pixel 2 لیست قیمت تلفن های GOOGle را ببینید و تصمیم بگیرید ! در این مقاله ، ما می خواهیم Pixel 2 XL Google (Pixel 2 XL) را مرور کنیم و به نقاط قوت و ضعف آن اشاره کنیم.

گوشی موبایل گوگل مدل pixel 2 xl ظرفیت 128 گیگابایت

  مرور Google Pixel 2 XL (Pixel 2 XL): نقد و بررسی گوگل Pixel 2 طراحی و شکل ظاهری Pixel 2XL از نظر زبان طراحی و شکل ظاهری با اکثر گوشی های اندرویدی موجود در بازار متفاوت است ، این امر به ویژه هنگامی که به قاب پشتی نقد و بررسی گوگل Pixel 2 گوشی نگاه می کنید بسیار قابل توجه است. قاب پشتی Pixel 2 XL به صورت دو قسمت طراحی شده است. برای دسترسی راحت تر به پرده بالاتر ، در دوره های بالاتر نقد و بررسی گوگل Pixel 2 دو برش وجود دارد. کمی از لبه بالایی قاب پشتی به وسط حرکت کنید ، قسمت دوم درب پشت دستگاه ظاهر می شود که رنگ روشن تری دارد ، اسکنر نقد و بررسی گوگل Pixel 2 شامل انگشت تلفن نیز می شود. بنابراین قاب پشتی Pixel 2 XL در دو رنگ طراحی شده است.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 3

  Google Pixel 2 XL Review (Pixel 2 XL)   لازم به ذکر است که قسمت بالایی قاب نقد و بررسی گوگل Pixel 2 پشتی Google Pixel 2XL با شیشه گوریل پوشانده شده است ، اما قسمت پایین آن مانند قاب اصلی دستگاه آلومینیومی خواهد بود. سبک طراحی قاب پشتی Google Pixel 2 XL ممکن است ظاهر دستگاه را از نمای پشت منحصر به فرد کرده باشد ، اما به نظر ما این سبک طراحی اصلاً زیبا نیست و ما سبک طراحی Pixel را داریم 2 گوشی XL نسبت به نقد و بررسی گوگل Pixel 2 همان قیمت. ما آن را ترجیح می دهیم.

گوگل پیکسل 4

  وقتی از نمای جلو به تلفن نگاه می کنید ، احساس بهتری پیدا می کنید زیرا ظاهر مدرن تری خواهید داشت. گوگل سعی کرده تا صفحه نمایش بدون حاشیه Pixel 2 XL را طراحی کند و در اجرای آن نیز نسبتاً موفق عمل کرده است. نقد و بررسی گوگل Pixel 2 لبه های سمت چپ و راست صفحه بسیار باریک هستند و لبه های بالا و پایین صفحه به گونه ای طراحی شده اند که تا حد ممکن باریک هستند. هیچ دکمه فیزیکی در پنل جلوی نقد و بررسی گوگل Pixel 2 دستگاه وجود ندارد. طبق آمار ، حدود 76.4 درصد از کل مساحت پنل جلوی Google Pixel 2 XL تحت پوشش صفحه نمایش آن است. گوگل همچنین نقد و بررسی گوگل Pixel 2 صفحه نمایش این گوشی را با Gorilla Glass 5 پوشانده و در نتیجه از آن محافظت می کند.   Google Pixel 2 XL Review (Pixel 2 XL)   Pixel 2 XL از استاندارد ضد آب IP67 پشتیبانی می کند که ممکن است به استاندارد ضد آب IP68 نیز ارتقا یافته باشد. ابعاد بدنه دستگاه 7.9 در 76.7 در 157.9 میلی متر است و وزن گوشی حدود 175 گرم است. بنابراین وقتی Google Pixel 2 XL را نقد و بررسی گوگل Pixel 2 در دست خود دارید ، دیگر حوصله داشتن یک تلفن باریک را ندارید و گوشی کاملاً بزرگ به نظر می رسد. بنابراین ، به طور کلی ، باید بگوییم که اگرچه تلفن Google Pixel 2 XL از نقد و بررسی گوگل Pixel 2 کیفیت ساخت خوبی برخوردار است ، اما از نظر شکل ظاهری و سبک طراحی ، تلفن مورد نظر هر کاربر نیست!

گوشی گوگل دیجی کالا

  Google Pixel 2 XL Review (Pixel 2 XL): صفحه نمایش در این مرحله از بررسی Pixel 2 XL توسط گوگل ، در مورد نقد و بررسی گوگل Pixel 2 صفحه نمایش آن صحبت خواهیم کرد. صفحه نمایش این گوشی 6 اینچ و از نوع P-OLED است و نسبت آن به 18 به 9. وضوح صفحه نمایش دستگاه 2880 در 1440 پیکسل است که تراکم حدود 538 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. این تراکم نقد و بررسی گوگل Pixel 2 پیکسلی برای یک صفحه نمایش 6 اینچی در تلفن های همراه عالی خواهد بود. نمایشگر دستگاه از ویژگی "همیشه در صفحه نمایش" پشتیبانی می کند ، که همیشه اطلاعاتی مانند زمان ، تاریخ و غیره را روی صفحه تلفن نمایش می دهد (حتی در صورت خاموش بودن).

آخرین مدل گوشی گوگل پیکسل

البته غیرفعال کردن این ویژگی از طریق منوی تنظیمات دستگاه امکان پذیر است. نقد و بررسی گوگل Pixel 2 همانطور که قبلاً اشاره شد ، گوگل صفحه Pixel 2XL را با Gorilla Glass 5 پوشانده است تا مقاومت آن در برابر خراش و تماس با اشیا sharp تیز را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن