مدارک لازم برای اخذ ویزا برای دانشجویان در کشور مالزی

شرایط ویزای دانشجویی  روند درخواست ویزای دانشجویی به مالزی دشوار و پیچیده نیست ، کل مراحل شامل 3 طرف است

توسط FARDAALEFBA در 25 تیر 1399

شرایط ویزای دانشجویی 

روند درخواست ویزای دانشجویی به مالزی دشوار و پیچیده نیست ، کل مراحل شامل 3 طرف است یعنی دانشجو مربوطه ، دانشگاه مورد نظر و اداره مهاجرت در مالزی و اگر به درستی انجام شود باید فقط چند هفته طول بکشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی مالزی به مشاوره شریف مراجعه کنید.پس از اخذ نامه های پیشنهادی ، دانشجویان بین المللی موظفند درخواست نامه ویزا را صادر كنند كه در آن صورت اجازه ویزا از متقاضیان سفارت مالزی را صادر می كنند. توصیه می شود مراحل درخواست ویزا را آغاز کرده و حداقل ماه ها قبل از دوره سفر در نظر گرفته شده را ارائه کنید ، اما روند واقعی ویزای دانشجویی معمولاً حداکثر 2 هفته طول می کشد با توجه به این که همه چیز مورد نیاز مطابق و به موقع انجام می شود.

برای درخواست ویزا به مالزی ، دانش آموزان به مدارك زیر نیاز دارند.

  • گذرنامه معتبر
  • 2 مورد جدیدترین اندازه گذرنامه عکس
  • کپی های معتبر و معتبر از مدارک تحصیلی خود. به ترتیب گواهی سطح دبیرستان یا لیسانس و کارشناسی ارشد
  • نامه پذیرش از موسسه ای که شفاف سازی اطلاعات متقاضی ، انتخاب رشته تحصیل اثبات شهریه ، مدت اقامت و اثبات دوره تمام وقت تحصیل
  • بلیط برگشت به مالزی (لطفا توجه داشته باشید که دیگر نیازی به خرید بلیط پرواز نیست ، بلیط سفر یا رزرو کافی است)
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده از سفارت مالزی مربوطه
  • اثبات بیمه درمانی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • هزینه درخواست ویزا

 

پس از ارائه مدارک فوق در سفارتخانه محلی ، از طریق مهاجرت به دانشجویان ویزا داده می شود. دانشجویان بین المللی باید آماده پرداخت مبلغ غیرقابل بازپرداخت تقریباً

باشند. 250usd (شرایط و ضوابط اعمال می شود) برای کل مراحل درخواست ویزا.

پس از اقامت در مالزی و دانشجویان در محل اقامت و مؤسسه آموزشی خود مستقر شده اند ، از آنها انتظار می رود پاسپورت خود را به دفاتر مهاجرت تحویل دهند تا مجوز دانشجویی را که بر روی گذرنامه های خود حک شده است ، دریافت کنند اما دفتر بین المللی دانشگاه مسئولیت کمک به آنها را به عهده می گیرد - به دانشجویان زمان انجام این روند و پس از آن دانشجویان بین المللی در مالزی نیز توصیه می شود قبل از انقضا حداقل 1 ماه قبل ، ویزای تحصیل خود را تمدید کنند.

شرایط لازم برای تجدید ویزای دانشجویی در ویزای مالزی

این دانشگاه معمولاً به دانشجویان جدید کمک می کند که ویزاهای خود را هر سال که یکبار در مالزی هستند ، تمدید کنند ، با این حال ، برخی از اسناد باید توسط هر دانشجوی بین المللی مربوطه تهیه و به بخش روابط خارجی مالزی در دفتر مرکزی پلیس محلی نزدیک دانشگاه شما ارائه شود.

لطفاً برای کمک به روند تجدید ویزای خود در مالزی با دفتر بین المللی در دانشگاه احترام خود تماس بگیرید ، همچنین می توانید برای راهنمایی با اعضای RocApply تماس بگیرید.

لیست اسناد مورد نیاز برای تجدید ویزای دانشجویی در مالزی

هزینه خدمات و فرم درخواست تکمیل شده (اخذ شده در بخش روابط بین الملل مالزی نزدیک به دانشگاه شما در مالزی)

کپی پاسپورت دانشجویی و ویزا

2 مورد جدیدترین اندازه گذرنامه عکس

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن