<h1>مشکلات ثبت شرکت در ترکیه</h1>

این افراد همچنین بایستی سند عدم‌سوء‌پیشینه هم به اداره تصویب شرکت‌ها تحویل دهند. محمدرضا عزیز شما برای ثبت شرک

توسط FARDAALEFBA در 23 شهریور 1401

این افراد همچنین بایستی سند عدم‌سوء‌پیشینه هم به اداره تصویب شرکت‌ها تحویل دهند. محمدرضا عزیز شما برای ثبت شرکت چه سهامی یگانه و یا این که مسئولیت محدود فقط به کپل برابر دارای اصل شناسنامه و کارت ملی اعضاوجوارح نیاز دارید، نگران بقیه کار ها نباشید ما در کنارتون هستیم تا به راحتی کارتون انجام بشه. شرکتی هست که گزیده از سرمایه آن از خط مش فروش سهام به عموم مردم تامین می‌شود. همینطور بیست % سرمایه از قبل به وسیله موسسان تعهد می گردد که حداقل سی و پنج درصد از همین مبلغ هم در حساب بانکی به نام کمپانی سپرده می‌گردد و پس از آنکه شرکت سهامی عام به طور رسمی و قانونی تصویب شد، سهام آن قابل خرید کردن و فروش در بورس خواهد بود.

شرکت‌های تجاری اصلی دقت به مقررات و قوانین تجاری و مالی، مهم سود معلوم به عملیات بازرگانی، سرمایه‌گذاری و یا دریافت سهام می‌پردازند. اما شرکت‌های غیر تجاری اصلی هدف و نیت فعالیت غیرتجاری تصویب شده و عمل می‌کنند. در همین شرکت‌ها پایه بر مثلاً کار فرهنگی یا این که خیریه یا به طور کل فعالیت‌هایی می باشد که در آن تمتع مالی به تیتر شاخص پیروزی کمپانی شناخته نمی شود و هدف از تأسیس چیز دیگری ست. همان‌طور که بیان شد، ثبت کمپانی به به دست آوردن دارای آن در بازار و حوزه‌ی کار خودش نقش مهمی دارد. بدین ترتیب شناخت حیاتی مراحل ثبت شرکت و مبادرت به موقع صاحبان کمپانی در همین خصوص و در جهت دستیابی به اهداف گزینه نظرشان اقدامی واجب است. صفر تا صد پروسه ثبت شرکت، نیاز به اقداماتی دارااست که باید مقدمات آن را آماده کرد.

از گزاره مشکلاتی که به جهت شرکت‌های ثبت نشده پیش می‌آید می‌توان به عدم پذیرش تعهدات و مسئولیت‌ها از جانب شرکا اشاره کرد. البته هنگامی که شما کمپانی خود را تصویب کنید تمام مسئولیت‌ها، درصد سهم و مشارکت شرکت‌ کنندگان و تعهدات رسمی آن‌ها را به ثبت رسانده و چنانچه در هر یک از موردها فوق تخلفی صورت گیرد، امکان پیگیری آن از طریق قانون وجود دارد. شرکت‌هایی که ثبت نشده‌اند طبق ضابطه کار اجازه کمپانی در اشکال مزایده‌ها و مناقصه‌ها را نخواهند داشت. که همین مسئله اثر گذاری مضاعف متعددی در مراحل کسب و کار شما خواهد داشت. ارائه رزومه یا سوابق رسمی به افراد حقیقی و حقوقی نشان‌دهنده سوابق چیره کمپانی شما است؛ بدین ترتیب به جهت ارائه رزومه رسمی واجب است در آغاز کمپانی خویش را به تصویب برسانید.

  • در کمپانی حیاتی مسئولیت محدود لازم نیست مدیران شرکت، شریک/سهامدار کمپانی باشند؛ اما در بقیه شرکت‌ها نظیر سهامی خاص، مدیران کمپانی باید از در میان سهامداران گزینش شوند.
  • اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق تکثیر آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام می‌گیرد.
  • معمولاً هدف حساس همین کمپانی ها به شکلی است که به اوضاع و احوال اقتصادی شرکا دارای زیادی می دهد و وقتی استفاده می شود که حالت اقتصادی آشفته بوده و به طور کلی مردمان از نظر قدرت خرید کردن در گیر خلل شده اند.
  • زیرا که اساسی گزینش آن، به جهت شما مشخص می شود که فعالیت شرکت شما، به دریافت مجوز های گوناگون و موافقت طومار های متفاوت تهیدست می باشد یا خیر.
  • با اخذ مجوز های حتمی می توانید پروسه تصویب شرکت تولیدی را به صرت قانونی انجام دهید.
  • در صورتی که اسم کمپانی تشکیل شده بر پایه اسامی شرکا نباشد، باید اسم یک شریک در آن ذکر شود یا عباراتی همچون شرکا، برادران و غیره در آن قید گردد.

برای اطلاع عمده نوشته تخصصی ثبت شرکت اساسی مسئولیت محدود را مطالعه کنید. ولیکن دارای مشخص و معلوم شدن مزایای بیشمار آن ، امروزه اشخاص حقیقی هم که برای انجام کارها خویش نیازی به سهیم ندارند ، حساس یک عدد از اشخاص امین نزدیک . خود( مانند پدر ، مادر ، همسر ، فرزند و … ) حتی به رخ صوری سهم دار شده تا مهم اینکار بتوانند هویت رسمی خوبتر و پایدارتری برای به دست آوردن و کار خود برپا سازند. کمپانی نسبی عمدتاً به جهت امور تجاری و پایین اسم مخصوصی فی مابین دو یا این که چند نفر ایجاد میگردد و هر کدام از شرکت‌ها کلیدی اعتنا به سرمایه‌ای که به کمپانی آورده‌اند در آن سهم دارند. در نام شرکت نسبی عبارت «شرکت نسبی» و یا این که حداقل نام یکی از شرکا می بایست قید گردد.

خصوصیات اخلاقی و انسانی شرکا و سهامداران به جهت ادامه فعالیت اساسی نیز در یک کمپانی هم می تواند نکته قابل دقت دیگری در تعیین آنان باشد. همین مورد قضیه حتی گهگاه در رخ عدم دقت می تواند سبب ساز به منحل شدن کمپانی شود. می بایست بدانید که در روند ثبت و ورود داده ها در سامانه به همین صورت پایین گام به قدم بوده و شما آنگاه از کامل شدن داده ها در هر تراز می توانید به قدم بعدی بروید. ما در این متن به شما می گوییم که به جهت تصویب کمپانی چه مراحلی را بایستی طی کنید، چه مواردی را از قبل باید مشخص و معلوم کنید.

تا روزگار منحل شدن شرکت، از شیوه تحلیل شماره تصویب آن ماهیت کمپانی مربوطه قابل باز‌نگری می‌باشد. ازآغاز فعالیت‌‌های هرشرکت‌ این کد اثبات بوده و تغییری نمی‌کند. به نقل از همین خبرگذاری هرگاه لازم باشد که مدت زمانی که به جهت شرکت تعیین کرده اید را تمدید کنید. به جهت انحلال شرکت می بایست همگی مدیران و شرکت‌ کنندگان شرکت حضور داشته باشند.

حال شما شرکت یا شخصیت حقوقی خویش را به تصویب رسانده اید و دغدغه این مورد قضیه را دارااست که آن‌گاه از تصویب شخصیت حقوقی چه مراحلی می بایست طی شود و موسسه ثبتی ذهن ناب به تشریح کلی این موارد پرداخته است. اعتنا داشته باشید که عدم سوء پیشینه و افرادی که اهمیت شغل دولتی میباشند و همچنین کسانی که رئیس علتی شخصیت حقوقی دیگری را بر عهده دارند می تواند در تاسیس کمپانی خلل ساخت کند. درصورتی که تمایل دارید به شکل تلفنی از مشاوره بدون پول ما برخوردار باشید می توانید باشماره های تماس تحت اهمیت ما ارتباط برقرار فرمائید و یا فرم ذیل را پر نمایید و برای ما ارسال فرمایید کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب دارای شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت. عملیات ثبتی در کشورمان طبق معمول تعرفه و مصوبه خاصی ندارند و سازمان ها و شرکت ها براساس مقدار سرویس ها ارائه شده و مدت زمانی که سرگرم تعیین نام کمپانی و همینطور مشاوره هستند، هزینه های متمایز را در لحاظ می گیرند.

سامانه ثبت شرکت میزان حساس هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره به دست آوردن و عمل کار خود را شروع نموده است. ثبت مقدار همواره کوشیده هست سرویس ها خویش را به بهترین صورت ممکن در سریعترین زمانه به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی کمپانی خویش را از 0 تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خویش را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. سامانه ثبت کمپانی میزان به صورت آنلاین همه هزینه تصویب شرکت و بقیه نیازهای شما را از ابتدا به رخ روشن به شما اعلام می نماید و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه پروسه انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد. همینطور ثبت میزان، تنها موسسه در دربین همکاران می باشد که مناسبترین کارمزد را دریافت خواهد کرد.

ثبت شرکت مجری ذیصلاح مشهد

بستگی به نیاز شما داره، معمولا کلیه متقاضیان مدت روزگار اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی به جهت انقضا اون انتخاب نمی کنن. این دقیقا یک عدد از بهترین و اصلی ترین خدماتی می باشد که یک کارشناس کاردان باید در هنگام انجام خدمات شما می بایست برای شما انجام دهد. منبع ما بایستی درخواست خریدار را قبول کرده و قبل از مبادرت استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت است یا این که نه. استعلام ثبت کمپانی چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی هست که اکثری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که مضمون‌ آن چیست.

و جلوگیری از اختلافات و اتلاف وقت و هزینه و همچنین داشتن مجال بخش اعظم جهت حفظ منافع شرکت گردد. 6- پس از گزینش اسم نسبت به پرینت و تایید و امضاء سندها ثبتی مبادرت می گردد .که همین مراحل حدود 3 روز دوران می‌برد . حتی بانک ها، چکیده از اموال خویش را در مزایده ها و مناقصه ها واگذار می کنند. شرکت ها، صرفا درصورتی کار کشته به شرکت در مناقصه ها و پروژه های بزرگ هستند؛ که به رخ رسمی ثبت شده باشند. شاخص های عمومی شاخص هایی میباشند که فارق از مورد قضیه کمپانی باید به آن‌ها دقت داشت.

با ثبت کمپانی در تهران همه اطلاعات مربوط به فعالیت کمپانی به شکل واضح موجود هست و کمپانی موظف به چاپ کردن دیتاها در یک روزنامه کثیرالانتشار است. اخذ بعضا از مرهون ها و امتیازاتی که به شرکت ها تعلق می گیرد پس از تصویب شرکت در تهران به کمپانی شما نیز تعلق می گیرد. از دیگر مزایای ثبت کمپانی تبادل و انجام کار حیاتی سایر کشورها است. در همین دنیای پرتکاپوی تجارت، فعالیت های تجاری، پر از فراز و نشیب های بسیار است. پیروی از قوانین موجود می تواند به این دنیای پرتحرک نظم ببخشد.

ثبت کمپانی یک سری روز ارتفاع میکشد

هر شرکت در طول سال های کار خود، قابلیت و امکان انجام هر نوع فعالیت به رخ جزیی یا اکثر را داشته هست و همگی همین کار ها می تواند به عنوان یک فرصت برای جلب اعتماد مشتریان جدید و در سرانجام ارتقاء خریدار و کاریابی میگردد. درصورتیکه موقعیتی برایتان پیش بیاید که بتوانید کلیدی تیم ای دولتی یا این که خصوصی وارد گفتگو گردید و قراردادی را انعقاد کنید بسیار حائذ حساس می باشد که شرکتی اعتبار داشته باشید که اهمیت شماره ثبت میباشد و قابل اعتماد است. کلیه ی عمل های شرکت پیرامون کارها تجاری و بازرگانی شکل می گیرد. شرایط امریه وزارت نیرو رشته‌های تحصیلی مورد نیاز امریه وزارت نیرو مدارک آیتم نیاز امریه وزارت نیرو اولویت‌های وزارت نیرو برای پذیرش امریه نحوه تصویب ... انتخاب اسم شرکت یک عدد از مهم‌ترین بخش‌ها در همین پروسه میباشد و بایستی کل قوانین تعیین اسم شرکت‌ها را اساسی اعتنا تحلیل کرده و بر طبق آن، یک اسم مطلوب انتخاب کنید. خوشبختانه در اکنون حاضر قابلیت ثبت کمپانی به‌صورت آنلاین نیز وجود داراست که در بخش بعد به تحلیل آن خوا‌هیم پرداخت.

2- برای تصویب شرکت الزاما بایستی دستکم 5 کاربر را به اداره معرفی کنید. از بین همین 5 نفر بایستی 3 نفر به تیتر سهامداران اهمیت و 1 نفر به تیتر بازرس حیاتی و 1 نفر به عنوان علی البدل تعیین می گردد. دست کم شرکا در شرکت نسبی 2 نفر است.برای دست‌کم سرمایه محدودیتی وجود ندارد و حداقل هیات مدیره یا این که مدیران یک نفر یا عمده و مسئولیت شرکا به نسبت سهم الشرکه هر شریک می باشد.

مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

مهم ترین استدلال راه و روش اندازی سامانه استوار ثبت جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف به موسسه ها ثبتی و حقوقی برای ثبت مارک ، تصویب کمپانی و دریافت ایزو می باشد. حیاتی اعتنا به این که سرویس ها ثبتی و حقوقی بها تمجید شده و مصوبی ندارند، اکثر زمان ها کاربر، مشمول پرداخت سودهای نجومی به عنوان هزینه تصویب مارک به شرکت ها دیگر می گردد. سامانه پایدار جهت جلب اعتماد اعضا عزیز اصلی رعایت دستکم سود، همگی خدمات ثبتی را به مشتریان خویش ارائه می نماید. بعد از آن از تایید اسم شما که در ۵ الویت گوناگون بایستی مشخص و معلوم شود، فرایند دیگری را پیش رو دارید تا بتوانید کمپانی خویش را به رخ کاملا رسمی به تصویب برسانید. در صورتی که قصد داشته باشید کمپانی خویش را به رخ مسئولیت محدود به تصویب برسانید باید در تراز بعدی مدارک گزینه نیاز را حیاتی توجه به شرایطی که برای ثبت همین کمپانی در لحاظ گرفته شده هست ارائه نمایید. در این تراز ضروری است که شما مدت و مورد قضیه حیاتی کار شرکت را اساسی انتخاب گزینه‌ ی محدود و یا نامحدود مشخص کنید.

برای تصویب کمپانی چه مدارکی حتمی است

ابتدا لازم میباشد که لیست مدارک گزینه نیاز درمورد گونه شرکتی که قرار هست به ثبت برسد را از سامانه ثبت شرکت‌ها تهیه کرده و طبق لیست مددارک را آماده نمایید. کمپانی ، سازمانی می باشد که دست‌کم دربین دو شخص حقیقی یا حقوقی تشکیل می شود . مطابق ضابطه تصویب شرکتها ، ثبت کمپانی به تنهایی قابلیت پذیر نمی باشد . پس از طی مراحل تصویب کمپانی ، شخصیت مستقلی به نام شخص حقوقی صورت می گیرد که حساس دستمزد و تعهداتی هست و هر یک از اعضاوجوارح در جهت پیشبرد اهداف کمپانی ، آورده هایی را دارای خویش وارد کمپانی می نمایند . متقاضی کلیدی مراجعه به اداره ثبت شرکتها و پرداخت هزینه های قانونی ،آگهیو اخذ می کنه. در ذیل، ضمن بررسی موقعیت و مدارک مورد نیاز، به روش ثبت کمپانی های سهامی یگانه و دارای تعهد محدود می پردازیم.

صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره هم بایستی به امضاء اعضاء هیئت مدیره رسیده باشد و در شرکت های سهامی یگانه این سندها باید به امضاء بازرسین نیز رسد . براساس قوانین جمهوری اسلامی کشور ایران باید صد رد صد آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار به چاپ رسد تا به طور قانونی قدرتمند به شروع کار خود شود، بدین ترتیب پیش نویس اطلاع رسانی تصویب جهت درج در روزنامه به شما تحویل دیتا می شود. همینطور شما در آخر می توانید نسخه ثانی اظهارنامه ثبت شرکت، اساسنامه و کمپانی نامه را به یار سند ثبت آن اخذ کنید. موارد گفته شده کلیه شرکت‌هایی بودند که می‌توانید اهمیت اعتنا به وضعیت خود به جهت تصویب آن‌ها از طرز روش‌های الکترونیکی مبادرت کنید. حالا وقت مناسبی می باشد به جهت ابلاغ فرآیند تصویب شرکت‌، اساسی ما ملازم باشید.

بهترین موسسه تصویب شرکت در تهران

در همین رخ می توان امید داشت که کل و سختی موجود در ارائه راهکارها و موقعیت دشوار تایپ به پایان رسد وزمان گزینه نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اهمیت و جوابگوی سوال ها پیوسته. پس از همین اقدامات عشق مندان به خرید سهام به خزانه گزینه نظر مراجعه میکنند و ورقه‌های تعهد سهام را امضا می کنند و حیاتی پرداخت مبلغ مربوط به سهام به خریدن سهام اقدام می ورزند. اولی مدیران و بازرسان کمپانی با امضای همگی سهامداران انتخاب می گردد. اصلی تصویب کمپانی دریافت نمایندگی از سازمان های داخلی و خارجی ممکن می شود. مدت هنگامی که برای اخذ جواز تأسیس نیاز میباشد 14 الی 2 هفته کاری می باشد .

همه چیز درباره ثبت کمپانی در دبی

شکت های دانش بنیان عملا عمل تجاری یا خدماترسانی خاصی ندارند، بلکه تمرکز آن‌ها بر بر روی نوآوری و استفاده از دانش در بخش های متفاوت صنعت می باشد. این کمپانی ها که عموما حائز سکو بندی نیز هستند حیاتی سابقه کار آیتم ی مناسبتری به جهت شما در کمپانی در مزایده ها و مناقصات می باشند. رئیس تصفیه از تاریخ انحلال شرکت به مدت یک سال فرصت دارااست تا بدهی ها را پرداخت نماید.و در صورتی که بخواهد مهلت بیشتری بگیرد می بایست درخواست خود را به صورت کتبی اعلام نماید. شماره تصویب برای اشخاص حقوقی تماما منحصربه‌فرد به فرد بوده و می توان به وسیله ی آن استعلام گرفت. از مزایای کمپانی تضامنی نسبت به کمپانی های دیگر همین میباشد که اطمینان و امنیت بیشتری به جهت معامله کنندگان به وجود می آورد به دلیل این‌که همه شرکا نسبت به بدهی های کمپانی مسئول و با مسئولیت می باشند. هم چنین می توانید قراردادی تهیه نمایید و دارای پرداخت مبلغی به شرکت مشاور خود، بقیه هزینه ها را هم بر هعده او بگذارید.

چگونگی ثبت کمپانی سهامی خاص

مراحل ثبت شرکت اینترنتی به این صورت است که نخست شما خواهش خود را همپا حساس دیتاها و نوع شرکت مورد نظر ثبت می کنید و آن‌گاه به سراغ ثبت گونه های کمپانی ها اصلی ارائه مدارک اضطراری و پرداخت هزینه گزینه حیث می روید. در نظر داشته باشید که ثبت کمپانی اینترنتی می تواند به کمتر قابل توجه هزینه های شما امداد متعددی نماید تا بتوانید حساس ارزان ترین هزینه و صرفه جویی در دوران خویش به راحتی کمپانی خود را به تصویب برسانید. سامانه آنلاین پایدار تصویب به تیتر اولی سامانه ثبتی 100% آنلاین این موقعیت را در اختیار شما قرار دیتا هست تا بتوانید همه مراحل ثبت شرکت های متفاوت را از نحوه همین سامانه به شکل کاملا آنلاین و اساسی پرداخت کمترین هزینه تصویب شرکت در کشور‌ایران انجام دهید. مشاوره آنلاین و بدون‌پول و عدم پرداخت هزینه های مازاد و همچین دوری از اتلاف روزگار از مهم ترین مزیت های استفاده از سامانه پایدار در اجرای فرآیند ثبت کمپانی هستند. سامانه تخصصی ثبت کمپانی و ثبت نشانه ها تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان کارآزموده در زمینه تصویب شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، دریافت جواز، تغییرات کمپانی ، طراحی وبسایت وخدمات مربوط می باشد و مهیا ارائه سرویس ها به شکل تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود.

میزان سرمایه کمپانی هنگام تصویب آن نیز در هزینه تصویب اثر گذاری دارد . حیاتی توجه به مدل شخصیت حقوقی در زمان تاسیس سرمایه تعیین و تعیین شده بوسیله شرکاء و یا این که سهامداران مختلف می باشد. به تیتر مثال سرمایه کمپانی سهامی خاص به صورت قطعات سهام که به صورت نقدی و غیرنقدی تقسیم می شود و در کمپانی مهم مسئولیت محدود سرمایه به شکل سهم الشرکه که به صورت نقدی و غیرنقدی می باشد خلاصه می شود. شرکت های تولیدی نیز در 7 مدل متعدد و برای مناطق متفاوت کاربرد دارا‌هستند که برای هر کدام از آن ها مستضعف ارائه مدارک خاصی هستید.

اگر شما عشق و علاقه مند این می‌باشید که به عنوان یک کارفرما کار کنید؛ اهمیت تاسیس یک کمپانی می توانید از اشخاص کارشناس در زمینه فعالیت خویش دعوت به همکاری نمایید. ثبت کمپانی در تهران برای شما مزایای اکثری به دنبال خواهد داشت و شایان ذکر است که در رخ تمایل به جهت انجام بهتر فرآیند کارهای اداری تصویب شرکت، شما می توانید از یک شرکت فعال در در راستا مشاوره و ثبت شرکت و ثبت برند در تهران امداد بگیرید. شرکت مدیران تصویب اهمیت در اختیار داشتن چند نیروی کارآزموده در راستا ثبت کمپانی و مشاوره حقوقی در این زمینه می تواند به شما یاری نماید تا همین پروسه را سوای ایراد پشت سر بگذارید.

اما برای شرکت‌ها دارای مسئولیت محدود، حداقل سرمایه 100 هزار تومان خواهد بود. گاه روند تصویب شرکت به قدری طاقت فرسا به نظر می رسد که ممکن است از آن صرف حیث کنید. البته آغاز هر به دست آوردن و عمل حرفه‌ای نیازمند داشتن یک شرکت اعتبار است. به جهت این‌که بتوانید به شغل خویش دارای ببخشید بایستی کمپانی خویش را تصویب کنید. این کار ضمن دارای بخشیدن به شرکت شما سبب ساز تعامل و همکاری عمده اعضای گروه در شرکت‌تان می‌شود. به جهت وصال به این هدف به اندازه میباشد پروسه تصویب کمپانی را بدانید و یا به جهت آسانی اکثر آن را به کسانی که در این حوزه کار دارند، بسپارید.

به طور نمونه برای خط مش اندازی شرکتهایی کلیدی مسئولیت محدود بایستی حداقل 2 نفر کاربر داشته باشید و دست کم سرمایه 100 هزار تومانی اعلام کنید. البته برای کمپانی های سهامی خاص می بایست حداقل 5 نفر عضو داشته باشید با موقعیت یگانه خودش که در صفحه تخصصی همین گونه کمپانی به تفصیل تفسیر داده ایم. روند تصویب شرکت از طریق کمپانی تهران ثبت به همین شکل میباشد که نخست مشاوران آن‌گاه از شنیدن دیتاها متقاضی، مدارک مورد نیاز به جهت ثبت شرکت را از خرید کننده اخذ کرده و به اداره تصویب اوراق و املاک میهن ارسال می کنند. در این زمانه باید مدارک اسکن برابر اورجینال شده و به ملازم اظهارنامه ثبت شرکت امضا شده به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

این کاغذ بایستی دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات آخرین هیئت‌مدیره باشد. حتمی به یاداوری می باشد که فرمان انتخاب نام، فقط در تهران انجام میشود و شرکت‌هایی که در بقیه شهرها تصویب می‌شوند؛ هم جهت گزینش نام به تهران معرفی می‌شوند. در رخ تام بودن مدارک تقدیمی، متخصص اداره‌ی تصویب شرکت‌ها مبادرت به تهیه‌ی پیش‌نویس اطلاع رسانی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا این که وکیل قانونی کمپانی تحویل می‌شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن